דף הבית בית משפחה וזוגיות גיל הזהב מידע חשוב על הגיל השלישי
מידע חשוב על הגיל השלישי
usearch 29/01/12 |  צפיות: 4349

הגיל השלישי, הידוע גם בכינויו גיל הזהב כבר לא מה שהיה פעם. ישנן אפשרויות במאה ה-21 שלא היו קודם. רבים מאוד מאריכים חיים והגיל השלישי מתארך וכבר עכשיו בני הגיל השלישי הם כבר הרוב. יש להם רוב אדיר באוכלוסיה, יש להם אפשרויות רבות ומגוונות להעביר בשמחה את השנים הכל כך חשובות האלו. לרבים מאיתנו אלו שנים מלאת בפעילויות שונות ומגוונות.

הצד השני של המטבע

עם כל  האפשרויות שיש, עדיין רבים נתקלים בבעיות בריאות שלא היו קודם. עם השנים הגוף מתעייף וכבר לא מה שהיה פעם. נכון ששמירה על אורח חיים עם פעילות משאירה את הגוף בריא יותר לאורך שנים, וגם עוזרת למצב הרוח, ורבים עושים בדיוק את זה. רבים גם מגלים שגם אם הם נתקלים בירידה של תפקודי הגוף, עדיין הם יכולים להמשיך בשגרת חייהם. ישנה התקדמות רבה בתחום המוצרים לגיל השלישי, ישנה השקעה רבה מצד הרבה מאוד גופים לפתח מוצרים איכותיים שיתאימו לצרכנים שיודעים מה טוב להם, מה הם צריכים ולא מוכנים להתפשר על איכות.

כך שגם בני הגיל השלישי המתמודדים עם ירידה בשליטה על סוגרי הגוף יכולים להמשיך בשגרת חייהם ללא כל בעיה. ישנם מוצרים רבים ומגוונים לעזרה עם התמודדות יום יומית עם דליפת שתן כך שהסובל מהבעיה יכול להמשיך בשגרת חייו הרגילה בביתו. רבים סובלים מבעיו רבות ומגוונות וכולם נעזרים בכל מיני תכשירים ותרופות כדי להמשיך בחיים פעילים לפעמים לאורך שנים רבות.

פתרונות לגיל השלישי

רבים מאיתנו מכירים אנשים הסובלים מתופעות כגון בריחת שתן או אי שליטה בסוגרים, כמו שרבים מאיתנו מכירים אנשים עם מכשירי שמיעה, אנשים עם קוצבי לב, אנשים עם משקפיים ועוד ועוד. כך שגם לדליפת שתן ישנם פתרונות רבים ומגוונים. ישנן פעילויות רבות הניתן לעשות כדי לחזק את שרירי רצפת האגן, כמו שיעורי יוגה, או פעילויות גופניות אחרות המחזקות את שרירי הגוף. ישנם הרגלים חדשים שאפשר לאמץ בתחום התזונה כמו הפחתה של שתיית קפה, כמו איזון התזונה והכללתם של מוצרי מזון בריאים ומחזקים.

בנוסף, ישנם פתרונות נוספים כמו לבישת חיתולים מיוחדים למבוגרים. ישנם כיום חיתולים מותאמים לגיל השלישי ומאפשרים לרבים הסובלים מדליפת שתן להמשיך בחייהם בבית ללא הפרעה רבה. להפך, ישנם יתרונות רבים לאפשרות לא להישאר צמודים לתא השירותים, או להתעקש על קרבה לאחד כזה כל הזמן. האפשרויות הנפתחות המתאפשרות ביכולת לצאת מהבית לזמן רב יותר מהרגיל ותורמות לכלל אורח החיים.

אפשר להמשיך לצאת מהבית, לעשות פעילות גופנית או סתם לטייל, לצאת לראות סרט או לבקר בתיאטרון, גם אם סובלים מדליפת שתן. הפתרונות הקיימים כיום מותאמים במיוחד לבני הגיל השלישי עם חשיבה על אורח חיים פעלתני. פתרונות אלו זמינים לכל אחד ואנחנו ממליצים למי שסובל להתנסות בלבישת החיתולים למבוגרים ולראות איך החיים הופכים לפעילים יותר.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 usearch


 


מאמרים נוספים מאת usearch
 
כל מה שכדאי לדעת על לימודי קולנוע
חולמים להיות וודי אלן כשתהיו גדולים? מבלים שעות ארוכות במהלך השבוע בצפייה בסרטי קולנוע שונים? הנה ההזדמנות שלכם לקחת חלק בתעשיית ענק ולהפוך ליוצרי קולנוע מקצועיים.

מידע חשוב על הגיל השלישי
29/01/12 | גיל הזהב
הגיל השלישי, הידוע גם בכינויו גיל הזהב כבר לא מה שהיה פעם. ישנן אפשרויות במאה ה-21 שלא היו קודם. רבים מאוד מאריכים חיים והגיל השלישי מתארך וכבר עכשיו בני הגיל השלישי הם כבר הרוב. יש להם רוב אדיר באוכלוסיה, יש להם אפשרויות רבות ומגוונות להעביר בשמחה את השנים הכל כך חשובות האלו. לרבים מאיתנו אלו שנים מלאת בפעילויות שונות ומגוונות.

בר מים לחיים בריאים יותר
לפני מאה שנים המים היו באמת צלולים ונקיים, ויכולתם לשתות ישירות מהמעיין, מהנחל או מהבאר. כיום לצערנו המצב שונה לחלוטין, כאשר מרבית מקורות המים המתוקים בעולם מזוהמים ואינם נחשבים ראויים לשתייה. הזיהום המאסיבי שיצרה המהפכה התעשייתית במאה השנים האחרונות זיהם גם את האגמים, הנחלים ואת מי התהום.

למצוא הפתעה יצירתית ומקורית
רומנטיקה הינה דבר משמעותי בכל זוגיות ולכן, כמעט בכול רגע ורגע רצוי שנפגין באיזשהי מחווה מתוקה בודדה, אפילו הזעירה ביותר. מערכות יחסים דורשות מכולנו השקעה לאורך זמן ומהסיבה שלא הכל צריכים לקחת כמובן מאליו, יש דברים שאפשר להיעזר בהם בכדי שמערכת הזוגיות שלנו תראה ימים מוצלחים. אחת מן השיטות הטובות ביותר לעשות מחוות מקסימות הינה על ידי חיפוש של מתנה יצירתית מאוד. רוב הנשים והגברים מעניקים מחווה מסוימת לרגל יום, יום ציון שנתי או לחילופין יום נישואין.

לרכוש מתנה יצירתית ומקורית
26/01/12 | תחביבים
רומנטיקה היא עניין בעל חשיבות בכל זוגיות ולכן, כמעט בכל רגע ורגע רצוי שתהיה איזושהי מחווה רומנטית אחת, אף הקטנה ביותר. מערכות יחסים דורשות מאיתנו תחזוקה כל הזמן ומהסיבה שלא הכל מובן מאליו, קיימים דברים שניתן להיעזר בהם כדי שהזוגיות שלנו תראה זמנים יפים. אחת המתודות הכי טובות להפגין מחוות מקסימות הינה באמצעות חיפוש אחר מתנה לא שגרתית מאוד. מרבית האנשים נותנים מתנה ספציפית לקראת היומולדת, יום חברות או לחילופין יום נישואין.

הלוואה לכל מטרה
26/01/12 | הלוואות
קיימים מקרים בהם עשוי לעלות צורך בהוצאה חד פעמית, אשר ידכם אינה משגת. בין אם מדובר ברכישת רכב חדש, יציאה לנופש משפחתי וכדומה ובין אם סכום כסף לכיסוי חריגה בבנק ועוד. אם בעבר, האפשרות היחידה היתה פניה אל סניף הבנק שלכם בבקשה להלוואה, הרי שכיום קיימים גופים נוספים אשר יוכלו לעזור לכם במתן הלוואה לכל מטרה ביתר קלות ונוחות. אז מיהם אותם גופים? באילו מקרים עדיף להימנע מלקחת אותה? ומה מומלץ לבדוק לפני קבלת ההחלטה?

היתרונות של עבודה בגבס
כאשר אנו חושבים על שיפוץ הבית, יש לנו לא מעט מחשבות על הדבר ובכל מקרה אנו יודעים שהולך להיות לכלוך רב ובלגאן לא קטן. מה שצריך לדעת זה שיש לנו את האפשרות לחסוך הרבה מאוד מהסבל ששיפוץ רגיל דורש ולשם כך אנו צריכים לחשוב על עבודות גבס. גבס הוא חומר מרשים שניתן לעשות איתו כמעט את כל מה שחומרים אחרים מסורבלים יותר, כמו בטון לדוגמא. עיצוב בגבס הוא עניין פשוט יחסית וכל אחד יכול לעשות זאת.

הירון לאימהות טריות - מסע לא קל בכלל אם כי מאד מתגמל בסוף
במבחר אזורים בגלובוס קל להכיר בין ההרגלים, השונים באופן קיצוני מהידוע אצלנו אם נביט על הגיל שבו נערה מתחילה ללדת. אין עוררין כי המוסכמות המקובלות בקזחסטאן, איחוד האמרויות והמדינות המתפתחות שונות באופן קיצוני

הצבת מערכת לטיהור מים בבית – בעד ונגד
08/01/12 | בית חכם
אזרחים רבים בישראל, המודאגים ממצב משק המים בישראל, מנסים למצוא פתרונות שיוכלו לתת להם שקט נפשי לגבי איכות המים שהם שותים. לשם כך ישנן חברות המציעות שירות של הצבת מערכת לטיהור מים בבתים פרטיים. מערכת טיהור מים היא מערכת אשר מעבירה את המים במסננים שונים (הדבר תלוי בסוג מערכת טיהור מים שבוחרים להתקין), כך שהמים המתקבלים בסוף תהליך הם מים נקיים יותר מהמים אשר נכנסו אל המערכת.

טיפוח שיער - מגיע לך להרגיש טוב!
כל אדם חשוב שתהייה לו הרגשה טובה עם עצמו, כדי שיוכל להרגיש טוב על בסיס יומי. אנשים אשר מטפחים את עצמם מרגישים בטחון עצמי רב יותר, הולכים בראש מורם ומרגישים סיפוק גדול יותר ממעשיהם, מהקריירה שלהם ומחיי המשפחה שבנו להם. למעשה, כאשר אתה מטופח, אתה אוהב את עצמך יותר ואז גדלות האפשרות שלך להגשמה אישית ולהצלחה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI