דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה עיסוי שבדי, שוודי כל היתרונות
עיסוי שבדי, שוודי כל היתרונות
Zalul Israel 07/02/12 |  צפיות: 3871

המעסה המוסמך אמור להעניק לך באמצעות מגע ידו כמה וכמה יתרונות כדלקמן:

שינה בלתי מופרעת ומניעת חרדות ועייפות, כאבים ראומטיים, כאבי ראש גב וצוואר.
מגביר זרימת הדם, גמישות גידים, איזון אנרגטי, חילופי חומרים, ניקוז רעלים.
מחזק את מערכת החיסון, נלחם בבעיות פרקים, רצועות, יציבה, ומביא לאיזון הורמונלי.
פותח איברים חוסמי אנרגיה, פותחאת מערכת הלימפה, סינוסיטיס ונשימה.
מביא לשמחה, שקט,שלווה ותודעה גבוהה לצרכים המיידיים.
ומקדם את הקשר בין איש לעצמו ובין איש לחברו.

עיסוי שוודי, המכונה גם עיסוי אירופי או מערבי, הוא השיטה הנפוצה ביותר להקלה על מתח והגברת הבריאות הגופנית. את השיטה פיתח פר הנריק לינג, כחלק מתכנית רפואית, שגובשה לשם טיפול במחלות.

כל התנועות מבוצעות לכיוון הלב, על מנת להמריץ את אספקת הדם ואת פעילות בלוטות הלימפה [ בלוטה המונעות את מעברם של חיידקים ומזיקים אחרים אל הדם ומעבירה לדם נוגדנים לנטרול השפעה מזיקה]."הגברת זרימת דם לרקמות, מביאה לחמצון והזנת תא טובים יותר, ולהוצאה יעילה יותר של תוצרי פסולת, כמו רסיסי תא [תאים מתים]", טוען הנריק לינג,אבי השיטה. "כאב או מתח ייעלמו".

אם אתה מגיע למרפא בעיסוי במטרה להילחם בתגובת הגוף שלך למתח, סביר להניח, שיטפלו בך במספר שיטות, כלומר עיסוי שוודי לצד שיטות אחרות, מרגיעות יותר.

העיסוי השוודי מסתמך על חמש תנועות בסיסיות:

אפלוארג' (Effleurage)- תנועות ארוכות ומחליקות, המרגיעות שרירים מתוחים וממריצות זרימת הדם. זוהי התנועה הנפוצה ביותר. נעשות באמצעות משטח-הפנים של היד.

מיישמים על הזרועות, הרגליים, הגב והחזה.

פטרסג' (Petrissage) - עיסוי ולישת השרירים. דומה ללישת בצק לפני אפיית הלחם. המשולב עם סחיטה – נוטלים את העור בין האגודל לשאר האצבעות, סוחטים את העור בעדינות ושומטים אותו בחזרה הנעשה באגודל ובאצבע. דומה לצביטה קלה על העור.
מיישמים על שטח הבטן, הישבן, הזרועות, הרגליים, הגב, מאחורי הרגליים, הידיים וכפות-הרגליים.

טפוטמנט (Tapotement) - חבטה של מכת קרטה די חזקה (קיצוץ). המעסה הולם בך, טופח עליך או חובט בך באמצעות צדי ידיו או בקצות אצבעותיו. רק לעיתים רחוקות משתמשים בתנועות אלה בעיסוי, שנועד להרפיה.
מיישמים על כל חלקו האחורי של הגוף. תכליתו להגביר את זרימת הדם.

רטט (Vibrations) - המעסה משתמש בשתי אצבעות וטופח במהירות בנקודה אחת או סדרה של נקודות בגופך.

חיכוך ((Friction - תנועה זאת נוצרת, כאשר מפעילים תנועה סיבובית על השריר הקרוב לעמוד השדרה והצלעות. גם תנועה זו מגבירה את זרימת הדם, אבל בהשוואה לתנועות האחרות ההשפעה היא מקומית.

בנוסף,העסוי השוודי נעזר בטכניקות כמו:
לחיצות קצביות באמצעות האגודלים וכריות האצבעות על נקודות בכף הרגל, היד, האוזן, הגבות והאף, טפיחות באגרופים קמוצים, גילגול-דומה לגילגול חרסים בין הידיים מיישמים על הירכיים, החלק האחורי של השוקיים, החלק העילי של הזרועות והישבן, סיבוב – מיישמים על פרקי הכתף/הזרוע, פרק כף-היד, הקרסול, הצואר, מרפק והברכיים,שפשופים- תנועות משיכה ארוכות, איטיות ונמרצות או תנועות קטנות סיבוביות בעזרת קצות האצבעות, כריות האגודלים ועקבות כפות הידיים – מיישמים על הגב, החזה, הזרועות והרגליים, סטירות, לחץ ומשיכה, זיעזוע – תנועות טילטול מהירות מאוד, הלוך וחזור בשתי הידיים, קיעור כף היד, רפרוף וניוץ (העברת נוצה).

www.zalulisrael.com

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Zalul Israel


 


מאמרים נוספים מאת Zalul Israel
 
עיסוי שבדי, שוודי כל היתרונות
העצה הראשונה: אל תפנה לקבל עיסוי במקומות שמפרסמים את עצמם בשלטי נאון נוצצים. במקומות כאלה לא תפרוק מעליך כל מתח ויתרונות המגע יהיו ממך והלאה. במקום זאת, קבל טיפול מידיו של מעסה מוסמך, שיעביר את גופך והמכווץ למצב רגוע לחלוטין של אושר טהור - בריאות גופנית ונפשית.

האורגזמה השמימית - טנטרה לגברים
30% מאנרגיית החיים של הגבר אובדת במהלך חייו בגלל אורגזמות. הגישה הטאו-טנטרית תלמד אתכם איך לשמר אותה ולהמשיך ליהנות. http://zalulisrael.com/%D7%9C%D7%95%D7%9E%D7%99_%D7%9C%D7%95%D7%9E%D7%99/%D7%A2%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%99_%D7%AA%D7%99%D7%90%D7%95%D7%98%D7%A0%D7%98%D7%A8%D7%99_-_%D7%94%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%92%D7%96%D7%9E%D7%94_%D7%94%D7%92%D7%91%D7%95%D7%94%D7%94
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI