דף הבית בידור ופנאי טלוויזיה תכנים ברוסית ב – VOD – לחוויית צפייה בלתי רגילה
תכנים ברוסית ב – VOD – לחוויית צפייה בלתי רגילה
טל זולברג 23/02/12 |  צפיות: 4647

מגוון האפשרויות הבלתי רגיל, אותו מציע שירות ה – VOD לדוברי השפה הרוסית, מאפשר גם להם ליהנות מחוויית צפייה בלתי רגילה. אם עד לפני מספר שנים, מספר התכנים ברוסית היה מועט במיוחד, או לא קיים כלל, הרי שכיום ניתן למצוא מבחר גדול ומגוון של תכנים שונים ברוסית, המותאמים לכל הגילאים. בעזרתה של טכנולוגית הצפייה המתקדמת, טכנולוגית ה – HD, מוצעים תכנים אלה לציבור הרוסי ומהווים הזדמנות להכיר את עולם התכנים השונה, לצד איכות צפייה מיוחדת במינה.

ליהנות ממגוון של תכנים שונים בשירות ה – VOD

במסגרתו של שירות ה – VOD ניתן למצוא קטגוריה מיוחדת, המותאמת כולה לדוברי הרוסית, המעוניינים ליהנות ממגוון של תכנים בשפתם. התכנים השונים המוצעים, כוללים תכנים בקטגוריות שונות, כמו סדרות ברוסית, סרטים ברוסית, דוקו ברוסית, קולנוע עולמי, תכניות בידור וקטגוריה נוספת של "האהובים והמפורסמים". זאת לצד תכנים נוספים, המתעדכנים בכל עת ומאפשרים ליהנות מתכנים איכותיים במיוחד, לצד טכנולוגית שידור מופלאה, טכנולוגית ה - HD.

חוויית צפייה כלל עולמית

התכנים השונים ברוסית, המוצעים במסגרתו של שירות ה – VOD, הינם הזדמנות לעקוב אחר כל הסדרות החדשות, הסרטים החדשים והתכנים השונים, המוקרנים ברחבי העולם כולו ולקחת חלק מהמהפיכה הטלוויזיונית, המאפשרת שימוש בטכנולוגית מתקדמות במיוחד, המציעות חדות תמונה בלתי רגילה, עושר של צבעים ואיכות שידור, כפי שמעולם לא הייתה. לצד תכנים קלאסיים ומוכרים, המוצעים תחת הקטגוריה "האהובים והמפורסמים", מוגשים תכנים שונים ברוסית, הכוללים הופעות חיות, מופעי סטנד אפ ותכנים שונים לילדים, המספקים חוויית צפייה מופלאה.

תכנים ייחודיים ברוסית

מעבר לתכנים, המוצעים במסגרתן של הקטגוריות השונות, מציע שירות ה – VOD גם הפתעות בלתי רגילות מדי חודש. פסטיבלים שונים, הנערכים באותה תקופה, אירועי סרטים שונים (כמו האוסקר) ואף נושאים ייחודים, הרלוונטיים לתקופה, בה מוקרנים. שירות ה – VOD לצד טכנולוגית ה – HD מספקים חוויה בלתי רגילה של תכנים איכותיים בשפה הרוסית, תכנים המוצעים במסגרתן של קטגוריות שונות ומתאימים לטווח גילאים רחב במיוחד. התכנים הייחודים בשפה הרוסית, ניתנים לבחירה בכל עת ובלחיצת כפתור פשוטה מאפשרים ליהנות מהקרנה נהדרת, וכל זאת, מבלי לצאת מהבית.

לבחור מה לראות ומתי לראות

שירות ה – VOD מציע, כאמור, הזדמנות לכל אחד המעוניין בתוכן מסוים, לבחור לראות אותו בזמן הנוח ביותר עבורו. שירות זה לא פסח על הציבור הרוסי, ומציע גם לו לבחור את התכנים שמעוניין בהם, בכל רגע שירצה. בעזרתו של שירות נוח ויעיל, קל לתפעול ומיידי, מתאפשרת חוויית צפייה בתוכן הנבחר ובאיכות שידור בלתי רגילה. יכולתו של שירות זה לאפשר מגוון של תכנים שונים, הופך אותו ליעיל ומועדף במיוחד על פני רבים, הבוחרים בו כחלק מהשירותים המוצעים.

ליהנות מהקרנה פרטית

אם בעבר נאלצו רבים לבחור דרכים אלטרנטיביות כדי ליהנות מצפייה בתכנים בשפה הרוסית (כמו צפייה ישירה באמצעות האינטרנט וכדומה), הרי שכיום, בזכותו של שירות מתקדם ויעיל, ניתן ליהנות מהקרנה פרטית בבית. אין צורך לקום מהכורסא. בלחיצת כפתור פשוטה, בחירתה של הקטגוריה המתאימה והתוכן הרצוי, מתאפשרת צפייה בלתי רגילה. שפע התכנים השונים ברוסית ואיכות השידור המצוינת, בזמן שנוח לכם ובמקום שנוח לכם, מאפשרים לכם ליהנות מקולנוע בסלון ביתכם. עדכונם של התכנים מעת לעת, מגוון האפשרויות הכול כך גדול והאיכות הגבוהה של כל אחת מהן, הופכים את השירות המצוין הזה לבחירה נפלאה, לצד טכנולוגיה מעולה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טל זולברג


 


מאמרים נוספים מאת טל זולברג
 
80 שנה של חדשנות בחברת אמנה
08/01/13 | צרכנות
במאמר זה תמצאו מידע על ההיסטוריה של אחת מחברות מוצרי החשמל החדשניות בעולם, שהביאה לנו בין השאר את המיקרוגל

חשיבות חווית משתמש להצלחת המוצר
כחלק מהקדמה הטכנולוגית, חווית משתמש היא אחד המושגים שהולכים ותופסים תאוצה בשנים האחרונות. חווית משתמש עשויה להסביר מדוע אפליקציה אחת היא הצלחה גורפת לעומת אאפליקציה אחרת שנעלמת במהירות. בטקסט זה נסביר על האספקטים השונים של חווית המשתמש.

מים - מקור החיים
כולנו יודעים מהי חשיבות המים לחיינו. לכן, חשוב גם שנדע איזה סוג מים כדאי לשתות כדי לספק לגוף את כל המרכיבים החיוניים - כל הפרטים במאמר זה.

מה הסיבות לקחת הלוואה שלא דורשת ערבים?
12/12/12 | הלוואות
הלוואה ללא ערבים היא אחת הדרכים היעילות למתן עזרה כלכלית - קראו במאמר זה מהי המשמעות של הלוואה כזו

גיל 60 והבריאות שלנו
בעולם המשתנה שלנו, תוחלת החיים עולה בהתמדה הודות לפיתוחים טכנולוגיים. ככל שאנו מתבגרים, מתרבות השיחות בנוגע לבריאות. איזה בעיות עלולות לצוץ אחרי גיל 60 ומהם הגורמים לכך?

היום, קולט אדים הינו חלק בלתי נפרד מכל מטבח ומטבח
10/12/12 | צרכנות
על אף ירידה תלולה במחירים של קולטי אדים איכותיים רבים, רוב האנשים ובעלי המטבחים עדיין לא מודעים לחיוניותם של קולטי האדים במטבח. במאמר זה נסביר מדוע.

הקשר בין מתקני מים איכותיים למיכלים נוחים לשימוש
למתקני מים בעלי מיכלי מים ישנם מספר יתרונות חשובים - הכנסו למאמר כדי לקרוא אודותיהם

כרטיסי אשראי – יתרונות וחסרונות
15/11/12 | הלוואות
מה כדאי לדעת בנוגע לכרטיסי אשראי? מאמר זה יפרט את יתרונותיהם וחסרונותיהם של כרטיסי האשראי.

האם אי פעם חשבתם על מקורו של מדיח כלים ביתי?
מדיח כלים הוא רק דוגמא אחת למוצר חשמלי שנמצא בבתים רבים בישראל ורוב הסיכויים שמעולם לא ייחסתם לו כל חשיבות. כאן תמצאו מידע על המצאת מדיח הכלים.

טיפים להכנת עוגיות מושלמות
הכנת עוגיות היא אחת מעבודות המטבח הכיפיות ביותר, את רוב הסוגים של העוגיות קל מאוד להכין ולא נדרשת מומחיות גדולה. אין כמו עוגיות טריות שיוצאות מהתנור, אף אחד לא יכול לעמוד בפניהן. אמנם לא מסובך לרוב להכין עוגיות, אך כמה טיפים קטנים בהחלט יכולים להקל עוד יותר על המשימה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI