דף הבית בית משפחה וזוגיות נישואין טבעות אירוסין מעוצבות – חובה שיבוץ של יהלום?
טבעות אירוסין מעוצבות – חובה שיבוץ של יהלום?
golan gold 26/02/12 |  צפיות: 3321

לא לחינם נבחר היהלום כאבן היקרה ביותר עלי אדמות, סמל ליוקרה ולמעמד. יהלומים, במיוחד בעלי איכות גבוהה הם מצרך נדיר ועל כן יקר ובעל ערך רב. הבחירה הקלאסית לשיבוץ אבן בתוך טבעות אירוסין היא כמובן היהלום, הענקת יהלום לאהובה כמו מראה על הערכתה הגבוהה בבחינת "נדירה כמו יהלום". מעבר לכך, יש משהו מחייב ביהלומים, הם החומר הכי קשיח וחזק בטבע, טבעות אירוסין המשולבות יהלום מזכירות לנו שהאהבה והנישואין חזקים ועמידים בפני כל מכשול, שהאהבה תחזיק לנצח בדיוק כמו היהלום.

יהלומים בעלי ערך משמעותי

מעבר לערך הסנטימנטלי של טבעות אירוסין מעוצבות משולבות יהלום ליהלומים גם ערך כספי ניכר. כאשר רוכשים טבעות אירוסין מעוצבות עם יהלום חשוב להחליט על תקציב ולבחון את האפשרות לרכוש טבעת עם יהלום באיכות גבוהה. יהלום באיכות גבוהה יעלה בערכו עם השנים ויוסיף מימד של יוקרה לטבעת ולעונדת אותה. מומלץ לקרוא על התחום כדי להבין מה לחפש וממה יש להיזהר כאשר רוכשים טבעות אירוסין מעוצבות. חשוב לרכוש יהלומים רק אצל סוחר מורשה ובחנויות היכולות להציג תעודת מקור אוטנטית ותעודת איכות.

אבני חן לשילוב בטבעת אירוסין

אמנם טבעות אירוסין מעוצבות משולבות יהלומים הן הסטנדרט הקלאסי, ישנן לא מעט נשים המעדיפות טבעות אירוסין מעוצבות בשילוב אבנים אחרות -  מי משיקולי טעם אישי ומי משיקולי תקציב והעדפה. ישנן טבעות אירוסין מעוצבות יפיפיות המשולבות קריסטלים שונים כגון סברובסקי (אגב, לא זול בכלל), טבעות אירוסין מעוצבות בשילוב אבני חן כמו אודם או טופז וכדומה.

נכון לומר כי רוב הנשים כיום עדיין מעדיפות את היהלום כאבן החן המרכזית בטבעת האירוסין אך בהחלט יש מקום לאלו שטעמן אחר. כאשר אתה בוחן טבעות אירוסין מעוצבותחשוב לבדוק את איכות היהלום (או אבן החן) ומומלץ אפילו להשקיע קצת יותר כדי לרכוש יהלום שיעלה בערכו עם השנים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 golan gold


 


מאמרים נוספים מאת golan gold
 
סוגים שונים של טבעות המיועדות לאירוסין
26/02/12 | נישואין
רכישת טבעות אירוסין היא אחת המשימות הנפלאות ביותר, המשמעות מאחורי הטבעת, הרומנטיקה, המבט המאושר בעיני המיועדת שווה את מאמצי החיפוש (ועוד קצת). לפני שאתה מתחיל לשוטט בין חנויות תכשיטים, ולפני שאתה מתחיל לקפוץ בין דגמים מפוצצים ענקיים או קטנים פיצים ולא מורגשים. כדי לקרוא קצת על טבעות אירוסין, איזה סגנונות קיימים ומה האפשרויות העומדות בפנייך.

טבעות אירוסין מעוצבות – חובה שיבוץ של יהלום?
26/02/12 | נישואין
לא לחינם נבחר היהלום כאבן היקרה ביותר עלי אדמות, סמל ליוקרה ולמעמד. יהלומים, במיוחד בעלי איכות גבוהה הם מצרך נדיר ועל כן יקר ובעל ערך רב.

מדריך לקניית טבעת נישואין
26/02/12 | נישואין
טבעות אירוסין הן תכשיט שכולנו מקווים לקנות או לקבל פעם אחת בחיים, טבעות אירוסין הן סמל חשוב, מחווה רומנטית והסימן האולטימטיבי למחויבות של שנות נישואין רבות. בחירת טבעות אירוסין אינה פשוטה, הן בשל משמעותן הגדולה והן בשל הרצון לקלוע בול לטעם של הכלה המיועדת. אז איך בוחרים טבעות אירוסין?

קניית טבעות אירוסין מעוצבות - מדריך קצר
26/02/12 | צרכנות
אחת השאלות הגדולות שכל גבר שעומד להציע נישואין שואל את עצמו היא איזו טבעת לקנות? השאלה היא אחת של סגנון וסטייל הטבעת יותר מאשר החומר ממנו היא עשויה (לא פחות חשוב).

קליעת טבעות אירוסין, פעם והיום...
26/02/12 | נשים - אחר
טבעות אירוסין ניתן למצוא בשלל סגנונות כשהפופולארי ביותר הוא טבעת הסוליטר בה מוצג יהלום (או אבן חן אחרת) במרכז הטבעת. שילוב של טבעות קלועות עם טבעות אירוסין מוליד כמה ווריאציות מעניינות לטבעת הקלאסית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI