דף הבית פיננסים וכספים קרנות נאמנות קרנות נאמנות
קרנות נאמנות
טל זולברג 28/02/12 |  צפיות: 13823
קרנות נאמנות

בימים בהם אנשים מבקשים צדק חברתי ומחפשים יציבות כלכלית, ישנה העדפה גורסת להשקעה של קרנות הנאמנות דרך בתי ההשקעות המתמחים בתחום. בתי ההשקעות הגדולים מחזיקים מאגרי מידע רחבי היקף שמאפשרים להם לקבל אינדיקציה נרחבת על אופן ההשקעה הכדאי והבטוח ביותר.

בנוסף לכך, בתי ההשקעות הגדולים משקיעים סכומי כסף של לקוחות רבים דבר שמאפשר להם לפזר את הכסף הרב בצורה טובה יותר בין אפיקי ההשקעות השונים.

היתרונות

להשקעה דרך בתי השקעות יש יתרונות רבים, ביניהם יש לשים את הדעת על הגמישות, על העלות ועל המקצועיות והביטחון.

קרנות נאמנות שמושקעות בבתי השקעות פרטיים הם נזילים וגמישים, אין הם קשורות לחברה בהתחייבות מסוימת ולכן קל יותר להתנהל איתן, לסחור ולפדות אותן כל אימת שתחפצו בכך.

השקעה דרך בתי השקעות כרוכה בעלות נמוכה יחסית בת אחוזים בודדים בלבד שהם כנגד עבודה שוטפת של מנהל תיק מקצועי שאמון על ניהול תיק ההשקעות שלכם בשוטף, הוא צריך לבדוק את התנהגות המניות, את הדוחות והשינויים שהבורסה חווה ובהתאם לקבל החלטות ולייצר את השינויים הנדרשים בזמן אמת, כדי להעלות את הרווחים ולהרחיק את ההפסדים.

נאמן ללקוח

מנהל תיק השקעות יכול להיות טוב ללקוח אחד ופחות טוב לאחר, לא תמיד קל למנהל תיק ההשקעות לנתק את האני מאמין שלו ולבחור את תמהיל ההשקעה רק לפי רצונות הלקוח ואופיו.

בבואכם לחפש מנהל תיק השקעות אשר בידיו תפקידו את מיטב כספכם כדאי שתבחנו גם את הנקודה הזו.

מנהל תיק השקעות צריך להיות עם אצבע על הדופק ולבחון את תנודות השוק בכל העת בכדי לייצר רווחים מקסימליים. קרנות הנאמנות מושפעות באופן ישיר מתנודות השוק והן מגיבות לו בזמן אמת ולכן על מנהל התיק לבצע שינויים בהרכבי ההשקעה בהתאם.

מנהל תיק השקעות נאמן ומקצועי צריך להיות מסור ללקוח שלו ולנהל את תמהיל ההשקעות שלו רק בהתאם לאופי של הלקוח, גם אם זו שונה מדעתו האישית, הכוונה היא שאם הלקוח שלו רוצה להיכנס רק להשקעות סולידיות אל למנהל התיק להתפתות ולשים את כספו במניות מסוכנות ולהיפך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טל זולברג


 


מאמרים נוספים מאת טל זולברג
 
80 שנה של חדשנות בחברת אמנה
08/01/13 | צרכנות
במאמר זה תמצאו מידע על ההיסטוריה של אחת מחברות מוצרי החשמל החדשניות בעולם, שהביאה לנו בין השאר את המיקרוגל

חשיבות חווית משתמש להצלחת המוצר
כחלק מהקדמה הטכנולוגית, חווית משתמש היא אחד המושגים שהולכים ותופסים תאוצה בשנים האחרונות. חווית משתמש עשויה להסביר מדוע אפליקציה אחת היא הצלחה גורפת לעומת אאפליקציה אחרת שנעלמת במהירות. בטקסט זה נסביר על האספקטים השונים של חווית המשתמש.

מים - מקור החיים
כולנו יודעים מהי חשיבות המים לחיינו. לכן, חשוב גם שנדע איזה סוג מים כדאי לשתות כדי לספק לגוף את כל המרכיבים החיוניים - כל הפרטים במאמר זה.

מה הסיבות לקחת הלוואה שלא דורשת ערבים?
12/12/12 | הלוואות
הלוואה ללא ערבים היא אחת הדרכים היעילות למתן עזרה כלכלית - קראו במאמר זה מהי המשמעות של הלוואה כזו

גיל 60 והבריאות שלנו
בעולם המשתנה שלנו, תוחלת החיים עולה בהתמדה הודות לפיתוחים טכנולוגיים. ככל שאנו מתבגרים, מתרבות השיחות בנוגע לבריאות. איזה בעיות עלולות לצוץ אחרי גיל 60 ומהם הגורמים לכך?

היום, קולט אדים הינו חלק בלתי נפרד מכל מטבח ומטבח
10/12/12 | צרכנות
על אף ירידה תלולה במחירים של קולטי אדים איכותיים רבים, רוב האנשים ובעלי המטבחים עדיין לא מודעים לחיוניותם של קולטי האדים במטבח. במאמר זה נסביר מדוע.

הקשר בין מתקני מים איכותיים למיכלים נוחים לשימוש
למתקני מים בעלי מיכלי מים ישנם מספר יתרונות חשובים - הכנסו למאמר כדי לקרוא אודותיהם

כרטיסי אשראי – יתרונות וחסרונות
15/11/12 | הלוואות
מה כדאי לדעת בנוגע לכרטיסי אשראי? מאמר זה יפרט את יתרונותיהם וחסרונותיהם של כרטיסי האשראי.

האם אי פעם חשבתם על מקורו של מדיח כלים ביתי?
מדיח כלים הוא רק דוגמא אחת למוצר חשמלי שנמצא בבתים רבים בישראל ורוב הסיכויים שמעולם לא ייחסתם לו כל חשיבות. כאן תמצאו מידע על המצאת מדיח הכלים.

טיפים להכנת עוגיות מושלמות
הכנת עוגיות היא אחת מעבודות המטבח הכיפיות ביותר, את רוב הסוגים של העוגיות קל מאוד להכין ולא נדרשת מומחיות גדולה. אין כמו עוגיות טריות שיוצאות מהתנור, אף אחד לא יכול לעמוד בפניהן. אמנם לא מסובך לרוב להכין עוגיות, אך כמה טיפים קטנים בהחלט יכולים להקל עוד יותר על המשימה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI