דף הבית רפואה ובריאות ספא סוגי ספא זוגי
סוגי ספא זוגי
אקסטרה - קידום אתרים בגוגל 05/03/12 |  צפיות: 3676

ספא זוגי הינו בילוי שיכול לבוא בשלל נסיבות. הוא יכול להיערך כהפתעה ליום נישואין או יום הולדת. כמתנת פינוק. כאשר זוג רוצה לאוורר את מערכת היחסים שלו. או כאשר הוא רוצה לחוות סוג של בילוי שעדיין לא התנסה בו. כדאי מאוד לבחור יחד את סוג הספא המתאים לשני בני הזוג. לבחור את המקום המועדף. ואם באים לאזור מסוים למספר ימים אפשר בהחלט לבחור באתר אחד או שניים שמעט שונים באופיים כדי לטעום מכל דבר קצת. ספא זוגי יפלפל לכם את חיי הזוגיות.

מקומות לספא זוגי

יש שלל מקומות יפים מיוחדים ומתאימים לאירוע המהנה הזה.יש אתרי ספא כפריים בצפון באזורים הררים עם נוף לים לכנרת או להרי הגליל ובקעות הצפון. אפשר לבחור ספא במרכז הארץ באזורים אורבניים שקרובים למוקדי הבילוי של גוש דן. במקרה זה אתרי הספא יהיו במקומות יותר מעוצבים עם עיצוב יותר עירוני. אפשר לבחור באתרי ספא זוגי במדבר בדרום הארץ. גם אתרים אלו יהיו כפריים בדרך כלל אך עם נגיעות שונות של עיצוב מדברי ומעט שונה. בכל המקומות האלה מובטח שרות טוב ומקצועי.

מה מקבלים בספא זוגי

חבילת ספא זוגי במרכז מותאמת לטפול בשניים. הזוג נכנס ללובי להתרגעות ומנוחה קצרה שאחת ממטרותיה היא להכניס לאווירה והתנתקות מהעולם החיצון. מקבלים נשנושים שונים ושתייה חמה. לאחר זמן מה נכנסים לאזור הטיפולים שכולל סאונה ואמבטיה או ג'קוזי. לאחר מכן הזוג מוזמן לחדר מרווח שבו נמצאות שתי מיטות סמוכות. הזוג מקבל בו זמנית טיפול משני מטפלים. הכל נעשה באווירה רגועה עם מוסיקה רגועה וריחות נעימים באוויר. לאחר העיסוי שנמשך בדרך כלל בין ארבעים וחמש דקות לשעה, הזוג יצא ללובי להתרגעות. בדרך כלל יש לאורך כל השהיה במקום יש שתייה חמה וקרה חופשית, נשנושים ותקרובת מגוונת מסוגים שונים.

למי מתאים ספא זוגי

ספא זוגי מתאימה לזוגות שונים בגילאים שונים. לזוג צעיר בתחילת דרכו. במקרה כזה יתחזק הקשר בין בני הזוג. לזוג צעיר קרייריסטי עם ילדים קטנים. כאן ישנה אפשרות נהדרת לפסק הזמן של החיים המתישים להפקיד את הילדים אצל הסבתא וליהנות מחבילות ספא זוגי באחד מאתרי בתי המלון. זוג מבוגר ימצא פה הזדמנות נהדרת לרענון והתחדשות של החיים המשותפים. אם לוקחים יום ספא זוגי מרוכז באחד מאתרי הספא המתמחים בשרות מעין זה אז החוויה יכולה להיות משודרגת לעין ערוך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אקסטרה - קידום אתרים בגוגל


 


מאמרים נוספים מאת אקסטרה - קידום אתרים בגוגל
 
מנעולן בחולון – לקבל את כל השירותים במהירות
מנעולן בחולון אשר סיים לימודי מנעולנות, עבר הסמכות, קיבל את כל האישורים הדרושים (כך שהוכח כי אין לו עבר פלילי) וצבר ניסיון וותק אשר מאפשר לו לפרוץ את כל סוגי המנעולים, לזהות כל בעיה ולפתור אותה, יהיה מנעולן איכותי. כמו כן, חייב המנעולן להיות אדם אדיב, שירותי, ישר ולגבות מחירים הוגנים.

מה בדיקת סיגמואידוסקופיה?
20/05/13 | רפואה
לפי נתונים של האגודה למלחמה בסרטן מדי שנה מתגלים בישראל חולים נוספים במחלת המעי הגס. רבים מהחולים מתים מהמחלה מדי שנה. לפיכך, חולים רבים יכולים לקבל טיפול אצל גסטרואנטרולוג מומחה בתחום שיבצע בדיקה כוללת במסגרתה הוא יוכל לראות האם קיימים גידולים, פוליפים במעי הגס.

כיצד תשמרו על המצלמה שלכם מתחת למים?
24/04/13 | צילום
המהפכה הדיגיטלית לא רק תרמה לאנשים ביבשה, אלא גם לאנשים שמצלמים מתחת למים. כיום ניתן לראות מצלמות איכותיות אשר דחקו את מצלמות הפילם המסורתיות ושינו את פני הצילום מתחת למים. בעת הצילום מתחת למים חשוב מאד להגן על המצלמה, ולכן כדאי לרכוש כיסוי מגן שיאפשר לצלם מבלי לפגוע במצלמה.

מתגוררים באזור המרכז? היכן למצוא חברת התקנת פרקטים במרכז
16/01/13 | ריהוט
בשנים האחרונות ניתן לראות כי יותר אנשים מבינים כי התקנת פרקטים משתלמת להם ומשקיעים בהתקנת פרקטים. באזור המרכז ניתן לראות חברות רבות המבצעות עבודות התקנת פרקטים ומאפשרים לאנשים ליהנות מתחושה נעימה ונינוחה בבית. מתגוררים באזור המרכז?מה היתרונות של חברת התקנת פרקטים- במאמר שלפניכם.

קורות חיים 2.0 - קורת חיים בוידאו
מחפשים עבודה? שולחים קורות חיים אבל לא מוזמנים למשרות שאתם רוצים? לא מוזמנים לראיונות עבודה בכלל? מה דעתכם לנסות גישה אחרת? קורות חיים בוידאו הם בהחלט השלב הבא בעולם חיפוש העבודה.

מהם היתרונות של דק סינטטי?
15/01/13 | ריהוט
בחירת דקים מחומרים לא איכותיים יכולים לגרום לכאבי אש רבים. לפני שאתם מתחילים לבחור דקים, כדאי לכם לראות סוג נוסף של דקים- דקים סינטטיים. דקים סינטטיים מתאימים למזג האוויר הישראלי ומהווים אלמנט יפה לגינה.

מה היתרונות של וילונות ונציאניים?
לא רק בתים מאובזרים וילונות אלא גם משרדים, בתי קפה ובתי עסק שונים-כולם זקוקים לוילונות. וילונות מגנים מפני השמש, וכך הם מווסתים את כמות האור וגם מגנים מפני האור החודר לחדרים. וילונות ונציאנים נחשבים הפופולרים במיוחד.

היכן ניתן למצוא ריהוט גן במבצע?
30/12/12 | ריהוט
ריהוט גן בבית מאפשר לנו ליהנות מהגינה, הן למטרת אירוח והן למטרת בילוי בחיק המשפחה. בעבר ריהוט גינה היה עשוי מפלסטיק ולא יוחס לו כל חשיבות ואילו כיום בעקבות השינוי בבית, רבים מבינים כי הגינה הפכה לחלק משמעותי.

כיצד תלחמו בזיהומים?
כיום ניתן לראות עלייה בשיעור החיידקים העמידים בפני תרופות אנטיביוטיות במקומות שונים בעולם,לרבות בישראל. חיידקים הם הגורמים להתפרצות זיהומים בגוף האדם. אם נדבקתם באחת מהמחלות הזיהומיות ואתם מחפשים טיפול, המאמר הבא נועד עבורכם.

החשיבות של ביטוח הובלות דירה
27/12/12 | מעבר דירה
בשעה טובה ומוצלחת קניתם דירה ואתם מעוניינים להיכנס אליה. כיום ישנן חברות הובלות שונות המציעות שירותי הובלה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI