דף הבית קניות וצרכנות ביקורות מוצרים הקשר בין קונים זהב ובין בהלת הזהב
הקשר בין קונים זהב ובין בהלת הזהב
יוסי בוזגלו 08/03/12 |  צפיות: 4180

אתם קונים זהב אולי שמעתם או קראתם על בהלת הזהב. לעניות דעתי, מאמר המתייחס לזהב חייב לתת סקירה קצרה של אירוע בהלת הזהב. נכון, קונים זהב אמורים להתעניין, לשאול ולהסתקרן על מכירת זהב , מחיר גרם זהב , מכירת תכשיטים אך תחשבו על זה שאם קונים זהב יתעניינו אף בהיסטוריה של חיפוש הזהב, הם יכולים להבין דבר או שניים (או שלוש) נוספים אשר יתנו להם הערכה מחודשת של תחום הזהב ובטוח יתנו להם ידע רב יותר על תחום הזהב בכללותו. ידע אשר יוכל לעזור להם בעת היותם קונים זהב .

קונים זהב  - למה חשוב לדעת איך בהלת הזהב התחילה

כאשר מביטים על אירועים היסטוריים או על תופעות אשר חוללו מהפכות בתפיסה לאורך ההיסטוריה, מעניין לבחון את ההתחלה של פני הדברים. אמנם אנו חיים בעידן האינסטנט, עידן ה"כאן ועכשיו", עידן ה"יהיה בסדר", עידן ה"סמוך", עידן ה-"מה אכפת לי מה יהיה מחר", אבל דווקא בגלל עידן שכזה (שיש בו הרבה דברים לא חיוביים) מעניין לבחון (אתם קונים זהב  ואתה  קונה זהב ) כיצד בהלת הזהב התחילה בזמנו. ושוב, ידע מקיף יותר על נושא אשר חשוב לך,  קונה זהב  נותן לך כלים, יכולות ותובנות היעזרו לך בעת קנייתך זהב.

קונים זהב  - איך בהלת הזהב התחילה

קונים זהב , תראו כמה זה מעניין – בהלת הזהב התחילה כאשר אדם בשם ג'יימס מרשל מצא זהב בקליפורניה. אותו ג'יימס, לא רק שנכנס לדפי ההיסטוריה, אלא אף גרם לנהירה מטורפת של אנשים בחיפוש אחר הזהב. 300,000 איש נהרו לכיוון מארצות הברית, אנשים מארצות הברית עצמה ומחוץ לארץ. אנשים אשר הגיעו לנהרות והחלו לסנן עפר, אנשים אשר כמו קונה זהב  ממוצע כיום, היו בעלי חלומות ותעוזה, בעלי תשוקה ורצון, בעלי אמונה ובעלי אהבה לזהב, בעלי תחושה שאין דבר העומד בפני הרצון.

קונים זהב – תהייה על ההתנהלות כיום

מעניין לתהות האם כיום האנשים אשר  קונים זהב  או  קונה זהב או עוסקים ב מכירת תכשיטים  או בהערכת  מחיר גרם זהב או ב מכירת זהב היו כיום נוהרים בעקבות אדם אשר מצא זהב על אף ידיעתם את הסיכונים שבדבר. ניכר כי עידן הטכנולוגיה ושעות ה"גלישה" באינטרנט המרובות, גרמו לאנשים להיות פחדנים יותר, אפופים יותר בעניינים שלהם, פחות מעזם, פחות סקרנים, פחות נלהבים ופחות עם אש בלב ותשוקה בלב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI