דף הבית חינוך ולימודים לימודי שפות לימודי אנגלית - הדרך שלכם להצלחה
לימודי אנגלית - הדרך שלכם להצלחה
yael lev 13/03/12 |  צפיות: 3212

רוצים לדעת אנגלית פרפקט?

מחקרים מראים שכשני מיליארד איש, שהם כשליש מאוכלוסיית העולם כולו, דוברי אנגלית ברמה כזו או אחרת. צריכים ללמוד ולשפר את השליטה בשפה עם לימוד אנגלית?

אנחנו צריכים אנגליתבחיים הפרטיים לשם תקשורת עם אנשים על פני הגלובוס כולו, כדי שתהיה לנו נגישות טובה למקורות אינפורמציה ולהתנהלות בעולם העסקי. אין ספק, כל עולם העסקים פועל בשפה האנגלית, והמגמה מצביעה לכיוון שלפיו ככל שיש תפקיד יותר בכיר, כך קיים יותר שימוש בשפה האנגלית.

למה בעצם ללמוד אנגלית? יתרונות לימוד השפה הם רבים, ביניהם:

- בקיאות באנגלית משפרת את מידת ההצלחה במסגרת הבית ספרית, ובייחוד בלימודים אקדמיים באוניברסיטה, במסגרתה יש צורך להסתמך על טקסטים אקדמיים שחוברו בשפה זו.

- לשיפור יכולת הפרנסה בארץ ובמדינות אחרות והשמה בתפקידים שמתנהלים באופן חלקי או מלא בשפה זו. אנגלית משמשת כשפה הבינלאומית הנפוצה ביותר בעולם, בכנסים ופגישות עם שותפים מחו''ל, במיילים עם חברות זרות וכאשר אנו נשכרים לעבודה במדינה זרה. במקרים כאלה, אלה שאינם דוברים את השפה נוטים להשאר מאחור.

- לימוד שפה נוספת על שפת האם מהווה אימון יעיל למוח הבוגר ותרומה בלתי מבוטלת לשיפור כושר המחשבה.

- הרחבת עולמנו התרבותי עם סרטי קולנוע ותכניות טלוויזיה, ספרות, מגזינים ומאמרים המתפרסמים בעיקר באנגלית. ובייחוד במסגרת אינטרנטית, שבה הרוב הגדול של עמודי האתרים כתובים ומתנהלים לחלוטין בשפה האנגלית.

אלה רק כמה מן היתרונות שבלימוד אנגלית, שאליהם ניתן להוסיף גם את היכולת לטייל בחו''ל בצורה נוחה וסיבות כגון שאיפתנו הטבעית לשיפור עצמי.

אז אם אתם מעוניינים להירשם לתכנית ללימוד אנגלית, עכשיו תוכלו למצוא שלל קורסים שיסייעו לכם ללטש ולשפר את התמצאותכם בשפה. בין אם אתם צריכים ללמוד אנגלית ובין אם אתם רוצים קורסי אנגלית, החליטו מה מתאים לכם והתחילו בעבודה. עוד תתפלאו לגלות כמה מהר ניתן להשתפר!

/ קריאה נעימה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 yael lev


 


מאמרים נוספים מאת yael lev
 
כיצד לבחור אולם לברית?
בשנות האלפיים, חגיגת ברית היא יותר מסתם טקס מסורתי, אלא מסיבה כבירה; המשפחה מציגה בשמחה את התרחבות המשפחה עם חברים ובני משפחה בגן אירועים, עם הרבה אוכל, אלכוהול ומוסיקה עדכנית.

אירוע אטרקטיבי - מתקנים לילדים
יש מספר דרכים שבאמצעותם ניתן להפוך את האירוע שלך לנפלא, אם זאת חשוב לחשוב מה הם המרכיבים שיותר מרכזיים עבורך במסגרת כל הסכום העומד לרשותך, האם חשבת על המתאבנים או דווקא התאורה? על אילו דברים תהיה מוכן אולי להתפשר במידת הצורך?

תרגום נוטריוני איכותי ומקצועי
פעמים רבות לאורך חיינו אנו נעזרים במאמרים או ספרים מתורגמים; הם יכולים להיות לצורך האוניברסיטה, טקסטים בנושאי ספרות ואפילו מדריכים שימוש של מוצר חדש.

טיפים לגבי הפקת אירועים בטבע
עכשיו חתונה בחיק הטבע הפכה לגימיק נפוץ וישנם לא מעט ספקים שמתמחים בתכנון אירועים בטבע. ואכן יש חברות קיטרינג, תקליטני אירועים וחברות עיצוב אירועים שיעזרו לכם בלי שום קשר למיקום, בחוץ או בפנים.

לדעת הכל על ויזת עבודה לניו זילנד
היופי בעבודה בחו"ל הוא שגם זכית בחוויה לחיים. אכן, העבודה קשה וימי העבודה ארוכים, אבל עם זאת, אתה אדון לעצמך, מכיר אנשים חדשים ואוסף חוויות מקצה העולם במשך כשנה.

לבחור נכון - הפקת אירועים במרכז
מרביתנו חוגגים אירועים חשובים שמתחשק לנו לחלוק עם העולם כולו, וכולם רוצים שהאירוע אותו הם מציינים יהיה המרהיב ביותר. לא חבל שעם החודשים הארוכים של התכנונים ברגע האמת אתם תחמיצו את מה שחשוב באמת - את רגעי ההנאה מהארוע עצמו.

שירותי צלם במרכז הארץ
29/03/12 | צילום
צילום אירועים חשובים – אין ספק שזה השירות הכי נפוץ אשר מאפשר לנו לזכור את הימים הכי משמחים בדיוק כמו שהיו. התחתנתם? חגגתם בר מצווה? סבא חוגג תשעים? היום אין אפילו אפשרות להימנע מצוות צילום שייתעד כל שנייה חשובה מהארוע החד-פעמי.

חושבים על רעיונות לימי הולדת?
כמו כן, חגיגות בסגנון הזה, פותחות בפניכם אפשרות לבדוקחוויה חדשה. בימים רגילים ייתכן מאוד ואתם לא צריכים יותר מפאב המקומי ובבירה חמה, ואתם נהנים מזה. אולם, שלא יהיה לכם ספק, ככה אתם מפספסים שפע של דברים טובים.

רשתות נגד יתושים - הגנה מלאה
29/03/12 | בית חכם
בית בלי חלונות, זה מקום בלי שום שימחה, בגלל זה מומלץ מאוד להתקין מס' חלונות שיוכלו להפיח חיים בבית שלכם. אסור לשכוח שמספר קטן מידי של חלונות אלומיניום בבית, רכישת חלונות קטנטנים, יכולים להפחית משמעותית את פוטנציאל האור של הבית שלכם.

וילות למסיבות מכל הסגנונות
קל להניח שאת התקופה האחרונה, עברתם בהכנות רבות בגלל היום הגדול שלכם. בחרתם גן ארועים, אוכל ומוזיקה - לא התעייפתם? בשביל שתבואו באמת רעננים וקורנים לחתונה של עצמכם, מומלץ מאוד לטהר מעט את הראש.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI