דף הבית רפואה ובריאות הפסקת עישון רוצים מידע על תופעות הפסקת עישון?
רוצים מידע על תופעות הפסקת עישון?
yael lev 19/03/12 |  צפיות: 3789

גם אתם יכולים. מהו פרק הזמן שדרוש לכם כדי להיגמל אחת ולתמיד? יום, שבוע, 3 חודשים, לכל היותר שנתיים? בכנות,קשהלהעריך ולקבוע. למכורים לניקוטין עישון הוא הרבה יותר מתחביב, הוא מה שעושה להם טוב, וכמה שמתמכרים ל"הובי" המספק הזה בשלב מוקדם יותר כך קל פחות להפסיק איתו.

אני התחלתי לעשןבמהלך כיתה י', מה שפשוט החל כניסיון חד פעמי, לצערי נמשך ונמשך כהתמכרות קשה,עד ללפני חצי שנה.

אם לצערכםהתמכרתם לניקוטין, או החבר שלכם, ואתם זקוקים נואשות לחומר לגביתופעות הפסקת עישון מצאתם את הבלוג הנכון.

אילו דרכים ישנן כדי להפסיק אחת ולתמיד?

בשנים האחרונות, יש לא מעטאופציות ושיטות להיגמל מניקוטין, אך איךיודעים מה השיטה המתאימה?לדעתי זהאישי לחלוטין, ועל כן צריך לבדוק עם אנשים וחברים בעלי מאפייני אישיות דומים לשלכם, כדי לדעת מה הצליח להם בגמילה.

סכנות העישון הפתרון לעישון?

יש את האנשים שפשוט קובעים ואומרים: נמאס לי מעישון והם מצליחים , וליתר, יש מספר שיטות שיכולות לעזור:

טיפול תרופתי ואלטרנטיבי - כמו לדוגמה תרופות רבות, דיקור וכו'. (מהותי לשים לב שחלק מהשיטות והטיפולים מצריכים השגחה רפואית ויכולים לעורר תופעות לוואי, ולכן מומלץ לבדוק טוב טובמה נכנס לכם לגוף).

מאמרים וספרים - יש ספרים שעזרו למעשנים להפסיק לעשן, לדוגמא הדרך הקלה להפסיק לעשן, ספרים כדוגמת זה עזרו רבות למספר טלאנטים להפסיק לעשן - כמואנתוני הופקינס ואשטון ק'וצר.

סדנאות ייעוץ - יש לא מעט סוגי סדנאות, שאת מרביתן אפשר למצוא במרשתת. הן מתבססות על סיוע מאנשים בעלי אותה הבעיה, בדיוק כמו שמתרחש בקבוצות עזרה למכורים לסמים.

כפי שהסברתי קודם, יש מגוון רחב של דרכים ואופציות להיגמל, חשוב להדגיש שלרוב מה שאין מספיק מימנו זה כח הרצון, הרצון לצרוח לעולם "חדל כללי" "היום אני מפסיק". כשתחליטו שאין יותר התחכמויות תעשו את הצעד החכם הזה, ההמשך הרבה יותר קליל, בעיקר אם למזלכם יש לכם תמיכה מחברים, כך אני ניצחתי.

בכל מצב, תזכרו שהעישון פוגע בכם ובסביבתכם - בהורים שלכם, בעמיתים לעבודה ואפילו בכלב ובחתול שלכם.

היה והינכם רוצים להיגמל ומעוניינים מאוד להשיג עוד אינפורמציה כדאי לכם להיועץ איתי.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 yael lev


 


מאמרים נוספים מאת yael lev
 
כיצד לבחור אולם לברית?
בשנות האלפיים, חגיגת ברית היא יותר מסתם טקס מסורתי, אלא מסיבה כבירה; המשפחה מציגה בשמחה את התרחבות המשפחה עם חברים ובני משפחה בגן אירועים, עם הרבה אוכל, אלכוהול ומוסיקה עדכנית.

אירוע אטרקטיבי - מתקנים לילדים
יש מספר דרכים שבאמצעותם ניתן להפוך את האירוע שלך לנפלא, אם זאת חשוב לחשוב מה הם המרכיבים שיותר מרכזיים עבורך במסגרת כל הסכום העומד לרשותך, האם חשבת על המתאבנים או דווקא התאורה? על אילו דברים תהיה מוכן אולי להתפשר במידת הצורך?

תרגום נוטריוני איכותי ומקצועי
פעמים רבות לאורך חיינו אנו נעזרים במאמרים או ספרים מתורגמים; הם יכולים להיות לצורך האוניברסיטה, טקסטים בנושאי ספרות ואפילו מדריכים שימוש של מוצר חדש.

טיפים לגבי הפקת אירועים בטבע
עכשיו חתונה בחיק הטבע הפכה לגימיק נפוץ וישנם לא מעט ספקים שמתמחים בתכנון אירועים בטבע. ואכן יש חברות קיטרינג, תקליטני אירועים וחברות עיצוב אירועים שיעזרו לכם בלי שום קשר למיקום, בחוץ או בפנים.

לדעת הכל על ויזת עבודה לניו זילנד
היופי בעבודה בחו"ל הוא שגם זכית בחוויה לחיים. אכן, העבודה קשה וימי העבודה ארוכים, אבל עם זאת, אתה אדון לעצמך, מכיר אנשים חדשים ואוסף חוויות מקצה העולם במשך כשנה.

לבחור נכון - הפקת אירועים במרכז
מרביתנו חוגגים אירועים חשובים שמתחשק לנו לחלוק עם העולם כולו, וכולם רוצים שהאירוע אותו הם מציינים יהיה המרהיב ביותר. לא חבל שעם החודשים הארוכים של התכנונים ברגע האמת אתם תחמיצו את מה שחשוב באמת - את רגעי ההנאה מהארוע עצמו.

שירותי צלם במרכז הארץ
29/03/12 | צילום
צילום אירועים חשובים – אין ספק שזה השירות הכי נפוץ אשר מאפשר לנו לזכור את הימים הכי משמחים בדיוק כמו שהיו. התחתנתם? חגגתם בר מצווה? סבא חוגג תשעים? היום אין אפילו אפשרות להימנע מצוות צילום שייתעד כל שנייה חשובה מהארוע החד-פעמי.

חושבים על רעיונות לימי הולדת?
כמו כן, חגיגות בסגנון הזה, פותחות בפניכם אפשרות לבדוקחוויה חדשה. בימים רגילים ייתכן מאוד ואתם לא צריכים יותר מפאב המקומי ובבירה חמה, ואתם נהנים מזה. אולם, שלא יהיה לכם ספק, ככה אתם מפספסים שפע של דברים טובים.

רשתות נגד יתושים - הגנה מלאה
29/03/12 | בית חכם
בית בלי חלונות, זה מקום בלי שום שימחה, בגלל זה מומלץ מאוד להתקין מס' חלונות שיוכלו להפיח חיים בבית שלכם. אסור לשכוח שמספר קטן מידי של חלונות אלומיניום בבית, רכישת חלונות קטנטנים, יכולים להפחית משמעותית את פוטנציאל האור של הבית שלכם.

וילות למסיבות מכל הסגנונות
קל להניח שאת התקופה האחרונה, עברתם בהכנות רבות בגלל היום הגדול שלכם. בחרתם גן ארועים, אוכל ומוזיקה - לא התעייפתם? בשביל שתבואו באמת רעננים וקורנים לחתונה של עצמכם, מומלץ מאוד לטהר מעט את הראש.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI