דף הבית חברה, פוליטיקה ומדינה איכות הסביבה מעלות למיחזור אלקטרוניקה
מעלות למיחזור אלקטרוניקה
קמין סנטר 21/03/12 |  צפיות: 3779

מוצרי אלקטרוניקה מרובים נשלחים היישר אל הפח, אולם כמות בינונית ממש מועברת אל המחזור. פסולת ש מכילה מוצרי אלקטרוניקה, מסוכנת לסביבה בגלל שהיא מכילה חומרים רעילים, וש מלכלכים בצורה ישיר גם אחר מי התהום שנוצרו במדינתנו והן את אותה האדמה. בעידן הנוכחי, אנו עדים למודעות באשר למחזור אלקטרוניקה, אמנם אין ספק ש ענף המיחזור עוד בחיתולים והדרך עדיין ארוכה ועד שישראל תהיה במצב האופטימאלי באשר למחזור ושמירה מקסימאלית על גבי רמת הסביבה. מה הם המעלות שישנן במיחזור אלקטרוניקה? מחזור אלקטרוניקה נותן לך להפוך את מכלול הרעלים הפוגעים למוצרים ש אפשרי להפיק מהם שימוש חוזר ותועלת רבה. ממכלול המכשירים האלקטרונים אותם הינכם ממחזרים, ניתן ליצור מוצרים שונים. ע"י המחזור תוכלו לבלום מהרעלים לחלחל היישר אל האדמה ואל מי התהום, בדרך זו לתמורה זו גם חשיבות נעלה בשמירה אודות טיב הסביבה. 

דרך המיחזור

בכל פריט אלקטרוני ייתכנו כמות מכובדת חומרי גלם מתוכם הוא עשויי לרבות: פלסטיקה, מתכות, סוללות, מעגל אלקטרוני וכו'. בשלב המרכזי של המחזור ממיינים כל אביזר ע"פ חומרי הגלם השונים ממנו הוא יוצר ובהתאם, ממחזרים כמעט כל חומר גלם בנפרד. על מנת שלא נמצא עצמינו בעוד כמות שנים מתקופה זו, מסתובבים בקרב ערמות זבל אלקטרוני, הכרחי להירתם למחזור אלקטרוניקה, למרות שהתהליך אינו קל. 

מדינתנו והקשר למיחזור אלקטרוניקה

מדינתנו להבדיל ממדינות נוספות ברחבי העולם (ארהב והמערב), עדיין בהחלט לא מתקדמת דייו בכל הקשור למחזור אלקטרוניקה, אבל לא קיים כל ספק כי המודעות גדלה עם פרק הזמן. אמריקה ואירופה הבינו עוד עוד לפני הרבה שנים אחר הסיכון שעומד הזנחת פסולת אלקטרונית במקום מחזורה ומשום כך חברות שונות בתחום מתמחות בתהליך ומציעות את השירות הנצרך והחיוני הזה. 

בארץ ישראל הינכם עלולים לחפש מספר חברות בודדות אשר מעניקות את אותו השרות, בדרך זו שכל פירמה אחראית לתהליך המיומן שכרוך במחזור. ע"פ רוב החברות ייקחו צד של ממש באיסוף המוצרים האלקטרונים אותם אתם זורקים בדרך אל פח הזבל, הם ימחזרו אחר מרבית הפסולת לרבות מחזור הברזל ובמקרים אלו או אחרים אפילו ירכשו פסולת אלקטרוניקה ממפעלים, או גם עסקים בארץ.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קמין סנטר


 


מאמרים נוספים מאת קמין סנטר
 
הכוונה בבחירת מתנה לגיל השלישי
ה לקנות לאדם שיש ברשותו הכל? בן אדם שנמצא במיטב שנותיו, כזה שמעניק לסביבה הרבה יותר משהוא מבקש לעצמו, שמנהל אורח חיים דומה שהוא לא מתחדש כלל

הסוגים השונים של מוצרי הספיגה למבוגרים
לאדם הרגיל ישנה יכולת פנומנאלית לשלוט ולדחות את הרגע שבו יוכל לייצא מגופו את פסולת הגוף באמצעות השתן והצואה.

הסוגים ואופן השימוש בכסאות רחצה
סאות רחצה קיימים בכדי לשמש ככלי יעיל, פרקטי ובטוח בשביל אוכלוסייה שלמה של אנשים ש מתקשים לעשות את המטלה ה- "מובנת" וההכרחית שמוכרת לכולנו – להתקלח בכוחות עצמם

פלאי זכוכית המגדלת
תמיד התייחסנו לזכוכית המגדלת, אותה זכוכית בעלת המבנה הקמור, כאל משחק ושעשוע לילדים

יתרונות השימוש בציוד סיעודי מתאים
רבים מאוד הינם המטופלים הסיעודיים אשר קשה להם לשלוט על גבי סוגריהם או שמא לא מצליחים להגיע בפרק זמן סביר לשירותים

מיטה סיעודית למטפל ולמטופל
אם בן אדם נכנס תחת הקטגוריה מסוג מטופל סיעודי, באופן קבוע או אולי לשם שיקום, פירוש העניין זה מוגבלות וקשיים בביצוע מטלות שגרתיות מחיי היום יום.

כסא גלגלים על סוגיו הרבים
כסא גלגלים נותן לקבוצה רחבת ידיים באוכלוסיה להתנייד ממקום למקום לבד או לחילופין באמצעות תמיכה מינימאלית, פקטור אשר משפיע לטובה ובאופן חשוב על גבי בריאותם הפיזית והנפשית ואודות טיב חייהם.

תכונות המעלון
18/05/12 | גיל הזהב
קשישים ונכים רבים ושונים בארץ ישראל נאלצים לעזוב את בתיהם עקב חוסר ההתאמה של הדירה למצבם הגופני. הנכס, שהיה עד לא מזמן המקלט החם והשמור הופך למטרד לנוכח הקושי העצום הטמון בהתניידות בתוכו

כיצד בוחרים חיתולים למבוגרים
18/05/12 | גיל הזהב
אנשים מבוגרים מרובים בישראל סובלים מאי שליטה, ברמה זו או אחרת, על הסוגרים, דבר אשר מחייב אותם לחיות עם מצב לא נעים בעליל.

מבחר עזרי שמיעה
18/05/12 | גיל הזהב
בעבור רובינו, הירידה בשמיעה עלולה להיות חלק משמעותי מהחיים בזמן ש נתבגר ונזדקן. אך אל ייאוש, בימינו יש אביזרי שמיעה לא מעטים ומגוונים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI