דף הבית אינטרנט והחיים ברשת תרבות דיגיטלית סקייפ למחשב ומהפכת התיקשורת
סקייפ למחשב ומהפכת התיקשורת
מיטל לוי 22/03/12 |  צפיות: 4286

 

תוכנת הסקייפ יצרה מהפכה בתחום התקשורת הבינלאומית והבין אישית והכל באמצעות תוכנת מחשב קלה ומהירה להתקנה. כמעט על כל מחשב כיום מותקנת התוכנה שמאפשרת שיחות און ליין חינם בין משתמשים ומאפשרת להתקשר לכל יעד בעולם מהמחשב האישי. כיום התוכנה מתאימה לישראלים שכן תוכנת הסקייפ בעברית.

 

תוכנת סקייפ הינה תוכנה המאפשר לתקשר בין אנשים, הן באמצעות מערכת צ'ט, הן בקול והן באמצעות שיחת וידאו. הייחוד של התוכנה נובע מכך שניתן לדבר מהמחשב האישי לכל מקום בעולם ולקבל שיחות מכל מקום בעולם בקלות, במהירות ולרוב באיכות קול גבוהה מקן הטלפון. למעשה שיטת העבודה של סקייפ אינה שונה משיטת התיקשורת של חברות תיקשורת המספקות קווים לשיחות חוץ. שיטה זאת נקראת VOIP .

ולכן גם אם אתם מדברים באמצעות ספק שירות אחר באמצעות הטלפון הרי שלרוב זה יהיה באמצעות תוכנות הפועלות כמו סקייפ.

תכונה חשובה נוספת שה- skype מציעה- אתם יכולים לרכוש מספר טלפון בכמעט כל מדינה בעולם. המספר ישמש קקו נכנס עבור לקוחות. וכך לקוחות מסביב לעולם לא ידעו שהשירות ניתן בפועל מישראל כי הם מתקשרים לקוים מקומיים במדינות היעד שלהם. ניתן לרכוש את הקו לתקופת זמן מוגבלת של 3 חודשים או שנה וכל זמן שתמשיכו לשלם הקו יהיהבבעלותכם.

כמו כן באמצעות סקייפ ניתן לשלוח הודעות SMS ולקבל הודעות למזכירה האלקטרונית שלכם. כך שהסקייפ מהווה מרכזיה מקומית של בית העסק.

השיחות מהסקייפ חינם לחברים המחוברים אליכם והם ברשימת החברים שלכם. ניתן לחפש חברים בשני אופנים – הן באמצעות שם המשתמש שלהם והן באמצעות כתובת המייל שלהם. עבור שיחות יוצאות, תאלצו לשלם.

אם אתם מבצעים שיחות רבות – האמצעי המשתלם ביותר הוא לקנות חופשי חודשי של סקייפ בעלות של כ – 10 יורו שהם כ – 50 שקלים. או שתקנו הקצאה חד פעמים למספר שיחות בעלויות משתנות.

אחת התכונות היותר חשובות שיש לסקייפ ורבים לא מודעים לה – היא האפשרות לניהול קוים מרובים. אתם יכולים להגדיר את עצמכם כעסק, ולאפשר להמון חשבונות סקייפ לפעול תחתיכם. באופן זה תוכלו להקצות משאבים לכל עמדה, לעקוב אחרי ביצועים, לנהל מספרי טלפון מרובים ועוד.

כיום הסקייפ יצא מגבולות המחשב ואם ברשותכם טלפון סלולרי חכם. תוכלו להתקין את הסקייפ עליו בגרסת הסמרטפון ולדבר חינם עם חברים מבלי להתשמש בקוו הטלפון.

אם כן, הורדת תוכנת סקייפ תפתח עבורכם אפשרויות תקשורת רבות לשיחות פנים ארציות, בינלואמים ושיחות בחינם. החדשנות של התכונה והדינמיות שלה יתנו לכם להיות פעילים עסקית מסביב לעולם וכל זאת ברבים מהמקרים בחינם.

 

 

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיטל לוי

אינדקס העסקים והמידע www.efind.co.il - מכיל מידע אודות מאות אלפי בתי עסק, השוואת מחירים, משחקים, טיפים, מאמרים מידע אודות בעלי מקצוע כמו מובילים, רואים חשבון ועוד ועוד



 


מאמרים נוספים מאת מיטל לוי
 
המדריך לבחירה מצלמה דיגיטלית
01/04/12 | קניות
מחפשים מצלמה דיגיטאלית באינטרנט? כיצד תדעו איזו מצלמה מתאימה לכם ביותר, מה תקבלו ועל תצטרכו להתפשר? המדריך הבא מיועד עבורכם המחפשים!

כיצד לקנות מיקרוגל באינטרנט ?
01/04/12 | צרכנות
האינטרנט שינה את שם המשחק בתחום הקניות- השוואת מחירים הפכה להיות פשוטה מתמיד וכבר לא דורשת צעידות מחנות לחנות. גם כשאנחנו קונים מוצר פשוט כמו מיקרו גל - רצוי לערוך השוואות. מאמר זה ידון בפרמטרים שצריך לבחון כשרוצים לקנות מיקרו גל.

סקייפ למחשב ומהפכת התיקשורת
תוכנת סקייפ נותנת לכם אפשרות לתקשר עם כל העולם ברגע וכל זאת באמצעות הורדת תוכנה מהירה למחשב שלכם. כל מה שצריך לעשות זה להוריד את התוכנה, לבצע התקנה ובאופן מידי תוכלו לתקשר חינם עם חברים ואנשים מסביב לעולם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI