דף הבית חינוך ולימודים קורסים וסדנאות בית ספר למוזיקה וסאונד
בית ספר למוזיקה וסאונד
Maxim Nagorsky 25/03/12 |  צפיות: 3566

ניתוח יצירות הוא בסיס חיוני עבור תלמידי בית ספר למוזיקה

האם חשבתם פעם איך נראים הלימודים בתוך בית ספר למוזיקה? יש לא מעט ספרים וסרטים שנכתבו ונעשו בנושא זה, אבל האמת היא שבסופו של דבר, בית ספר למוזיקה נועד פשוט להקנות לכם את הכלים הטובים ביותר כדי שתוכלו לעסוק בתחום מרתק זה - שפשוט אין לו סוף. חלק מאד חיוני אצל כל בית ספר איכותי למוזיקה, הוא ההכרות והניתוח של יצירות מוזיקליות מפורסמות יותר או פחות - אשר יש להן השפעה רבה על מהלך הלימודים שלכם כתלמידים. אבל למה זה חשוב כל כך?

בבית הספר מנתחים על פי ההתמחות

חשוב מאד לדעת, שכמובן כל בית ספר למוזיקה שהוא מקצועי ואיכותי, יציע לכם מסלולים שונים בעולם המוזיקה (נגינה, הפקה, עיבוד וכיו"ב). לכן, גם שלבי הניתוח של היצירות, נעשים כמובן בהתאם לתפקיד שבו אתם מתמחים - אפשר לנתח את אותה יצירה הן מבחינת ההפקה, הן מבחינת העיבוד, ואף מבחינת הלחן עצמו. כמובן שחשוב לדעת לנצח גם יצירות מסגנונות מוזיקליים שונים - החל ממוזיקת קלאסית, דרך מוזיקת הפופ והרוק ועד למוזיקה האלקטרונית - לכולם יש קריטריונים מקצועיים שעל פיהם ניתן לבחון אותם, לעמוד על טיבם, ולקחת מהם עקרונות ליצירה מוזיקלית עתידית שתעמוד ברף הציפיות המקצועי.

מנתחים את היצירות בבית הספר למוזיקה

מכללת BPM מציעה עבורכם קורס ייחודי ומעשיר ביותר, של ניתוח יצירות מוזיקליות. בתור בית ספר לסאונד, אנחנו במכללת BPM מאמינים שכל מוזיקאי איכותי - ויהא תפקידו אשר יהיה, צריך לדעת להכיר ולנתח יצירות מוזיקליות שונות - שכן הדבר ישפיע גם על יצירתו בעתיד. הניסיון של מכללת BPM, והעובדה שהיא עושה שימוש בציוד המקצועי ביותר - תורמת כמובן לשיעור, ולמהלך הניתוח של היצירות, ומאפשר לכם לגלות עולמות חדשים ומרתקים שאולי לא הכרתם קודם לכן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Maxim Nagorsky


 


מאמרים נוספים מאת Maxim Nagorsky
 
הכרויות במרכז | משרדי שידוכים בצפון | ייעוץ זוגי בתל אביב
תל אביב, היא לא ספק הכרך הסואן ב - הא הידיעה של מדינת ישראל, עד כי יש כאלה אשר מכנים אותה בשם : מדינת תל אביב. העיר הססגונית הזו מלאה בצעירים, ים, רוח חופשית ותרבות.

תביעה נגד מט"ח 24
חברת מט"ח 24 הינה חברה העוסקת במסחר בבורסות העולם השונות בתחומים שונים. בין התחומים שמט"ח 24 מתמחה בהם ניתן למנות מסחר במדדים, מסחר בסחורות ( חוזים עתידיים ) מסחר במדדים, מסחר במט"ח ובאופציות שונות כאלה ואחרות.

תביעה ייצוגית נגד מט"ח 24
חברת מט"ח 24 מאמינה כי הדבר החשוב ביותר שיש לה הם לקוחותיה. אין זו סתם סיסמא שיווקית, אלא ממש האמת לאמיתה שדרכה פועל צוות החברה. נכון שכל חברה המכבדת את עצמה מצהירה כי לקוחותיה חשובים לה.

אמבטיית ג'קוזי למרכז ספא | התקנת ושיפוץ ג'קוזי
18/11/12 | ספא
כיום, על מנת להפעיל מרכז ספא יוקרתי במיוחד, יש כמה דברים אשר בלעדיהם הוא פשוט לא יהיה מושלם. אחרי הכל, חישבו למה אנשים באים למרכז הספא שלכם - הם מחפשים דרך מיוחדת להירגע ולהתפנק מבחינה פיזית ונפשית. הם לא רוצים לעבור רק עיסויים.

מכבסות מקצועיות | מכבסה | ניקוי בגדים | שירותי כביסה
השנים האחרונות, ללא כל צל של ספק, מבטלות את האמירה של " עשה זאת בעצמך ". אם פעם נהגתם להגיע הביתה לאחר יום עבודה מפרך ולגלות כי הכביסה לא תעשה מעצמה, שהרי היום, השתנו פני הדברים ואתם בהחלט יכולים לפתוח את דלת הארון ולגלות את הכבסים הנקיים מחכים רק לכם. רוצים לדעת איך ? באמצעות משלוחי כביסה ושירותי מכבסה איכותית, השמיים הם הגבול , ואתם יכולים להגיע הביתה ולהתפנק מכביסה ריחנית ביותר, אשר נשלחה אליכם ממכבסה איכותית .

מנגל גחלים | מנגלים פחמים | גרילים
אחת המשימות שלכם בתור בעלים של צימר היא לספק לאורחים שלכם את הדגשים של האיכות שהם לא ימצאו במקומות האחרים. מכיוון שרוב הישראלים אוהבים לעשות בשר על האש, המשימה הזאת יכולה להיות הרבה יותר פשוטה מכפי שחשבתם.

לימודי כלכלה | תואר ראשון בכלכלה | לימודים
כלכלה הוא תחום העתיד והוא לא יפסיק להיות רלוונטי ככל הנראה כל עוד קיימת החברה האנושית. לימודי כלכלה מעניקים לכל מי שבוחר להצטרף למסלול הלימודים הזה ידע רב בתחומים שונים אשר קשורים למדעי החברה והם נכללים ברשימת התארים המבוקשים ביותר בישראל כיום.

לימודי ניהול ושיווק | תואר ראשון ניהול השווק
ניהול שיווק הוא מקצוע מאוד עכשווי, מכיוון שבכל תחום דרושה היום התמקצעות בתחום השיווק על מנת להצליח בספרה העסקית. כל חברה אשר מייצרת מוצר או מציעה שירותים חייבת מנהל שיווק על מנת לקדם את תחום השיווק והמכירות שלה, שבלעדיהם היא לא תהיה קיימת כלל וכלל.

איפור לאירועים במרכז | מאפרת כלות מקצועית
21/10/12 | נשים - אחר
מחפשת מאפרת כלות ? יש לך אירוע חשוב ואת רוצה מאפרת מקצועית ? עשית החלטה נכונה, איפור מקצועי הוא בדיוק הטאצ' שאת צריכה כדי לוודא שהמראה שלך ייראה אכן מושלם.

אתרי הכרויות לנכים | משרד שידוכים | יחד הכרויות
17/10/12 | הכרויות
כאשר אומרים נכים, הכוונה הינה לאנשים אשר סובלים מחוסר יכולת תפקוד כלשהי או חוסר תפקוד מלא כתוצאה מפגיעה גופנית, שכלית או נפשית כלשהי. עכשיו, כתוצאה מן העובדה, כי האוכלוסייה בישראל מונה מעל מיליון נכים ( ! ) בדרגת נכות כזו או אחרת לפי הביטוח הלאומי, רבים מהם מתקשים לא רק להשתלב מחדש בחברה הישראלית, אלא גם מתקשים בתהליכי הכרויות פשוטים ובסיסיים – וזהו בדיוק התפקיד של שירותי הכרויות לנכים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI