דף הבית ספורט וכושר גופני ספורט ימי בר מים או מיני בר מים – מה עדיף?
בר מים או מיני בר מים – מה עדיף?
מעיין פלג 28/03/12 |  צפיות: 4637


השאלה מה עדיף, בר מים או מיני בר מים, עולה לעיתים תכופות כאשר יש צורך להחליט איזה מתקן עדיף לרכוש לבית או למשרד. התשובה מצוייה בנוחות שלכם ובמקום שיש לכם להציב את המתקן.

גם בר מים וגם מיני בר מים הם מתקנים לשתיית מים מינראלים שמיועדים להתקנה בבית או במשרד או בכל עסק אחר – מוסך, חנויות מסוגים שונים, סניפי בנק או דואר, במקומות המתנה של לקוחות כמו קופת חולים, בתי מלון ובתי עסק שונים אחרים. הרעיון העומד מאחורי מתקני המים הללו הוא שמי השתייה שלכם, ולא משנה היכן אתם נמצאים, יהיו בעלי איכות גבוהה, נקיים מכל זיהום אפשרי וטעימים להפליא.

קצת על מים מינראלים

מים מינראלים הם מים טבעיים המופקים ממעיינות מים עמוקים ללא כל מגע. המים מוזרמים ישירות לכדי מים או לבקבוקי מים ולא מוסיפים או גורעים מהם דבר. מים מינראלים הם טבעיים לחלוטין ואיכות המינראלים שבהם מושלמת.

בניגוד למי השתייה המגיעים אליכם דרך הברזים שהם מים שעברו תהליכים רבים של סינון, הזרמה דרך צינורות ומאגרים פתוחים ופעולות חיטוי רבות, מים מינראלים הם טבעיים לחלוטין, וכל פעולת חיטוי לא מבוצעת בהם, לא בחומרים כימיים ולא בחומרים אחרים. איכות המים המינראלים היא הגבוהה שניתן לצפות ממים וכך גם טעמם.

בר מים או מיני בר מים ?

כפי שנאמר שני סוגים אלה של מתקני מים הם המובילים בענף המים כיום ויש כמה הבדלים עקרוניים בינהם:

בר מים – הוא מתקן עמידה המתאים לכל מקום בו אפשר להציב אותו ליד חיבור לחשמל המאפשר את הפעלת מתקן הקירור והחימום של המים. המתקן מיועד לשמש לשתיית מים לאורך כל היום והוא ניזון ממיכל מים של כ 20 ליטר המונח על קצהו העליון. החלפת הכדים נוחה וקלה, ומשקלם המלא מאפשר לכל אחד כמעט לעשות זאת ללא חשש. בר מים מגיע בכמה דגמים שונים – דגם הכולל צג דיגיטאלי לוויסות טמפ' המים לכל מזיגה בנפרד, או בסטנדרט אחיד של שני ברזי מים – אחד לקרים ואחד לחמים. המתקן מגיע עם חיבור לחשמל והוא מעוצב באופן אלגנטי המתאים לכל מקום.

מיני בר מים – הוא מתקן הרבה יותר קטן מבר מים, והוא מיועד להצבה על שיש המטבח או על גבי שולחנות. בדומה לבר מים גם מתקן זה מוזן מכד מים של כ 20 ליטר וגם אותו ניתן לקבל במספר דגמים שונים. דגם דיגיטאלי, דגם רגיל, דגם לשבת השומר על אפשרות למים קרים ללא הפעלת המכשיר בשבת, וכן דגם חרס המתאים למקומות קטנים במיוחד, אך ממנו ניתן למזוג מים רק בטמפרטורת החדר.

ההבדלים בין בר מים למיני בר מים הם בעיקר בגודל וצורת העמדתם. בעוד שמיני בר מים יותר מתאים לבית ולמשרד, הרי שבר מים מתאים יותר לעסקים שונים או למקומות המתנה מסוגים שונים. כך או כך מתקני המים המינראלים ידאגו, כי המים שאתם שותים הם באיכות הגבוהה ביותר ובטעם המשובח ביותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מעיין פלג


 


מאמרים נוספים מאת מעיין פלג
 
כיצד נרגיל את הילדים לשתות מים בריאים?
27/06/12 | קניות
אין ספק כי מים הם הנוזל הטוב ביותר לשתייה בקרב בני האדם בכלל וילדים בפרט. זהו המשקה הבריא ביותר שניתן לצרוך והיעיל ביותר לתפקודי הגוף השונים. למרבה הפלא, למרות שהורי הילדים בישראל מעידים על עצמם כי ילדיהם הם-הם הדבר החשוב ביותר בחייהם מרביתם משקים אותם במשקאות קלים מלאי סוכר וחומרים מזיקים אחרים ופשוט מקלקלים את הילדים ביודעין. למה? אין תשובה אחת לשאלה זו, אבל ניתן ללמוד כיצד ללמד את ילדכם לשתות מים מינראלים טבעיים במקום שתייה ממותקת ומזיקה.

בר מים או מיני בר מים – מה עדיף?
28/03/12 | ספורט ימי
השאלה מה עדיף, בר מים או מיני בר מים, עולה לעיתים תכופות כאשר יש צורך להחליט איזה מתקן עדיף לרכוש לבית או למשרד. התשובה מצוייה בנוחות שלכם ובמקום שיש לכם להציב את המתקן.

על מתקני מים ביתיים ועוד
04/12/11 | צרכנות
ישנם סוגים רבים של מתקן מים ביתי המוצעים ללקוחות הפרטיים בבתים. מתקן מים ביתי יכול להיות בר מים שמוצב על השיש במטבח, פילטר מיוחד ומשוכלל המותקן על הצנרת הראשית של הדירה או הבית וכמובן גם מתקן מים ביתי המשתמש במיכלי מים מינרלים.

שיחות לחול – מאז ועד היום
ההתפתחות הגלובלית שינתה את התנהלותינו היומיומית והפכה את השיחות שלנו לחול לנפוצות יותר ויותר. אם בעבר שיחות לחול היו נדירות, הרי שכיום, אלו, פעמים רבות, מתנהלות מדי יום. שיחות בינלאומית הפכו שגרתיות יותר ויותר וכיום מוצעות במחירים אטרקטיביים ומשתלמים במיוחד, ולעיתים, אף זולים יותר משיחות מטלפון נייד.

מים מינרלים – מהם?
מים מינרלים הינם מים טבעיים, המופקים ממקורות תת קרקעיים שונים. מים מינרלים הינם מים ללא תוספות כלשהן או התערבות חיצונית בהרכבם. יש להם הרכב מינראלי קבוע ויציב והם נארזים בבקבוקים באופן ישיר וללא מגע אדם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI