דף הבית בניין ואחזקה בתים משותפים הדברה לפני המזיקים
הדברה לפני המזיקים
דפנה לוטן 01/04/12 |  צפיות: 3259

הבגדים מלאים בעש? הגיעו לכם ג'וקים לארוחת ערב, ועוד בלי הזמנה היוניםאוהבות במיוחד את המרפסת שלכם חוששים לפגוש בנחש בחצר אין ברירה, אתםצריכים הדברת עש!

הדברת זבובים זה דבר מאוד חשוב, מכיוון שלא רק שמעופפים וזוחלים למיניהם מהווים מטרדואינם נעימים לעין, ריבוי מזיקים כמו ג'וקים, פרעושים ונמלים עלול להפוךלסכנה בריאותית.

כמה דברים שחשוב לדעת על הדברת צרעות:

-מומחה הדברה מנוסה ומקצועי, שמשתמש בחומרים תקניים ואיכותיים נוהג לתתאחריות, כדי שתדעו שבכל מקרה אתם מכוסים ושלא תזכו לביקור מחודש מהמזיקיםבתוך שבועיים-שלושה.

- בקשו מאיש המקצוע שיציג בפניכם את הרישיון שלו, כך תוכלו להיות בטוחים שקיבל את ההסמכה הדרושה לעבודה עם כימיקלים מסוכנים.

-אחרי ריסוס הבית או הדירה מותר ורצוי לנקות את הרצפות והמשטחים בסמרטוט לחוללא חומרי ניקוי, אולם בשום אופן לא לשפוך מים, בכדי שלא להפחית אתיעילות החומרים.

- אם יש חיות מחמד בבית, וודאו שאתם מבררים כמה זמןאחרי הריסוס מותר יהיה להכניס אותן הביתה. כמו כן בררו אם יש אופציה לעשותשימוש בחומרים שאינם מזיקים לבריאותן.

- בעניין יונים ומכרסמים,ריסוס אינו הומאני ואינו מועיל, לכן כל שיש לעשות הוא ללכוד אותם ולשחררבקרבת מקום. חולדות ועכברים, למשל, מסוגלים לזהות נוכחות של רעל ממרחק רבובקלות ולכן בעלי חיים אלה פשוט נמנעים מלהתקרב לרעל. יונים עלולות להכלאבתוך הגג, למות מהרעל ולגרום למפגע ריחני ובריאותי, שקשה מאוד להיפטר ממנו.

ובכלליות,סילוק של בעלי החיים הללו משטח הבית יוביל להשפעה אקולוגית חמורה, ולבסוףלריבוי במזיקים אחרים ונוראיים יותר, כגון נחשים, עקרבים ונדלים, שפשוטיתפסו את מקומם בשרשרת.

- הקפידו להזמין מדביר בתקופה קבועה במהלך השנה, עדיף בסביבות חודש יוני, על מנת לשמור על ביתכם נקי לאורך זמן ממושך.

המלצהירוקה לסיום- איך להיפטר מנמלים בגינה ובבית? פשוט מרסקים, ענפים שלרוזמרין. ומכניסים אותם אל סיר סגור ומים ומרתיחים היטב עכשיו מחכים שהכליתקרר. מסננים ושופכים את המים באזור מחייתן של הנמלים והן לא חוזרות למקוםזה נחמד לעשות לבד דוחה מזיקים ירוק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה לוטן


 


מאמרים נוספים מאת דפנה לוטן
 
זקוקים לתיקון מקררים?
18/10/12 | שיפוצים
מחובר לחשמל ואת החלק הפנימי נקו עם מטלית לחה. את האבק שהצטבר בחלקו האחורי של המקרר יש לנקות בעדינות עם מברשת או לשאוב עם שואב אבק.

רשלנות רפואית בניתוח
ועסקית יכולה להגיע לפתרון. הכל כרוך במאמץ משותף תחת הנחיה של איש מקצוע המכוונת לפתרון משברים

תיקוני שיש בבית
18/10/12 | שיפוצים
ניסיון ומיומנות של הרצפים. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות, לדוגמא: רצפה לא ישרה, איכות לא טובה של אריחים ועוד. רצף מנוסה יכול לעלות על כל בעיה מראש, עליכם

איך להתקין מעקות אלומיניום?
18/10/12 | שיפוצים
סעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, לוחות הזמנים וגם את תנאי התשלום. חוזה שכזה ישרת אתכם במקרים

מידע על תיקון מנעולים
להזמין שירות בחינם. אם לא, מחיר עבור ביקור של פורץ מנעולים תל אביב היא עד מאתיים ש"ח, תלוי במורכבות

הזעת יתר בכפות הידיים
לנסות ולשפוט את הצלחתו של ניתוח האף ממש אחרי הורדת התחבושת, יש צורך להיות סבלניים תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תחלוף והאזור המטופל יקבל את

היכן קונים סוכך חלון?
18/10/12 | שיפוצים
מאוד לקבל 3-4 הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחירי התקנה. לעתים קרובות עדיף להשקיע

השוואת ביטוח צד ג
18/10/12 | ביטוח רכב
חוות דעת בדקו עם ידידים או מכרים קרובים, אולי להם יש מכונית בדיוק כמו שיש לכם

צריכים טכנאי מחשבים?
18/10/12 | שיפוצים
להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות נסו ללכת לפגישה עם רעיונות מוגדרים ככל האפשר לגבי המראה לו אתם שואפים להגיע ובקשו מבעל המקצוע שיציגו

ארונות דלתות הזזה
17/10/12 | ריהוט
בבית חדר ארונות? חדר ארונות הוא חלל בבית המוקדש לאחסון בגדים. אם חדר ארונות הוא יעדכם, כדאי לחפש בעל מקצוע שיעניק לכם הצעת מחיר. המחירים לחדר שכזה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI