דף הבית תיירות ונופש טיולים משפחתיים טיולי שטח בסטייל
טיולי שטח בסטייל
bfresh 01/04/12 |  צפיות: 3553

מי שלא זוכר את הימים שאמא, אבא ושלושה ילדים היו נכנסים לאוטו ישן ומקרטע  נכנסים מצויידים בשקי שינה, נעלי פלדיום, תרמילי גב, אוהל צבאי, מימיות, גזיה וקופסאות שימורים של לוף וחלווה ממנה צבאית ונוסעים צפונה כנראה מאוד צעיר. כל מי שעבר את גיל 35 זוכר את הימים האלה בנוסטלגיה השמורה לזכרונות הילדות שלנו.

אבל הימים האלה עברו מזמן ואיתן נעלמה ילדותו התמימה ואיתה נעלמו גם נעלי הפלדיום ומכוניות הסוסיתא. היום, כל טיול מתחיל בג'יפ משודרג  4על 4 מאובזר בדוי.וי.די לילדים, ג'י.פי,אס ומקרר קטן. גם ציוד הקמפינג עבר שדרוג. האוהלים מקצועיים יותר, שקי השינה הוסבו למזרנים מתנפחים והגזיה הוסבה למנגל וקופסאות השימורים לסטייקים. האוטו מלא עד אפס מקום בכל מה שנחוץ: צידניות מלאות באוכל, גריל למנגל בערב, בגדים להחלפה, אופניים לטיול בשטח וכל מה שצריך.

אם חשבתם שלא יכול להיות יותר טוב – טעיתם. יש חברות המפיקות טיולי שטח בסטייל. אתם נכנסים לרכב ונוסעים ובנקודת הסיום של המסלול בלילה החברה תדאג לכם להקמת האוהלים לקייטרינג משודרג לתאורה ולכל מה שנחוץ להעביר את הלילה בצורה מפנקת.

נשמע טוב? יכול להיות יותר טוב. היום אפשר להזמין לאתר הקמפינג שירותים ניידים מפוארים. לא שירותים כימיים כמו שהיו בעבר אלה שירותים ניידים מפוארים, ממוזגים, עם כיור וסבון ואפילו מוסיקת רקע מתנגנת – ממש כמו בבית.

לאחרונה, אפשר לראות אפילו מקלחת ניידת. לא מקלחת שטח. גם זו, אינה דומה בשום צורה למקלחות שטח או מקלחות שדה שאנו מכירים מהצבא. המקלחת מגיעה בקרון ממוזג ובו תא מקלחון, תא הלבשה, כיור ואפילו מקום לתלות את המגבות. ועוד פרט חשוב: המים במלקחת – חמים!!!

תודו שאין דרך טובה יותר לסיים יום טיול בשטח במקלחת חמה ונעימה כמו בבית וללכת לישון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 bfresh


 


מאמרים נוספים מאת bfresh
 
טיולי שטח בסטייל
מי שלא זוכר את הימים שאימא, אבא ושלושה ילדים היו נכנסים לאוטו ישן ומקרטע נכנסים מצויידים בשקי שינה, נעלי פלדיום, תרמילי גב, אוהל צבאי, מימיות, גזיה וקופסאות שימורים של לוף וחלווה ממנה צבאית ונוסעים צפונה כנראה מאוד צעיר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI