דף הבית חינוך ולימודים לימודי שפות ללמוד אנגלית ולשאוף קדימה
ללמוד אנגלית ולשאוף קדימה
amit nir 02/04/12 |  צפיות: 3617

הכל על לימודי אנגלית:

ידוע שיותר מ-2 מיליארד מהאנשים בעולם הם בעלי בקיאות באנגלית בדרגה כלשהי. רוצים לדעת גם אתם אנגלית או לשפר את השליטה באנגלית על ידי לימוד אנגלית?

אנו צריכים אנגליתבחיים האישיים למטרות תקשורת עם בני אדם בעולם, לשם נגישות משופרת לידע ולהתנהלות בעולם העסקי. ואמנם, כל ההתנהלות העסקית בעולם היא כמעט תמיד באנגלית, והמגמה מצביעה לכיוון לפיו ככל שהעובד בכיר יותר, כך נדרש יותר שימוש בשפה האנגלית.

מדוע כדאי ללמוד את השפה האנגלית? היתרונות רבים, כולל:

- ידיעת השפה משפרת את מידת ההצלחה בלימודים, בייחוד באוניברסיטה, אשר במסגרתה יש להסתמך על מאמרים אשר כתובים באנגלית.

- למטרות שיפור יכולת ההעסקה בארץ ובעולם והשמה בתפקידים הדורשים התנהלות בחלקם או במלואם בשפה זו. האנגלית משמשת לנו בתור השפה הבינלאומית המקובלת ביותר בעולם, בכנסים ופגישות עם אורחים מחו''ל, תכתובת עם אנשים ממדינות זרות וכאשר אנו נשכרים לעבודה במדינות אחרות. במקרים רבים, מי שאינו דובר את השפה עשוי להישאר מאחור.

- התמקצעות בשפה נוספת לשפת האם מהווה אימון בריא למוח הבוגר ותרומה נאה לשיפור פעולתו.

- העשרת עולמנו התרבותי בעזרת סרטים, תכניות טלוויזיה, ספרות, מגזינים וטקסטים אשר מתפרסמים קודם כל באנגלית. זה בולט במיוחד בתחום האינטרנט שם רוב עמודי האתרים כתובים כולם באנגלית.

ואלה רק כמה מן היתרונות בלימוד השפה האנגלית, שכוללים גם את האפשרות לטייל במדינות אחרות בנוחות ואפילו את הסיבה הפשוטה של שאיפתנו הטבעית לשיפור עצמי.

אז אם אתם רוצים לשמוע עוד על הנושא, ניתן למצוא מגוון תכניות שיעזרו לכם לשפר ולהעמיק את התמצאותכם בשפה. בין אם אתם רוצים ללמוד אנגלית או קורסי אנגלית, החליטו מה מתאים לכם והכנסו לעניינים. תתפלאו לגלות באיזו מהירות ניתן להשתפר!

ואם אתם מעוניינים בקורסים באנגלית, ייתכן שתתעניינו גם באתר שלנו. קריאה מהנה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 amit nir


 


מאמרים נוספים מאת amit nir
 
לדעת הכל על קולטי שמש
20/05/12 | צרכנות
התקנה של דוד שמש תקטין באופן משמעותי את חשבון החשמל בבית ואפילו בבתי עסק. למעשה מתבצע ניצול של החום ששורר באזורנו לטובת חימום המים במקום שימוש באמצעי חשמלי או שיטות אחרות הצורכות כמויות עצומות של אנרגיה.

השקעות נדלן - האם זה משתלם?
20/05/12 | נדל"ן
אחת מהסוגיות החשובות שמי שמחפשים דירות נדרשים להתמודד איתה, בנוסף לגודל והמיקום, היא אם מוטב להעזר בשירותי משרד תיווך.

פשוט וקל - למצוא גן אירועים בדרום
ארגון מפגש משפחתי הוא התחלה של פרוייקט רציני. כל ארוע משפחתי מכיל בתוכו פרטים קטנים, כשכל פרמטר מבקש יחס ראוי. כשמגיעים ליום הארוע כולם יוצאים מרוצים, כשאתם יוצרים אירוע אדיר!

מבחר מובילים מומלצים ופתרונות מעבר יעילים
20/05/12 | מעבר דירה
המחיר הוא בד"כ רכיב מרכזי בבחירת חברת הובלות עבור רוב האנשים, אמנם האם מחיר נמוך משקף במרבית הפעמים את ההצעה הכי טובה עבורכם?

פרסום הודעות אבל - כל שירותי התחום
חשוב לדעת כי קיימים בעלי מקצוע שמסוגלים להכין ולהפיץ את המודעות 24\7, אז גם אם קרה האסון בשעה מאוחרת, כך שבלי לחץ. כמו כן, ישנם מקומות שמספקים אופציה של הדבקת המודעות בשכונה, עניין שבהחלט יכול לחסוך טרחה רבה.

גני אירועים בהרצליה, תל אביב ואפילו ירושלים - איך בוחרים?
תכנון מסיבה הוא סוגייה לא פשוטה. כל אירוע כולל בתוכו חלקים שונים, כשכל אחד מהם חייב לקבל מכם את הדגשים החשובים לו. כאשר מגיעים ליום האירוע הכל משתלם, בגלל שהפקתם ארוע בלתי נשכח!

רוצים לדעת יותר על תואר שני בעבודה סוציאלית?
בהנחה ומשקיעים כסף רב וכמובן מאמץ בשביל לשרוד את התואר, מי לא רוצה לקבל גם תמורה. בעצם, לפצוח בקריירה ולהמשיך לעסוק בתחום. איך לעשות את זה? לכך חובה ללכת על תואר הנדרש בשוק!

מידע בנושא אחסון אתרים ומגוון שירותי מחשוב
כל דף אינטרנט, קטן או מקצועי, עליו להיות מאוחסן על גבי שרת מיוחד. שרת כזה זהו מחשב חזק מאוד שלא כמו מחשב פרטי המאפשר גיבוי של מס' גדול של קבצים בבת אחת.

מחפשים שירותי הובלה במחירים סבירים?
16/05/12 | מעבר דירה
שעוברים דירה חשוב לבחור בקפידה חברת הובלה שתארוז לנו את הרכוש והזכרונות , שתוכל לאפשר לנו מעבר קל במידה האפשרית.

לימודי כלכלה או תואר שני בפסיכולוגיה?
אין מנוס אלא להשקיע מחשבה בבחירת התואר. הסיבה לזה ברורה, החלטה זאת משפיעה על מהלך חיינו. ישנו סיכוי טוב, שהתואר הראשון שתבחרו ללמוד, יהפוך למקצוע שתרצו לעבוד בו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI