דף הבית ביטוח ביטוח משכנתא מחפשים ביטוח דירה?
מחפשים ביטוח דירה?
איילת שחר 06/04/12 |  צפיות: 3314

עשו ביטוח אצל סוכנים מקצועיים! בכל שנה יש לנו המון הוצאות על כלי הרכב המון- תיקונים ודלק אגרות רישוי וביטוח כמובן. אין מה לעשות, רכב הוא אחד מהדברים החשובים ביותר בחיים של כל אחד מאיתנו.

שוב עברה שנה? צריכים ביטוח? במידה ואתם מחפשים ביטוח דירה במחיר שפוי , בשורות הבאות תמצאו עצות וטיפים היכן לבדוק מחירים ואיך למצוא ביטוח מתאים בפחות השקעה, לא מזיק לקרוא.

אל תחכו לדקה 90, אתם לא יוצאים לחו"ל... אל תחכו לדקה התשעים, כחודש לפני מועד סיום הביטוח התחילו להשוות מחירים, כך יישאר לכם זמן רב להשוות מחירים- לקחת כמה הצעות ולקבל מחירים טובים.

איפה הכי כדאי? קחו הצעות גם אצל חברות ביטוח וגם אצל סוכנים, לא תאמינו אבל יש פערים! בדקו מהם ההבדלים קראו את כל הפרטים הקטנים ובררו על תנאי התשלום, יש פערי מחיר מאוד גדולים שיחסכו לכם מאות שקלים בשנה.

אנחנו מציעים שכל פוליסות הביטוח שלכם יהיו רק בחברה אחרת ביטוח מבנה לדגומה, ביטוח רפואי וגם ביטוח לאוטו, בעיקר אם יש לכם סוכן אמין ומקצועי. שהכל במקום אחד זה הרבה יותר נוח והרבה פעמים גם זול יותר.

כדאי להתייעץ עם אנשים שאתם מכירים, אולי להם יש מכונית כמו שלכם? אולי הם מכירים חברת ביטוח טובה? אולי כן ואולי לא לא עולה לבדוק. בארצנו הקטנה כל אחד מכיר מישהו שיכול לארגן הנחנה.

מקיף, צד ג? אנחנו תמיד מתלבטים לגבי סוג הביטוח, לעשות מקיף או לא עם חלונות? בגדול, מומלץ לכם לקחת פוליסה מקיפה שתכלול בתוכה את כל אחד מהתרחישים, שווה לישון טוב יותר בלילה בשביל כמה שקלים.

כמה כיף רכב פרטי, כמה חשוב שאנחנו יכולים לנוע לכל יעד בכיף נכון,, יש גם סכנות בכביש מחירי הבנזין יקרים, יש לעשות טיפולים שוטפים, פוליסת ביטוח ועוד דברים לא צפוים אבל בסוף זה משתלם בלי כל ספק. זקוקים לייעוץ?.

מחפשים ביטוח תכולה? נשמח להציע לכם שירות. אתם יכולים להתייעץ ולמצוא הנחות ללא התחייבות, באתר שלנו אתם יכולים לקבל ביטוח בקלי קלות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI