דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה החלום שפתח לי דלת
החלום שפתח לי דלת
נונה אור 14/04/12 |  צפיות: 3908

הרפתקאותיי בארץ הפלאות
ישבתי על שפת הנחל ושמעתי את פיכפוך המים, כשלפתע צץ ארנב לבן קטן וחמוד, ראה זה פלא, לבוש בגדי אדם! הוא התרוצץ כמטורף וצווח שהוא מאחר (מהר,מהר אני מאחר ). עקבתי אחריו, תוהה לעצמי לאן ומה כבר יכול להיות מדהים יותר מזה. נכנסתי אחריו למחילתו השחורה ו... נפלתי זמן רב ללא הגעה לשום תחתית. המומה, נסערת ומופתעת, תוהה האם אני חולמת. חבטה בישבני סימנה לי כי נחתי, וכי אני שלמה ובריאה. במחילה היה שולחן ועליו מפתח זהב. מתחת לשולחן הייתה דלת כניסה מופלאה, ואני מצמצתי בעיניי, מוודאת שוב שאיני חולמת.

דלת מעוטרת בזכוכיות צבעוניות עם שלל צבעים מרהיבים, עשויה עץ מלא וכבד ומשולבת עיטורי מתכת שונים ומשונים. הכנסתי את המפתח לחריץ הדלת, סובבתיו וניסיתי לפתחה אך זו הייתה דלת כה כבדה וכנראה גם מאובזרת בהתקן כלשהו שלא הבנתי לפשרו. דפקתי והלמתי בדלת, אך ללא הצלחה. מותשת ממאמץ, ומבולבלת התעוררתי מזיעה במיטתי כשבעיני רוחי אני רואה ומבינה בבהירות את חלומי החדש: דלת כניסה מעוטרת זכוכיות צבעוניות, עשויה עץ מלא ומשולבת בעיטורי מתכת שונים זה מה שאני רוצה.

חיפוש קצר בגוגל העלה בי את אותה תחושה של נפילה אינסופית במנהרה ממש כמו בחלום. מגוון רחב של דלתות, צבעוניות ומונוטוניות, חדשניות ועתיקות, בסגנון כפרי ובסגנון יווני – אך את דלת חלומותיי – לא מצאתי למרות חיפושיי הרבים. כל חפצי ביתי הם יחידים במינם ולא ניתן למצאם בשום מקום בעולם. אני ידועה בקרב חבריי כדקדקנית בטעמי ואיני נוהגת לרכוש חפצים אשר להן אופי משעמם, לעולם.

בינתיים למדתי קצת על חשיבות אמצעי הביטחון שרצוי שיהיו מותקנים בכל דלת כניסה ראויה, ונוכחתי לדעת כי המיגון שבביתי הוזנח זה מכבר. חיפוש מעמיק הביא אותי לחברה שהבטיחה כי תייצר עבורי דלת כניסה על פי טעמי האישי. כמובן שדאגתי לוודא כי הזכוכית תהא מחוסמת ובתוכה סורג, משולבת בפלדה ובמנגנון לחסימת חדירה של אבק ושאר מרעין בישין, ואיך לא – מנגנון תגבור לוודא שהדלת החדשה לעולם הקסמים שלי תשמור עליי שקטה בלילה וגם ביום. אין לתאר כמה אושר הוצפתי ביודעי כי הדלת של חלומותיי – האבזר הבא בו אפנק את ביתי – יהיה בעוד זמן לא רב מול עיניי מותקן בפתח ביתי. לא ספה חדשה, לא כלי חשמלי למטבח ולא טלוויזיה. אני הולכת לפנק את הבית שלי בדלת ייחודית, מעוצבת, מקורית שהיא כל כולה פרי חלומותיי!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נונה אור

Bloo הקמת אתרי אינטרנט - רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק - אתרי אינטרנט , תכנים וקידום.

בניית אתרים 077-4602099

www.Bloo.co.il



 


מאמרים נוספים מאת נונה אור
 
בניית אתרים - הדרך הבטוחה אל השגשוג
ישנם שני סוגים של אתרים ברשת האינטרנט. אתר סטאטי ואתר דינאמי. מומלץ לבנות אתר דינאמי, היות והוא שווה לכל נפש , בעל מערכת הפעלה נוחה ופשוטה המאפשרת גם למי שלא מצוי בנבכי האינטרנט לעשות בה שימוש קל תוך כדי הוספת תכנים, עדכונים ושינויים שונים.

בחירה נבונה של חברה לקידום אתרים
לאחר שהבנת שרשת האינטרנט היא הזירה המסחרית המודרנית ולאחר שהבנת שאם אתה לא שם,אתה לא באמת קיים, החלטת להקים אתר אינטרנט שישרת אותך ואת צרכיך העסקיים. כעת, כל שנותר לך הוא לבחור חברת קידום אתרים שתעזור לך להוציא את המטרה לפועל.

עולם הטכנולוגיה פתוח למשתמשים ללא הפסקה
יש לך רעיון להציע, יש לכם מוצר או גימיק מנצח אתה חושב שיש לך משהו טוב ואתה חושב שאתה הטוב ביותר. אתה רוצה שכולם יראו אחר מה שיש למוצר שלך למכור ומהר ובהחלט אתם כבר יודעים כי בניית אתרים באינטרנט ברשת היא אחת המשימות הראשונים שעליך

מי יבנה לכם את האתר לעסק
שאלו את עצמכם – האם הייתם נותנים לחובבן להיות אחראי ל'ילד' שלכם? חשבתי כך. בניית אתרים מחייבת הבנה עמוקה בעולם האינטרנטי, ותק מושתת ואהבת המקצוע.

לא תאמינו אבל זה טרנד חדש עיסוי דגים
גם אתם שמעתם על המונח החדש - עיסוי דגים וראיתם כל מיני אנשים שיושבים עם הרגליים בתוך אקווריום בקניון? אני מוכרחה להודות שזהו עיסוי שרק השם שלו נשמע מרתיע ומפחיד, ורק המחשבה על כך שהרגליים שלי, או חלק קטן קטנטן אר מתוך הגוף שלי, יכנסו לתוך אקווריום מלא דגים

סוגי הלוואות לעסק
הקמתם עסק חדש? יש לכם עסק הנמצא בקשיי מימון ואתם שואלים את עצמכם מאיפה אני יכול לגייס כסף? חשוב שתדעו כי עומדות בפניכם מספר אפשרויות ויש לכם כמה מקורות אשר מהם תוכלו לקחת הלוואות לעסק שלכם.

סגירת חברה ופירוקה לפי חוקי המדינה
בשוק חופשי תחרותי, כמו זה הקיים בישראל - סגירת חברה איננה מחזה נדיר, למרבה הצער. הסיבות לפעולה של סגירת חברה הינן רבות ומגוונות, וההליכים אינם עניין של מה בכך. למעשה – רב הפעילות מונחת על כתפיו של עורך הדין שנבחר לצורך פעולה זו, כך שהעומס הרב כמעט ולא מורגש בקרב בעלי מניות החברה.

החלום שפתח לי דלת
14/04/12 | מעבר דירה
דלת מעוטרת בזכוכיות צבעוניות עם שלל צבעים מרהיבים, עשויה עץ מלא וכבד ומשולבת עיטורי מתכת שונים ומשונים. הכנסתי את המפתח לחריץ הדלת, סובבתיו וניסיתי לפתחה אך זו הייתה דלת כה כבדה וכנראה גם מאובזרת בהתקן כלשהו שלא הבנתי לפשרו.

תהליך בנית אתרים יסודי ומקצועי חייב להכיל בתוכו את המרכיבים הבאים
אינספור נוגעים לעניין, גם בעלי מקצוע מומחים ובעלי אינספור ניסיון בתחום של בנית אתרים וגם אינספור לקוחות פרטיים אשר כבר חוו כמה וכמה ניסיונות ותהליכים של בניית אתרים מנסים לשים את האצבע ולהגדיר מהו תהליך בנית אתרים

עיסוי פרינאום
עיסוי פרינאום הוא העיסוי המומלץ ביותר לבצע כהכנה ללידה בכדי למנוע קרע או חתך העלול להתרחש בזמן הלידה. הזמן הטוב ביותר להתחיל לבצע עיסוי פרינאום הוא כשישה שבועות לפני המועד המשוער ללידה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI