דף הבית ביטוח ביטוח משכנתא ביטוח בית משותף
ביטוח בית משותף
גלית רובני 21/04/12 |  צפיות: 3427

לכולנו יש המון הוצאות כל שנה, החיים בישראל של 2012 יקרים עד מאוד ולמרות הכל, יש דברים שאי אפשר לוותר עליהם- ביטוח למשל. רוצים לישון טוב בלילה? מחפשים ביטוח רק בחברה טובה.

כמעט כל מספר שבועות עלויות הביטוח מרקיעות שחקים אבל מי שרוצה יכול לחסוך, קניתם רכב ואתם צריכים ביטוח? היכן לרכוש ביטוח בית? לפניכם טיפים ועצות על מחירי הביטוח בארץ, איך משווים עלויות ואיך מוצאים השוואת ביטוח משכנתא בזמן קצר?.

חייבים לחדש את הביטוח? לא כדאי לחכות לרגע האחרון מומלץ להתחיל ולהשוות מחירים לפחות שבועיים לפני טרום פקיעת הפוליסה. אם תתחילו מוקדם יותר יהיה לכם זמן לקבל יותר הצעות ולכך להשוות ולחסוך.

איפה עושים ביטוח? קחו הצעות גם מחברות ביטוח וגם מסוכנים פרטיים. לעתים ישנם פערים משמעותיים מה שמבטיח לכם הנחה גדולה במחיר אבל, שימו לב אם יש הבדלים בין הפוליסות.

על הפרטים הקטנים- יש דברים שיחסכו לכם הרבה כסף לדוגמא: האם יש לכם תביעות ביטוח לאחרונה? מהם אמצעי המיגון ברכב? אתם צריכים ביטוח לשמשות? כל שינוי בפוליסה עולה כסף ומהסיבה הזאת האם אתם זקוקים להם.

עוד טיפ חשוב: כדאי שכל הביטוחים שלכם יהיו בחברה אחת, למשל: ביטוח בית משותף ביטוח לכל רכב פנסיה וביטוחים נוספים. יותר קל לנהל את הכל שמרכזים את הכל במקום אחד ואגב, זה גם זול יותר.

נסו לבדוק עם אנשים שאתם מכירים, אולי תופתעו לגלות שגם להם יש רכב כמו שלכם? אולי יש להם המלצה על סוכן טוב? ייתכן שכן ואלי לא לא מזיק לנסות. אנחנו בארץ קטנה ולכל אחד יש איזה חבר שמכיר חבר....

רבים מתלבטים איזה פוליסה לעשות לעשות גם מקיף? שמשות ורכב חלופי? כלל יסוד אומר שכדאי ללכת על מקיף, בביטוח של המכונית וגם בביטוח לדירה או כל דבר אחר.

ונסכום: מאוד כדאי לקבל לפחות 4 הצעות מחיר, לקרוא את כל הפרטים בפוליסה לבחור סוכנים מורשים ותעלו על הכביש בזהירות! מי שמשקיע חוסך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלית רובני


 


מאמרים נוספים מאת גלית רובני
 
תיקון שיניים עקומות
פתרונות לכל צרה. אבל לפני בחירת המרפאה שתטפל בנו חובה להקפיד לבדוק מספר דברים שיכולים לסייע להצלחתו של הטיפול

לעבור הזרקות לפנים
אם אתם מעוניינים לעשות טיפול בעזרת בוטוקס למצח או לשפתיים, מומלץ לעבור

עיצוב מזנון גבס
11/11/12 | שיפוצים
להיראות כמו ארמון מפואר ויפהפה, איך זה אפשרי? עם צבע, היום נגישותם של שלל גוונים שקיימים בתחום וטכניקות הצביעה

מחפשים מתקיני דודי שמש?
אם ביצעתם קנייה של דוד או שהחליפו לכם חלק, בקשו שיתנו לכם תעודת אחריות על העבודה

צריכים מומחה ליישור שיניים?
קטסטרופלי? אין אחד שאוהב כאבים והרי זה ידוע כי אין כמעט אחד שלא פוחד מטיפולי שיניים. אבל היום בכדי לחסוך כאבים חוזרים ונשנים, כדאי לעבור ביום אחד את כל הטיפולים

מחירי ביטוח חובה משווים וחוסכים
אופציה נוספת למצוא מחירי ביטוח חובה . ישירות בחברה ידועה ומוכרת. הפלוס: המחיר יותר זול אך החיסרון: השירות פחות יעיל וגם ברגע האמת אם תקלעו לבעיה, הטיפול

חינוך כלבים לעשיית צרכים
08/11/12 | חיות מחמד
משפחה אולי יש להם המלצה על מומחה לאילוף אם התשובה חיובית, בדקו גם ברשת בירור קצר משתלם בסוף. ממש בדומה בתחומים אחרים גם כאן כדאי להשוות

התקנת מקלחון עגול
08/11/12 | שיפוצים
מחומרים אחרים, יש בזכוכית איכויות שונות בסוג החומר. לפני שתבצעו הזמנה או קונים

לימודי הנדסת אלקטרוניקה
להיות טוב יותר גם ברמה המקצועית והאישית וכיום זה פתוח ונגיש לכל מי ששואף להתקדם בחיים, ולכן שאתם מעוניינים ללמוד חשוב להשיג את בתי הספר הטובים שיש

מעניין אתכם לימודי הנדסאי מכונות?
למשל? במאמר הבא כל המידע, הטיפים וההמלצות אשר יעזרו לכם להתחיל ללמוד ולהצליח
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI