דף הבית חברה, פוליטיקה ומדינה צבא וביטחון שגיב עופרי - שירותי אבטחה אישיים
שגיב עופרי - שירותי אבטחה אישיים
לילך כהן 22/04/12 |  צפיות: 3397

צורך די בסיסי בימינו

לצערנו הרב אנו רואים כיצד עולמנו בכלל ומדינתנו בפרט הופכים להיות מקום שלעתים די בעייתי להסתובב בו בחופשיות. בין אם מדובר בדמות ציבורית ידועה ובין אם מדובר באדם פרטי או באיש עסקים שמרגישים כיצד הם נחשפים לאיומים שונים, הרי שכמעט כל אחד מאתנו יכול להבין את הצורך הדי ברור בימינו של שירותי אבטחה אישיים ברמה גבוהה.

על הצורך הזה מנסות לענות שגיב עופרי הבעלים של חברת האבטחה שמציעה שירותים אישיים לכל דורש. בהתאם לצרכים האישיים ותוך רמה מקצועית גבוהה מאוד יוצרים אנשי החברה מערך איכותי שמונע מעבר של גורמים עוינים המנסים לפגוע בנשוא האבטחה. אין ספק שצורך כזה חייב לזכות למענה מקצועי ביותר מאחר וכל טעות יכולה להתבטא בפגיעה ברכוש או חלילה אף בחיי אדם.

האיומים יכולים להיות ברמות שונות

כולנו מבינים שאנו לא חיים בסרט הוליוודי ולכן לא כל איום הוא כזה שמצריך עשרות שומרי ראש גברתנים ואינספור מצלמות אבטחה וציוד מתוחכם אחר. די ברור שמי שמעוניין רק ליצור הרתעה מסוימת יכול להסתפק בשומר אישי אחד או בליווי ברמה בסיסית בלבד. מצד שני מי שמרגיש כיצד הוא נתון לסיכון אמיתי יזדקק להיקף גדול יותר של שירותי אבטחה אישיים ולמשך תקופה ארוכה.

האיומים השונים הם אלו שאותם מנסה לזהות הגוף המאבטח . כך אפשר להיות בטוחים יותר שרמת האבטחה שהוצבה סביב אדם מסוים (ולעתים אף סביב בני משפחתו כמובן) היא כזו שיכולה להבטיח שקט נפשי וביטחון מלא. במצב זה למעט מקרים חריגים ביותר אפשר לראות כיצד נשוא האבטחה זוכה לחופש פעולה בכל מהלכיו ולניהול ענייניו בצורה מלאה למרות האבטחה שלה הוא זוכה.

הבדיקות החשובות ליצירת אבטחה ברמה גבוהה

משימות אבטחה שונות מתבצעות בהתאם לבדיקות שנערכות בצורה מקצועית ע"י הגוף המאבטח. חשוב להתמקד בנושא זה מאחר ולכל מי שדורש אבטחה יש את אורח החיים שלו ואת הצרכים הרלוונטיים שלו. אם מדובר באדם שמסתובב בגפו או אם מדובר באיש משפחה או איש חברה שסביבו מכרים ומקורבים רבים, הרי שהדבר חייב לקבל ביטוי בצורת האבטחה שננקטת.

בכל תחום אנו יכולים לראות כיצד בדיקות מקדימות שנעשות בצורה יסודית תורמות רבות ליצירת מהלך טוב ומקצועי הרבה יותר. כך הדבר גם בנושא חשוב מאוד כמו שירותי אבטחה אישיים שרבים דורשים אותם כיום. היקף הבדיקות והיכולת המקצועית לבחון כל סיכון בצורה ממוקדת ולזהות כל פרצה אפשרית, הם אלו שיגדילו את הסיכוי ליצירת אבטחה מרשימה.

שגיב עופרי מומחה בתחומי האבטחה וישמח לייעץ לכם במגוון תחומים – ליצירת קשר לחץ כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI