דף הבית חברה, פוליטיקה ומדינה צבא וביטחון שגיב עופרי - פיתוח מערך אבטחה
שגיב עופרי - פיתוח מערך אבטחה
לילך כהן 22/04/12 |  צפיות: 3997


הבסיס הנכון למשימות האבטחה

חשוב להבין שגם אם גוף מסוים ינסה להיעזר בעשרות מאבטחים או במספר רב של מכשירים טכנולוגיים למעקב ולהרתעה עדיין יהיה גדול הסיכוי שאיומים שונים ימומשו בצורה מסוכנת מאוד. זאת מאחר ועם כל הכבוד לגודל ולכמות הרי שרק ארגון נכון ומקצועי ביותר של מערך אבטחה הוא זה שיכול להביא כל ארגון או כל אדם לביטחון רב בכל זמן ובהתאם לכל תנאי.

שגיב עופרי מעסיק בחברה אנשי מקצוע המתמחים בנושא של פיתוח מערך אבטחה ואינם מחליטים בצורה פזיזה על האלמנטים שירכיבו את המערך שהם יוזמים. זאת מאחר והם מבינים שעבודתם מהווה בסיס לעבודתו הכוללת של צוות האבטחה. בהתאם לתנאים שונים ולצרכים של אובייקט האבטחה יוצרים אנשי מקצוע מנוסים את המערך הנכון ונמנעים מבזבוז משאבים או מהתעסקות עם גורמים לא רלוונטיים.

מבחינת האיומים ועד יצירת מערך רציני

האיומים בנושא האבטחה יכולים להיות רבים ומגוונים לצערנו. לכן חשוב להכיר אותם ולזהות אלה מהם רלוונטיים לכל אדם או ארגון, ולעבוד בהתאם לנתונים שבכל שטח. אם מדובר בסיכוני פח"ע (פעילות חבלנית עוינת) למשל או איומים המגיעים מצדם של גורמים פליליים הרי שמדובר בנושאים שונים שחשוב מאוד להתייחס אליהם בצורה ממוקדת כשעובדים על פיתוח מערך אבטחה מתאים.

מערך איכותי יהיה כזה שישלב בין אלמנטים שונים ויציג מכשולים רבים אל מול מה שנחשב לאיום הרלוונטי. התפזרות מיותרת של כוחות וחוסר מיקוד של נהלים מסובכים או לא מתאימים, יכולים להיות בעוכריו של נשוא האבטחה ולסכן אותו בצורה מיותרת. לכן הניסיון של חברת אבטחה של שגיב עופרי הם בעלי משקל רב ביצירת המערך, ודי ברור שחשוב מאוד להסתמך על ניסיון זה.

הפעולות הרבות שיש לנקוט

בכדי שיהיה ניתן להבין טוב יותר עד כמה יצירה של מערך אבטחה היא משימה מורכבת חשוב להכיר את עבודתם של אנשי האבטחה ברמה הארגונית. כך אפשר יהיה לראות כיצד מעבר למאפיינים ולצרכים הכלליים של כל לקוח יש גם לא מעט פרמטרים מדוקים ואישיים שחשוב להתייחס אליהם. ללא התייחסות זו קשה להשיג תוצאות רציניות כששוקדים בצורה מקצועית על פיתוח מערך אבטחה.

בין הפעולות הנדרשות לפיתוח המערך אפשר למצוא את המיפוי של הסיכונים והאיומים השונים, את בדיקת המצב נכון לעכשיו ואת הבנת התמונה המדויקת של צרכי הלקוח. לאחר מכן ניתן לגבש את מדינות האבטחה, לבדוק את התאמתו של ציוד מתקדם למשימה הרלוונטית, להדריך את אנשי הביטחון בצורה ממוקדת ולבקר על כל תהליך פיתוח המערך בצורה אחראית יותר.

שגיב עופרי מומחה בתחומי האבטחה וישמח לייעץ לכם במגוון תחומים – ליצירת קשר לחץ כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI