דף הבית חברה, פוליטיקה ומדינה צבא וביטחון שגיב עופרי - ייעוץ אבטחה מתקדם
שגיב עופרי - ייעוץ אבטחה מתקדם
לילך כהן 22/04/12 |  צפיות: 4163


לניסיון יש חלק חשוב ביותר

גם מי שלא מכיר את עולם האבטחה בצורה יסודית יודע שכיום האיומים על אישים וארגונים הופך להיות הרבה יותר מאתגר מאשר בעבר. זאת בגלל לא רק יוזמות יצירתיות יותר של גורמים עוינים אלא כמובן גם בזכות השימוש באמצעים טכנולוגיים מדהימים שלא היו קיימים בעבר. לכן רמת ההתמודדות עם איומים מתקדמים צריכה להיות בעזרת ייעוץ אבטחה מתקדם לא פחות.

שגיב עופרי מספק ייעוץ מקצועי בתחום חשוב ביותר כמו אבטחה הוא כזה שרבים מבקשים אותו. בין אם מדובר באדם פרטי ובין אם באיש עסקים, דמות ידועה, איש ציבור וכיו' הרי שאפשר לראות כיצד ייעוץ ממוקד ברמה גבוהה הוא דבר חשוב ביותר. איש מקצוע מנוסה או חברה בעלת התמחות באבטחה הם אלו שיכולים ליצור רמת אבטחה גבוהה בזכות מיקוד גבוה והבנת הצרכים של כל נשוא אבטחה.

בין טכנולוגיה ליכולת האנושית

עבור לא מעט אנשים הקדמה מציגה כיום כלים מיוחדים הרבה יותר בכדי לעבוד איתם ולספק שירותים שונים למגוון של לקוחות. גם בתחום האבטחה אפשר לראות כיצד זליגת הטכנולוגיה מהצבא וממוסדות שונים עושה רק טוב לגופים רציניים בתחום האבטחה שיכולים להציג לא מעט מערכות מתקדמות. כך הם משפרים בצורה ניכרת את היכולת לאבטח אישים, מבנים וארגונים.

אך חשוב מאוד להבין שבכדי לזכות ברמה גבוהה של ייעוץ אבטחה מתקדם אין לסמוך רק על טכנולוגיות מתקדמות אלא גם על כוח אדם איכותי הרבה יותר מבעבר. במסגרת האיומים המתקדמים אפשר בהחלט לראות כיצד כוח אדם שהינו מיומן לא רק באומנויות לחימה ובנשק אלא שהינו גם בעל היכרות עם שלל טכנולוגיות מתקדמות רלוונטיות הוא זה שיתאים למשימות העדכניות.

יצירת מענה לכל איום

נראה כי הרצון לאבטח אישיות מסוימת או להציג מערך אבטחה מתקדם עבור ארגון מסוים הוא כזה שמצריך כניסה למין משחק של חתול ועכבר מול הגורמים המאיימים. כולנו יודעים שאבטחה מצד אחד ואיומים מצד שני הם דברים שמוזנים אחד מהשני ולכן ברגע שנוצרת אבטחה ברמה מסוימת מיד רוחש וגועש השטח כך שאיומים חזקים ויצירתיים יותר מתחילים להיווצר גם כן.

לכן כל ייעוץ אבטחה מתקדם צריך להיות כזה שלוקח בחשבון לא רק את האיומים המוכרים אלא גם זיהוי של יצירת איומים חדשים וניסיונות רבים לאבחן את הסיכונים העתידיים בכדי לראות כיצד אפשר להציע אבטחה ממוקדת לכל איום. יצירת המענה המדויק למגוון של איומים הוא חלק מייעוץ אבטחה שמספק שגיב עופרי ,שירות איכותי שמנסה לכסות על כל אפשרות מסוכנת של גורמים עוינים.

שגיב עופרי מומחה בתחומי האבטחה וישמח לייעץ לכם במגוון תחומים – ליצירת קשר לחץ כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI