דף הבית עסקים ניהול ידע תוכנת SiSense - מצטיינת בניהול נתונים עסקיים
תוכנת SiSense - מצטיינת בניהול נתונים עסקיים
amit nir 23/04/12 |  צפיות: 3876

להצליח בעסקים - לפתוח חברה על כל ההיבטים היא לא משימה פשוטה, בכנות, אפילו לא קרוב, מעבר להשקעה הכספית היא מצריכה גם הבנה של המגזר העסקי בו הוא מתנהל, מיומנות ניהולית וללא צל של ספק, מיומנות מקצועית. העניין שאפילו יותר עצוב, הוא כמובן ההבנה שגם לאחר 2 שנים שהעסק ריווחי, הסאגה הכלכלית לא תמה.

איך ולמה, אתם שואלים? בגלל הסיבה שאפילו שחברה מצליחה ושורדת את תקופת ההקמה, זה לא מספיק - מכיווןשכולם מעוניינים לפרוח ולהצליח יותר. אבל מהותי להבין שככל שהפירמה גדלה, מוטת השליטה צונחת. אז איזה אמצעי יכול לעזור להנהלה לנהל?

SiSense - התחלה לא רעה!

למסעדות וגם לדוכן פלאפל נושא הניהול הוא בוודאות פשוט יותר מאשר לחברות ומסודות גדולים, ובמרבית המקרים לא מצריך או דורש אמצעים טכנולוגיים מיוחדים. אולם חברות ועסקים גדולים שמרווחים המון, ברוב המקרים זקוקים גם ע"מ להתנהל ולנהל טוב את המתרחש בעסק וכמובן כדי לגדול ולהתפתח, "עזרה חיצונית".

איזה אמצעים יכולים לעזור

תחום טכנולוגי חדש שתפס תאוצה בתקופה האחרונה, תחילה בחו"ל, הוא נושא פיתוח הבינה העסקית; כל המערכות והכלים השייכים לתחום זהנועדו לעזור למנהלי העסק בשלב הסקת המסקנות ובהגעה לתובנות ניהוליות וכלכליות בנוגע לכל מה שקורה בחברה שלהם.

שימוש באלמנטים כגוןפתרונות מחשוב, מסדי נתונים או כלי ניתוח מערכות, הם דוגמה משנית לכלים העומדים לרשות הדרג הניהולי של העסק. בכל כלי או פתרון חכם שתבחרו מהנושא החשוב של מערכות מידע תהנו מיכולות נהדרות לדוגמת כריית מידע, התמודדות עם מסות ענק של נתונים, שילוב בין נתונים ממקורות שונים ומקבילים בפירמה ויכולות חשובות אחרות, כך שמלאכת הניהול מתייעלת ונהיית קלה יותר, וכמובן באמצעות שכל והגיון להפיק לקחים ולהתייעל.

כפי שכבר הסברתי, יש מספר לא קטן של דרכים ואמצעים נוחים לשפר ולייעל תהליכים בארגון שלכם, כך שכל שנותר זה פשוט לעשות את הצעד הראשון ולהיעזר באשפי תוכנה בנושא של BI, שיכולים למפות ולאפיין בדרך טובה ומקצועית את נקודות התורפה בעסק ו"לתפור" לו את האמצעים האיכותיים ביותר.

לפרטים ושאלות נוספות אני מזמין אתכם לקרוא מאמרים נוספים שלי.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 amit nir


 


מאמרים נוספים מאת amit nir
 
לדעת הכל על קולטי שמש
20/05/12 | צרכנות
התקנה של דוד שמש תקטין באופן משמעותי את חשבון החשמל בבית ואפילו בבתי עסק. למעשה מתבצע ניצול של החום ששורר באזורנו לטובת חימום המים במקום שימוש באמצעי חשמלי או שיטות אחרות הצורכות כמויות עצומות של אנרגיה.

השקעות נדלן - האם זה משתלם?
20/05/12 | נדל"ן
אחת מהסוגיות החשובות שמי שמחפשים דירות נדרשים להתמודד איתה, בנוסף לגודל והמיקום, היא אם מוטב להעזר בשירותי משרד תיווך.

פשוט וקל - למצוא גן אירועים בדרום
ארגון מפגש משפחתי הוא התחלה של פרוייקט רציני. כל ארוע משפחתי מכיל בתוכו פרטים קטנים, כשכל פרמטר מבקש יחס ראוי. כשמגיעים ליום הארוע כולם יוצאים מרוצים, כשאתם יוצרים אירוע אדיר!

מבחר מובילים מומלצים ופתרונות מעבר יעילים
20/05/12 | מעבר דירה
המחיר הוא בד"כ רכיב מרכזי בבחירת חברת הובלות עבור רוב האנשים, אמנם האם מחיר נמוך משקף במרבית הפעמים את ההצעה הכי טובה עבורכם?

פרסום הודעות אבל - כל שירותי התחום
חשוב לדעת כי קיימים בעלי מקצוע שמסוגלים להכין ולהפיץ את המודעות 24\7, אז גם אם קרה האסון בשעה מאוחרת, כך שבלי לחץ. כמו כן, ישנם מקומות שמספקים אופציה של הדבקת המודעות בשכונה, עניין שבהחלט יכול לחסוך טרחה רבה.

גני אירועים בהרצליה, תל אביב ואפילו ירושלים - איך בוחרים?
תכנון מסיבה הוא סוגייה לא פשוטה. כל אירוע כולל בתוכו חלקים שונים, כשכל אחד מהם חייב לקבל מכם את הדגשים החשובים לו. כאשר מגיעים ליום האירוע הכל משתלם, בגלל שהפקתם ארוע בלתי נשכח!

רוצים לדעת יותר על תואר שני בעבודה סוציאלית?
בהנחה ומשקיעים כסף רב וכמובן מאמץ בשביל לשרוד את התואר, מי לא רוצה לקבל גם תמורה. בעצם, לפצוח בקריירה ולהמשיך לעסוק בתחום. איך לעשות את זה? לכך חובה ללכת על תואר הנדרש בשוק!

מידע בנושא אחסון אתרים ומגוון שירותי מחשוב
כל דף אינטרנט, קטן או מקצועי, עליו להיות מאוחסן על גבי שרת מיוחד. שרת כזה זהו מחשב חזק מאוד שלא כמו מחשב פרטי המאפשר גיבוי של מס' גדול של קבצים בבת אחת.

מחפשים שירותי הובלה במחירים סבירים?
16/05/12 | מעבר דירה
שעוברים דירה חשוב לבחור בקפידה חברת הובלה שתארוז לנו את הרכוש והזכרונות , שתוכל לאפשר לנו מעבר קל במידה האפשרית.

לימודי כלכלה או תואר שני בפסיכולוגיה?
אין מנוס אלא להשקיע מחשבה בבחירת התואר. הסיבה לזה ברורה, החלטה זאת משפיעה על מהלך חיינו. ישנו סיכוי טוב, שהתואר הראשון שתבחרו ללמוד, יהפוך למקצוע שתרצו לעבוד בו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI