דף הבית בית משפחה וזוגיות נישואין טבעות נישואין לגבר – מסורת מודרנית:
טבעות נישואין לגבר – מסורת מודרנית:
אופיר בן צור 23/04/12 |  צפיות: 3907

טבעות נישואין לגבר – מסורת מודרנית

החלטה של  בני זוג להתחתן היא החלטה דרמטית וחשובה. היא אחת מההחלטות המשמעותיות של כל אדם. לעיתים ההחלטה היא קלה יחסית ולעיתים היא באה לאחר התלבטויות רבות. אולם, לאחר קבלת ההחלטה יש צורך לעגן אותה בטקס הנישואין. אחת מהסמלים היוצקים תוכן בטקס הנישואין ובמוסד הנישואין הוא הענקת טבעות נישואין לבני הזוג. הענקת טבעות נישואין לגבר היא אחת מהסמלים המודרניים והמסורתיים של מוסד הנישואין.למרות שההלכה הדתית אינה דורשת זאת, הרי שכל העת גוברת התופעה שלענידת טבעות נישואין לגבר.

מה נותנת ענידת טבעות נישואין לגבר

ענידת טבעות נישואין לגבר מחזקת עוד יותר את הקשר בין בני הזוג הנשוי. בראש וראשונה מדובר ברצון של הנשים לתת מתנה בדמות טבעות נישואין לגבר. הרי ההלכה לא מחייבת ולמרות זאת יש רצון עז העולה מקרב הלב לתת מתנה מחייבת שכזאת. הכלה יודעת שבמעשה זה היא מהדקת את הקשר בינה ובין בעלה לעתיד. טבעות נישואין לגבר גם מחזקות את הקשר של הבעל הנשוי לאשתו. הוא קבל מתנה חשובה ורגשית שהוא מחויב לשמור עליה ועל המשמעות שהיא מגלמת. גברים מודרניים רבים כבר אינם חוששים כבעבר לענוד טבעות. מגמה זו משתלבת עם מגמת הטיפוח העצמי הגורף של הגבר. טבעות נישואין לגבר משדרות לסביבה על היותו נשוי. ובמקביל משדרות לעצמו את הביטחון במוסד הנישואין אליו הצטרף לאחרונה.

איפה בוחרים טבעות נישואין לגבר

ישנם חנויות רבות של מעצבי תכשיטים ושל רשתות המוכרות תכשיטים וטבעות. טבעות נישואין לגבר הן תת מחלקה בכל חנות נחשבת. יש מבחר גדול של דוגמאות של טבעות נישואין לגבר. אפשר גם לבחור מתוך קטלוגים שנמצאים בחנויות. כל גבר או בני זוג ,לצורך העניין ,יבחרו טבעות נישואין לגבר המתאימות לו ביותר. טבעות נישואין לגבר יכולות לבוא במגוון גדול של עיצובים, הן לרוב עשויות ממתכות יקרות דוגמת זהב לסוגיו וכסף, לעיתים הן יהיו משובצות באבני חן שונים. יש אין ספור אפשרויות ודוגמאות, בני הזוג צריכים לבחור את טבעות הנישואין לגבר המתאימות להן ביותר.עצם חווית הקנייה המשותפת היא כשלעצמה מהנה ומרגשת. ענידת הטבעת על אצבע הגבר רק תחזק את הקשר בין בני הזוג.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אופיר בן צור


 


מאמרים נוספים מאת אופיר בן צור
 
רעיונות לטיולי סוסים
01/12/12 | אטרקציות
אם בא לכם להפתיע את עצמכם ואת המכרים, חברים ואהובים שלכם אולי תבחרו בטיול סוסים אתגרי עמם. מערכת היחסים הקוסמית בין בן האדם לסוס הולכת שנים רבות אחורה ולכן טיולי סוסים גורמים לאנשים להרגיש בנוח וברגיעה מוחלטת.

חוויות מהנות בשילוב אטרקציות
28/11/12 | אטרקציות
זוגות בינונו אשר מחפשים אחר אטרקציות תיירותיות חדשות ומבוקשות. ניתן למצוא מגוון רחב של אטרקציות מסוג זה כגון: הפלגות רמנטיות, טיסות רומנטיות, ספא סוגי רומנטי ומפנק, טיולי סוסים וכ'ו. כמו כן, אופיוציות שונות אלה של חוויות מדהימות ניתן גם לשלב כמו למשל שילוב של ספא רומנטי זוגי והפלגה מפנקת ועוד ועוד...

שעוני ברייטלינג
19/11/12 | קניות
כחובב מושבע של שענות ושעונים, הייתי בטוח שאני מכיר את כל מגוון השוק הקיים בתחום, ובוודאי ובוודאי, שבצחום שעוני היוקרה כבר אין לאף אחד מה לחדש לי. נתקלתי לאחרונה במותג שעוני יוקרה שאינו חדש, בלשון המעטה, אולם תרם נתקלתי בו מקרוב. אני מדבר, כמובן, על שעוני ברייטלינג. אני יודע הרבה על שעונים ועל אופן הפעולה שלהם, ולכן הייתי מופע מאוד על כך שאני לא מכיר לעומק את שעוני ברייטלינג.

שינויים בתחום מכשירי שמיעה
17/11/12 | צרכנות
במאמר שה נעסוק בשאלות ונושאים כגון: כיצד נדע איזה מכשיר מתאים לנו באופן אופטימאלי? ואיזה חידושים אחרונים קיימים בתחום מכשירים אלה. בתחילת שנת 2011 החל משרד הבריאות לממן את רכישת מכשירי שמיעה, ולכן שימוש בהם הפך נגיש ואפשרי עבור אנשים רבים.

טלפון חכם העונה לשם סמארטפון
כיום ניתן לראות בשוק הסלולר יותר ויותר טלפונים חכמים המוגדרים ופחות מכשירי סלולר המשמשים אך ורק לביצוע שיחות. והרי שבעידן שבו קיימים יותר ויותר סמארטפונים מתקדמים כמו למשל נקסוס וואן, אייפון ועוד אשר תופסים נתח שוק רחב קיים הצורך בפורטלים אשר יסייעו וייספקו אינפורמציה אודות מכשירים אלה ולאו דווקא פורטלים אשר יסכמו מהם החידושים בנושא אלה שייתן מענה במונחי ייסוד הקשורים לתחום זה.

חשפניות למסיבת רווקים – משדרגים את ההנאה
16/11/12 | נשים - אחר
את אלפי מסיבות הרווקים המתקיימות ברחבי הארץ מדי יום, ניתן לחלק לשניים: לא, לא התכוונו לכאלו שיש בהם בשר לעומת אלו בהם מסתפקים בפיצות; גם לא דיברנו על וילות לעומת לופטים. הכוונה היא לכאלו אליהן הוזמנו חשפניות, לעומת אלו בהן העדיפו החבר'ה ערב גברי משעמם ופשוט למדי.

הפקת מסיבת רווקים מוצלחת
לא כל יום חבר מתחתן וזו בהחלט סיבה למסיבה, כדי לציין את השינוי המשמעותי הזה צריך לתכנן. כמה נקודות חשובות שצריך להתחשב בהן כדי לארגן מסיבת רווקים מוצלחת. כי גם אם אתם יודעים מהן האטרקציות שתשלבו באירוע , מסיבת רווקים איכותית תלויה במידה רבה בבחירת מקום שמתאים לאופי האירוע ומספר המשתתפים, הכול שאלה של איך אתם והחתן בפרט אוהבים לחגוג.

חשפנית לאירוע
אם חשבתם שלבחור רכב חדש או מלון לחופשה זה עניין מסובך, כנראה שמעולם עוד לא יצא לכם להזמין חשפניות. ההחלטה להזמין חשפנית למסיבת הרווקים או ליום ההולדת שלכם היא בהחלט החלטה חכמה ומהנה, אבל הדרך אל האושר עוד רצופה בהתלבטויות ארוכות.

כיצד להרכיב עדשות מגע בצורה נכונה
בקרב אנשים אשר מרכיבים עדשות מגע עולה תהייה נפוצה והיא השאלה מתי וכל כמה זמן צריך להחליף את עדשות המגע. כמו כן, חשוב מאוד לבצע את החלפת העדשות בהתאם ללוח הזמנים הנכון. וזאת על מנת שהעיניים תהיינה בריאות ויחושו בנוח.

תכשיטים איכותיים אפשר גם מחרוזים
15/11/12 | עיצוב
לייצר תכשיטים או יותר נכון לומר, לעצב תכשיטים, היה בעבר תחום עיסוק שעבר מדור לדור, או שהיה נחלתם של אומנים בלבד. שכן דרוש דיוק רב ומומחיות גדולה בטכניקות של ייצור תכשיטים, מעבר לפן האסתטי העיצובי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI