דף הבית מחשבים וטכנולוגיה חומרה מרכזיות IP
מרכזיות IP
סער שני 24/04/12 |  צפיות: 18943

זה לא סוד שעסקים רבים יכולים לתפקד באופן מיטבי רק בעזרת מרכזיה איכותית, אשר תנתב את שיחותיהם של הלקוחות ותציע להם מענה מהיר ואיכותי.

עם זאת, כאשר מדברים על מרכזיות, נפתח בפנינו עולם שלם של אפשרויות: ישנן מרכזיות פשוטות המיועדות למשרדים קטנים, לצד כאלה שקהל היעד שלהן הוא ארגונים מבוזרים. וזה עוד בלי לדבר על סל השירותים והמפרט הטכני של כל מרכזייה.

מרכזיות IP הן השם החם ביותר בעולם המרכזיות כיום, והן מגלמות בתוכן את נפלאות הטכנולוגיה של העידן הנוכחי.

על הקשר שבין מרכזיות לרשתות אלחוטיות

ברמה הכללית, מרכזיות IP מאפשרות דבר חשוב ביותר בפעילות של כל עסק: העברה של שיחות בין מחשבים של ארגון אחד, על בסיס ה-IP. כלומר, ניתן לבצע באמצעותן שיחות באמצעות הרשת האלחוטית של הארגון, דבר אשר מאפשר יצירת קשר בין סניפים או שלוחות של אותו ארגון- אפילו מעבר לים. בעולם של היום, בו הגבולות הגיאוגרפיים התבטלו לחלוטין, זהו צעד הכרחי.

מעבר לכל אלה, מרכזיות IP מאופיינות במפרט טכני מרשים, אשר מאפשר, בין השאר, קישור למערכות מחשב, הקלטת שיחות, מערכות לניהול תורים, חלוקה לתאים קוליים, שינוי אפשרויות הניתוב בכל רגע נתון- והרשימה עוד ארוכה.

אז למה מרכזיות IP?

מרכזיות IP מהוות, למעשה, כלי ניהול יעיל ביותר עבור כל עסק. מעבר לתפעול השוטף של העסק, לשיפור תדמיתו בעיני הלקוחות ולחיסכון עצום בזמנים ובמשאבים, כוללות המרכזיות שלל אמצעי בקרה, המאפשרים לשפר את השירות עוד יותר.

למעשה, בטווח הארוך מוכיחות עצמן מרכזיות בכלל, ומרכזיות IP בפרט, כמרכיב חיוני בדרך לשיפור כל מרכיבי הארגון. העלאת שביעות הרצון של לקוחות, חיסכון מהותי בזמן השירות והאפשרות להקצות לכל נושא את המומחים לו, הינם צעדים הכרחיים לעסקים המעוניינים להתרחב ולהגביל את היקף השירותים שלהם.

המצב בשוק המרכזיות כיום

בשנים האחרונות, מרכזיות ה-IP השתלטו בצעדי ענק על התחום. אפילו ארגונים הפועלים בהיקף קטן ואינם מאופיינים בריבוי סניפים, רוכשים מרכזייה כזו- ולא רק כדי ליהנות מהפונקציות המרובות שלהן. מרכזיות מסוג זה אידיאליות לעסקים שנמצאים במגמת צמיחה, או כאלה שמעוניינים בכזו.

כל ספקיות התקשורת בישראל כיום, לרבות בזק, נכנסו כבר מזמן לשדה המשחק של מרכזיות IP, כשההערכה היא שהמגמה רק תתרחב בשנים הקרובות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 סער שני


 


מאמרים נוספים מאת סער שני
 
הדגשים בבחירת בית מלון בארץ
30/07/12 | בתי מלון
איך נדע לבחור לאיזה בית מלון כדאי להזמין את החופש הקרוב? המבחר הרב של בתי מלון בארץ מקשה על הבחירה וגם האיכות הגבוהה של רובם. מה שצריך לקבוע הוא המיקום והמרחק, סוג החופשה: רומנטית או משפחתית, סגנון השירות והארוחות שמועדפים על ידכם ובסוף גם המחיר.

למה לבחור בייעוץ משכנתא?
15/07/12 | משכנתא
ההוצאה הכי גדולה של כל משק בית בישראל היא סביב רכישת הדירה, ולכן כאשר נזקקים להלוואה מהבנק, זו ההלוואה המשמעותית ביותר שתהיה לנו. האינטרס הברור של כולנו צריך להיות אחד: השגת עסקת משכנתא טובה, המותאמת לצרכים וליכולות שלנו כמו כפפה ליד. ייעוץ משכנתא הוא הכלי המרכזי שלנו לצורך זה. ייעוץ משכנתא טוב הוא ייעוץ חוץ בנקאי עם אינטרס ברור לטובתנו ולא לטובת הבנק המלווה. גם כלכלנים ואנשי עסקים נעזרים ביועצי משכנתאות שזו ההתמחות שלהם.

מרכזיות טלפון – כלי לניהול התקשורת בארגון.
25/06/12 | ניהול ידע
ניהול הידע והמידע שמגיע לארגון שלכם, חייב להיות מסודר ואפקטיבי, בעידן המודרני מקובל להתנהל בעזרת המחשבים האישיים. מרכזיות טלפון חכמות שקיימות בשוק מאפשרות להעביר את כל התקשורת למחשב האישי. מרכזיות טלפון הן אינן מותרות כיום. כל ארגון חייב מרכזייה.

מהן הדרכים הנכונות לפתיחת עסק חדש?
במאמר זה תמצאו את תמצית הטיפים הראשונים לפתיחת עסק חדש. מה צרי להכין ומה צריך לקחת בחשבון כאשר חושבים על פתיחת עסק.

חתונה בגני אירועים בשרון
מהן הנקודות החשובות שכדאי לבחון לפני שבוחרים גן אירועים לחתונה. יש כיום מבחר גדול של גני אירועים באזור השרון ולכל זוג יכול להתאים קריטריון אחר. על מנת להגיע לאירוע חוויתי גם למשפחה וגם לזוג עצמו, כדאי לבחון מראש את כל הפרמטרים החשובים.

מרכזיות IP
24/04/12 | חומרה
מהו המצב בשוק מרכזיות הטלפון לעסקים כיום. איזו מרכזיה לעסק מומלצת ומה הקשר לרשתות האלחוטיות.

גרפולוגיה - ייעוץ וגישור לאנשי עסקים
29/03/12 | גרפולוגיה
בעשורים האחרונים הגרפולוגיה התפתחה מאוד ואף נוצרה בה תת התמחות לגישור וייעוץ לאנשי עסקים. גם בענייני ניהול העובדים וגם בענייני שיפור יכולות של משא ומתן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI