דף הבית חוק ומשפט נזיקין תפקידיו של עורך דין תאונות דרכים
תפקידיו של עורך דין תאונות דרכים
דוד כהן 27/04/12 |  צפיות: 3554

תאונות דרכים הן תופעה שכיחה בישראל. גם הנהג הזהיר והמנוסה ביותר אינו מחוסן מפני עברייני תנועה הנוסעים במהירות מופרזת או עוקפים מכוניות באזור האוסר זאת. מרבית האנשים אינם בקיאים בעסקי פיצויים בעקבות תאונת דרכים ועלולים להפסיד כסף רב המגיע להם לפי חוק. לפיכך, בין אם מדובר בתאונת דרכים שגרמה רק נזק לגלגל הקדמי של המכונית ובין אם הנפגע זקוק לטיפולים רפואיים רבים, באפשרות הנפגע לשכור את שירותיו של עורך דין תאונות דרכים. עורך דין זה מייצג את נפגעי תאונות הדרכים מול מוסדות כמו חברות ביטוח והביטוח הלאומי. עורך דין תאונות דרכים יעריך את גובה הפיצוי המרבי שעל המוסדות לשלם לנפגע בתאונת דרכים וילווה את הנפגע בהליך הביורוקרטי מול חברת הביטוח ובהליך המשפטי.

כדי לייעל את עבודתו של עורך דין תאונות דרכים מומלץ לנקוט בכמה פעולות מיד לאחר תאונת הדרכים ועד להגשת התביעה. ראשית, יש לפנות למשטרה ולקבל ממנה את האישור המתאים לתביעה. שנית, יש לפנות למיון, גם אם התאונה נראית קלה ביותר, מחשש לפגיעות בלתי מורגשות ומדימומים פנימיים. שלישית, לאחר הטיפול בבית החולים רצוי להמשיך במעקבים ובטיפולי המשך. רביעית, אספו מידע רלוונטי לבית המשפט. כדי להוכיח לבית המשפט שהנזק הרפואי נגרם בעקבות תאונת הדרכים יש להמציא אישורים כמו תיק מבית החולים, טופס שחרור מהמיון, תוצאות ביקורי מעקבים אצל רופאים, תוצאות של בדיקות ועוד. ולבסוף, יש לשמור קבלות על הוצאות נוספות ששילמתם בעקבות התאונה ולהעבירם לעורך הדין. הוצאות אלה יכולות להיות נסיעה באוטובוס או במונית, רכישת תרופות, רכישת ציוד רפואי וכו'.

סכום הפיצויים שתקבלו עבור הנזקים בתאונת הדרכים תלוי רבות במקצועיותו של עורך הדין. לפיכך, מומלץ לאסוף מידע על עורכי דין תאונות דרכים. אפשר להתייעץ עם מכרים, חברים, בני משפחה או בפורומים עורכי דין באינטרנט. כמו כן, ניתן לקבוע פגישה ראשונה עם עורך הדין ולהתרשם מהתייחסותו אליכם ואל המקרה שלכם. הפגישה הראשונה תסייע לכם לבחור את עורך הדין ולראות האם הוא מתייחס לתיקכם בכובד ראש, האם הוא מפגין ידע בכל הנוגע למסמכים הביורוקרטיים ולטפסים שיש למלא והאם הוא נראה אמין דיו כדי לשמור על פרטיותכם. בנוסף לכך, יש לזכור כי עורך דין תאונות דרכים טוב הוא לא בהכרח עורך דין הגובה מחיר זול עבור שירותיו, אך יעילותו ומומחיותו עשויות להשתלם בסופו של דבר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד כהן

מיזם גרופ בניית אתרי מכירות באינטרנט עם שיווק באינטרנט להצלחת המכירות.



 


מאמרים נוספים מאת דוד כהן
 
על שעוני מייקל קורס לגברים ולנשים וההבדלים ביניהם
23/07/23 | אופנה
גם לגבר וגם לאישה, שעוני מייקל קורס אופנתיים ואלגנטיים עם פונקציונאליות מתקדמת. בואו לבחור את השעון שלכם.

ככה תבחרו שעון יד לכל אירוע ולכל סביבה
18/06/23 | אופנה
זהב או כסף, מחוגים או דיגיטלי, אלגנטי או ספורטיבי? ככה תתאימו את שעון היד שלכם לאירוע הקרוב.

גיוס עובדים בעסקים קטנים ובינוניים כחלק מהצלחת החברה
בעסק קטן ובינוני, הליך גיוס העובדים חשוב במיוחד. גיוס נכון יביא לעובדים מסורים שישארו בעסק לאורך זמן והצלחת העסק תגדל. קיראו כיצד לעשות את זה נכון.

גיוס עובדים שנעשה בצורה חכמה ומחזיק לאורך זמן
מהו גיוס עובדים, איך עושים השמה בצורה נכונה שתחזיק לאורך זמן ומדוע גיוס חשוב להצלחת העסק.

הכל על חנות וירטואלית באינטרנט - מהי חנות מקוונת, היתרונות שלה וטיפים להצלחה
כל מה שחשוב לדעת על חנות אינטרנטית. מהי בכלל חנות מקוונת? מה היתרונות שלה על פני חנות פיסית? איך להצליח במכירות בחנות הווירטואלית? הכנסו לקריאה.

תאורה לבית ובחירת מנורות לפי חדרים
ככה תשלבו תאורה לבית ולחדרים השונים בצורה חכמה, כדי ליצור אווירה נעימה, חמה ומלטפת.

מה אפשר למכור בחנות וירטואלית באינטרנט
האם כל מוצר ניתן למכור באינטרנט? האם המעבר מהעולם הפיסי לעולם הווירטואלי הוא פשוט יחסית? כיצד לעשות את המכירות באינטרנט לממירות יותר? למען הצלחת העסק שלכם בדיגיטל, הכנסו למאמר שמסכם את הנושא.

כל הדברים שצריך לקחת בחשבון בעת בניית חנות וירטואלית באינטרנט
קראו מדוע הקמת חנות וירטואלית הינה הכרח המציאות וחובה שבית העסק יקים אותה, ואיך להקים חנות אינטרנטית מצליחה.

רעיונות לפירסום עסקים באינטרנט
השלב הבא לאחר בניית חנות וירטואלית לעסק או אתר כלשהו, זה שיווק. השיווק יכול להתבצע באמצעות קידום אורגני, העלאת פודקאסטים, הפצת מאמרים, קמפיינים ממומנים ועוד.

ככה עובדת בניית אתרים מקצועית באינטרנט
מהי בניית אתרים מקצועית ומה חשוב לדעת כאשר מקימים אתר אינטרנט על מנת שהאתר יהיה מקצועי ואיכותי מבפנים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI