דף הבית פיננסים וכספים מט"ח מידע על קניית מט"ח
מידע על קניית מט"ח
יוסי בוזגלו 06/05/12 |  צפיות: 3954

אחד הדברים שהכי מלחיצים אנשים לקראת נסיעה לחו"ל הוא עניין הכסף. הדבר הראשון שמלחיץ בעניין זה הוא כיצד לממן את הנסיעה, כי הלו בדרך כלל נסיעות לחו" ל הן דבר יקר מאוד. הדבר השני שלא נעים לרוב האנשים הוא עניין החלפת הכסף, כי רוב האנשים לא יודעים איפה ואיך הכי קניית לבצע קניית מט"ח, וכל אחד מנסה למצוא את הדרך שהכי נוחה עבורו ועבור משפחתו. אם אתם עומדים לקראת נסיעה לחו"ל, ואפילו אם הרעיון שלכם הוא להחליף את רוב הכסף במדינה שאליה אתם נוסעים, הרי שבכל זאת תצטרכו לקנות מעט כסף לפני הנסיעה. קניית מט"ח מתאפשרת לגבי כל סכום כסף שתרצו, כך שאפילו אם תרצו לקנות רק מעט כסף כדי לשלם בחו"ל על נסיעה במונית, זה אפשרי.

קנייה בבנקים השונים

אחת האפשרויות הנפוצות ביותר כי כמובן קניית מט"ח בכל אחד מהבנקים במדינה. הבנקים מורשים כמובן, מבחינה חוקית, למכור לכם מט"ח, כך שאין כל חשש כי מדובר על עברה על החוק. בדרך כלל הבנקים לוקחים עמלות סבירות על מכירה של מטבע חוץ, ורובם גם מציעים ללקוחו שלהם שירות של חיסכון במטבע היעד. הכוונה היא, כי אם יודעים חודשים מראש כי אתם עתידים לנסוע לארצות הברית, הרי שתוכלו להתחיל חיסכון לשם כך, בדולרים, וביום המשיכה של הכסף לא תשלמו עמלה. השיטה הזו מאוד טובה למי שנוהג להתארגן מראש לקראת נסיעות, ולמי שיכול לאפשר לעצמו לעשות חיסכון של סכום מסוים בכל חודש.

כרטיסי אשראי

שיטה נוספת, מעבר לאפשרות של קניית מט"ח בבנק, היא למעשה שימוש בכרטיס האשראי בעת השהייה בחו"ל. אנשים שכרטיס האשראי שלהם הוא ב לאומי, יוכלו לשלם איתו בכל מקום שיגיעו אליו. השיטה הזו היא השיטה אולי הנוחה ביותר למי שנוסע לחו"ל, כי הוא לא צריך לטייל שבארנק שלו יש הרבה מאוד כסף שעתיד לשמש אותו בכל הטיול. מצד שני, רצוי לזכור שאנחנו משלמים הרבה מאוד על שירות כזה, בין אם מדובר על עמלת משיכה ובין אם מדובר על עמלת תשלומים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI