דף הבית פיננסים וכספים שוק ההון מסחר בסחורות
מסחר בסחורות
davidextra13 08/05/12 |  צפיות: 3889

כידוע שוק ההון טומן בחובו עבודת למידה ושקידה לפני הגעה למסחר והתנסות מעשית במסחר עצמו, שוק ההון מחולק לכמה סוגי מסחר שונים ישנם כאלו היותר קלים ומצריכים כמה קורסים קצרים וישנם סוגי מסחר אחרים המיועדים למתקדמים שבנינו, היות ובכולם או לפחות ברובם הינך מקבל אימון מהברוקר שלך והוא זה אשר מלווה, הינך צפוי לסוג של סדר בדברים לפני שאתה קופץ משלב לשלב .

מסחר בסחורות הינו סוג של מסחר המיועד לכאלה מתמצאים בשוק ההון, אם כן מהו מסחר בסחורות ? מסחר בסחורות הינו מסחר שעוסק בצפי תנודות הסחר בחורות כמו חיטה, תירס ועוד, ספקולנטים ומגדרים וחברות תאגיד גדולות בעיקר משתתפות במסחר זה, מדובר בשוק מאוד תיאורטי, הניסיון לחזות מה יהיה צפי השוק הזה וכמה יהיה שווי של סחורה מסוימת, ההפסדים והרווחים נקבעים עפ"י תחזיות בלבד. מסחר זה לא מיועד לסוחר הרגיל ובטח לא המתחיל .

במילים אחרות על שוק המסחר בסחורות, אתה חוזה כי מחיר התירס לצורך הדוגמא יירד ולא משנה כרגע סיבות התחזיות שלך, אתה מוכר את האופציות שרכשת מבעוד מועד, ואם אכן מחיר התירס ירד הרווחת, מכיוון שסכום המכירה הסתכם כגבוה משווי השוק של האופציות וזה עובד ככה גם בצורה ההפוכה  .

מסחר זה סחיר במיליארדי דולרים ועל כן הבא לסחור במסחר בסחורות, ראוי ורצוי לו שיהיה בקיא בשוק ההון ועם ניסיון במסחר בכלל, רוב הסוחרים בתחום המסחר בסחורות משתמשים בידע הרב שצברו ובסטטיסטיקות רבות ובממשקים נוספים על מנת לחזות את התחזיות שלהם לשווי הסחורות המדוברות .

בהשקעה במסחר בסחורות הינך כאמור נעזר בברוקר, אין לגשת למסחר זה ללא ידע מקדים וללא ליווי מוקדם, מסחר בסחורות אינו מיועד לסוחרים " המהמרים " עפ"י תחושות בטן או ללא הכנה וידע מקדים למסחר זה .


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 davidextra13


 


מאמרים נוספים מאת davidextra13
 
קורס שוק ההון
08/05/12 | שוק ההון
כיום ישנם המון תחומים ומקצועות, שאין חובה ללמוד את כל תורתם, אלא אפשר להסתפק בקורס בסיסי או בקורס מקיף על מנת להתחיל, קורס בשוק ההון, הוא בדיוק אחד מאלה .

מסחר בסחורות
08/05/12 | שוק ההון
בין מגוון סוגי המסחר בשוק ההון ישנו מסחר קשוח ולא פשוט והוא נקרא מסחר בסחורות, תמצאו שם סחורות כגון : תירס וחיטה .
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI