דף הבית אינטרנט והחיים ברשת משחקי אונליין לשחק במשחקי בנות - זה קל!
לשחק במשחקי בנות - זה קל!
אריאל 14/05/12 |  צפיות: 17650

שוק המשחקים גועש וקוצף באינטרנט - קיימים סוגים רבים של משחקים שאפשר לשחק בקלות ובחינם, והיום כמעט כל אחד יכול למצוא משחק שהוא מתחבר אליו במיוחד.
שוק משחקים מיוחד בפני עצמו הוא שוק המשחקים לבנות, מכיוון שמשמעות מגמת הצמיחה היא גדולה - גם בנות משחקות במחשב ויש ביקוש למשחקים שאינם בהכרח משחקים שנחשבים טיפוסיים. עם הזמן, הופיעו גם אתרים שלמים שמוקדשים למשחקי בנות.
במאמר הזה בחרנו לסקור חלק מהמקומות שבהם אפשר למצוא משחקים שמיועדים לבנות ולהמליץ על כמה מקומות כאלה - שכן יש דרישה וההיצע כל כך גדול שהוא יכול לבלבל לפעמים. משחק נעים!

אתרי משחקים בלבד

המקום הראשון בו נוכל למצוא משחקי בנות הוא מן הסתם אתרים שמיועדים למשחקים של בנות. מכיוון שיש ביקוש רב, קיימים אתרי משחקים רבים לבנות כמעט כמו שקיימים עבור בנים. אתרים אלו לרוב מעוצבים בצורה וצבעים שמדברים יותר לבנות: עם צבעים רכים יותר ומעט יותר ניגודיות. מן הסתם, גם המשחקים לרוב יהיו פחות לוחמניים ויותר ידידותיים ויצרניים, אך לא בהכרח - יש היום בנות שנהנות ממשחקי אקשן בדיוק כמו בנים.

חלקים באתר משחקים קיים

לפעמים לא מדובר באתר משחקים בפני עצמו, אלא במדור משחקים לבנות שנמצא באתר משחקים גדול יותר. במקרים כאלה תוכלו לראות שמדובר בפורטל משחקים מסודר ולצד משחקים כמו משחקי יריות ומשחקי כדורגל לבנים, יש קטגוריה של משחקי בנות. בתוך קטגוריה זו לעיתים ניתן יהיה למצוא חלוקה פנימית למחלקות כמו משחקי בישול או משחקי הלבשה. אתרים כאלה לרוב נהנים מקהל גולשים גדול והיצע משחקים עשיר. לכן בת שנכנסת לאתר כזה תוכל גם להיחשף למשחקים שאינם בהכרח בחירתה הראשונה - ואולי להנות ממשהו שאינו בהכרח מוכר לה.

מיני-אתרים ממוקדי מטרה

באינטרנט קיימים מגוון אתרים זעירים שנועדו לענות על צורך ספציפי כזה או אחר. גם בתעשיית המשחקים הדבר קיים, וישנם אתרים שמוקדשים ספציפית לסוג כזה או אחר של משחקים. לפי הדוגמא הקודמת - נוכל לראות אתר שמציע משחקי בישול בלבד, מעוצב בהתאם (עם סירים ומחבתות). היתרון באתרים הוא שאפשר לשמור אותם במועדפים ואז כל פעם שרוצים לשחק בסוג מסויים של משחקים, פשוט נכנסים מחדש לאתר ונהנים.

זהו! עכשיו אפשר להתחיל לשחק ולהנות ממשחקים טובים שנבחרו ספציפית על סמך ביקורות וחוות דעת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אריאל


 


מאמרים נוספים מאת אריאל
 
תמונות מצחיקות - כל הצחוקים כל הזמן
מרגישים מעט מדוכדכים או משועממים? בא לכם להרים קצת את מצב הרוח, לחייך או אפילו ליפול מצחוק? לא סתם הפך המשפט "תמונה אחת שווה אלף מילים" כה שגור. לא תאמינו מה תמונה אחת מקורית ומצחיקה יכולה לעשות.

משלוחי פרחים - מתנה נהדרת ליולדת
משלוחי פרחים הם מתנה נהדרת ליולדות, לנשים ביום האישה ולחוגגים ימי הולדת. השירות הנפוץ ביותר הוא שמתקשרים לחנויות שעושות משלוחי פרחים, מבררים לגבי עלויות וגדלים של הזרים, ומזמינים טלפונית.

לימודים אקדמאיים- לא לכל אחד
התואר ראשון מוענק לאלו שסיימו את תקופת הלימודים שלהם בהצלחה (בציון הנדרש), התואר מוענק בדרך כלל במסגרת לימודים שנמשכת לאורך שלוש שנים. יחד עם זאת- ישנם לימודים לתואר ראשון שנמשכים גם ארבע שנים ואף חמש שנים כמו במקרה של לימודי עיצוב ואדריכלות.

תואר שני- כל המידע המעודכן על לימודים מתקדמים
לימודים לתואר שני הם לימודי התמחות והעמקה בכל מיני נושאי לימוד, עליכם להכיר כי לימודי התואר הראשון לא חייבים להיות מקבילים לתואר השני ולמעשה מותר ללמוד תחום התמחות שונה לחלוטין מהלימודים בתואר הראשון.

תואר שני- כל המידע המעודכן על לימודים מתקדמים
לימודים לתואר שני הם לימודי התמחות והעמקה בכל מיני נושאי לימוד, עליכם להכיר כי לימודי התואר הראשון לא חייבים להיות מקבילים לתואר השני ולמעשה מותר ללמוד תחום התמחות שונה לחלוטין מהלימודים בתואר הראשון.

כל מה שרצית לדעת על לימודי שוק ההון
במהלך לימודי שוק ההון התלמידים בקורס זה רוכשים ידע עצום במקצוע הכלכלה, מנה"ע, החוק והמשפט והשיווק. ההתמחות בלימודים מגוונים בתחום הזה מתפקדת כנקודת מפתח לאנשים ששואפים להתקדם בעולם הזה והיות שכך הם מומלצים אף לאלו שכבר עובדים בתחום.

ההרשמה לפסיכומטרי דורשת בדיקה מעמיקה ויעילה
המודעות לציוני פסיכומטרי גבוהה מאוד כיום, משום כך, בכל עיר כמעט יהיה באפשרותכם למצוא כמה בתי ספר ללימוד פסיכומטרי, אך כיצד יש לבחור בניהם? ראשית לבחון את סגל המורים והאם יש להם ניסיון בלימודים מסוג זה.

הסמכה בלימודי משפטים לאקדמאיים
בעלי תואר אקדמי במקצועות שונים שמעניין אותם להגדיל את ידיעותיהם באופן שיהיה בו דברים גם מהעולם החוקי מסוגלים להתעניין במסלול אקדמי זה, שנועד לאנשים שכבר מחזיקים תואר אקדמי.

לעשות שיחות מארה"ב לישראל ולא לשלם בהגזמה
השתדרגות מעניינת וזריזה של התשתית ותחרות בין חברות טובה לצרכן בין הרבה ספקיות אמצעי תקשורת, אין יותר סינדיקט של ספקית סלולר יחידה. בימינו אפשר לעשות שיחות לארץ בכל מקום בעולם כולו, בכל שעה בלי פחד ממחירי ביצוע שיחה רמים באופן קיצוני ואינם הגיוניים.

שירות ענן מחשוב - רלוונטי עבור כל עסק
כדי שהלקוח לא יציב בבית העסק שלו שרת מחשב ממשי, בעל העסק קונה מוצרי שרתים ומשאבים של שרתים, כמו שמזמינים שירות מספקית אחרת, היא למעשה הספקית של מחשוב הענן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI