דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים תפאורות לירידים – כי ההמונים כבר בדרך
תפאורות לירידים – כי ההמונים כבר בדרך
topseach 16/05/12 |  צפיות: 4207

תפאורות מסוגים שונים היו ויהיו תמיד חלק בלתי נפרד מהאווירה בירידים רבים. בין אם המדובר ביריד עסקי במסגרתו מציגים יצרנים שונים את תוצרתם לציבור הרחב ובין אם המדובר על ירידים למטרות פנאי ובילוי בהם מוצבים ביתנים עם שעשועים, דוכני מזון ומתקני משחק, תפקיד התפאורות הוא כפול ודו-משמעי: הן ליצור האחדה ולגבש מראה ואופי אחידים לאירוע כולו והן להפריד ולבדל בין חלקיו ותכניו השונים של היריד. ירידים מודרניים משלבים כיום כחלק בלתי נפרד מאותן תפאורות גם אלמנטים טכנולוגיים מתקדמים כמו תפאורת תלת-מימד או תפאורות המשלבות בתוכן מסכים, ממשק מחשב ומערכות שמע וקול שונות. יחד עם זה גם כיום יש צורך ושימוש רב בסוגי תפאורות מסורתיים ובהם במות, פרגודים, חוצצים מסוגים שונים, שלטים וכדומה.

כשאנו ניגשים לבחירת חברה התעבוד לצידנו בהפקת האירוע, חשוב לבחור בכזו בעלת ידע רב בכל האמור בהלכות תפאורות חוץ ופנים, ומתמחה בהקמת מתחמי ירידים לכל פרטיהם - החל ממבנים ארעיים, אוהלים והצללות, דרך הקמת במות ויציעים ועד הפרטים הקטנים אך בעלי החשיבות העליונה של צרכי האבטחה – שילוט, מחסומים ובידוק. חשוב לוודא כי החברה היא בעלת ניסיון עשיר בהקמת תפאורות בירידים ואירועי חוצות רבים, כולל כאלה שהופקו על-ידי גופים ורשויות ציבוריים, כוחות הביטחון, מוסדות אקדמיים וכמובן גם גורמים פרטיים. אין להתפשר על הסטנדרט הביצועי ברמה הגבוהה ביותר הן ברמת תכנון והקמת תפאורות והן ברמת שילובן של אלה במערכי ירידים שלמים או כבסיס לתחומי אירועי חוצות.

חברה להקמת אירועים נושאת על כתפיה לא רק את הצלחת האירוע מבחינה עיצובית, אלא גם מבחינה בטיחותית, ועל כן יש לוודא כחלק בלתי נפרד מהקפדה על תכנון והקמת תפאורות לירידים ברמה הגבוהה ביותר הקיימת, יש לוודא כי החברה מתחייבת לתקן מחמיר של נהלי בטיחות ובטחון, הן מבחינת נהלי ההקמה באותם ירידים, הן מבחינת איכות המוצרים בהם היא משתמשת בהתקנה והן מבחינת כוח האדם הבונה והמתפעל של החברה. בנושא זה אין פשרות. ציוד לא איכותי, והקמה של במות בצורה רשלנית עלולה להביא לאסון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 topseach


 


מאמרים נוספים מאת topseach
 
תפאורות לירידים ואירועים
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

שירותי הנהלת חשבונות וחשבות בשפה האנגלית
שירותי חשבות חיוניים בעבור כל חברה או עסק, השירותים מתאימים לעסקים קטנים עם 2-3 עובדים וכמובן שעבור חברות גדולות שמעסיקות עשרות עובדים. חברות שנמצאות בבעלות זרה או פועלות לגיוס משקיעים בחו"ל זקוקות לשירותי הנהלת חשבונות באנגלית.

אימון אישי לחיים עשירים
ההבדל בין אימון אישי לחיים ואימון עסקי בא לידי ביטוי בתכנים המקצועיים. בשני סוגי האימונים פועל המאמן לחיזוק התכונות החיוביות של האדם, אך את האימון העסקי נהוג לכוון לחיזוק כישורים ספציפיים.

הכנת משכורות וראיית חשבון
רואי חשבון חשבי שכר משתמשים בתוכנות מחשב ומערכות מיוחדות לחישוב וניהול משכורות. התוכנות ממזערות את הסיכוי לטעויות ומייעלות את תהליכי העבודה

מנופאות בארץ
19/09/12 | שיפוצים
חפשו באתרי האינטרנט השונים בקטגוריות דרושים מנופאים ותתפלאו למצוא חברות המוכנות להעביר את המועמדים לעבודה שלהם קורס מנופאים מלא על חשבונם.

לטיפול בנשירת שיער- מינוקסי 5
מינוקסי 5 למשל דורש ידע כללי על תוצאות, סימפטומים ותופעות שונות, בררו באופן מקיף עם הרוקח את כל השאלות.

קורסים למקצועות האינטרנט
כמו קורס פיתוח אפליקציות גם קורס פרסום באינטרנט הוא פלטפורמה נהדרת עבור מפתח או מעצב פרילנס שמבקש לעשות פריצת דרך ולשדרג את עצמו או את משרדו בתחום האינטרנט

תפאורות לירידים – כי ההמונים כבר בדרך
כשאנו ניגשים לבחירת חברה התעבוד לצידנו בהפקת האירוע, חשוב לבחור בכזו בעלת ידע רב בכל האמור בהלכות תפאורות חוץ ופנים, ומתמחה בהקמת מתחמי ירידים לכל פרטיהם - החל ממבנים ארעיים, אוהלים והצללות, דרך הקמת במות ויציעים ועד הפרטים הקטנים .

עדשות מגע יומיות
עדשות המגע יומיות ועדשות מגע חודשיות משדרגות פלאים את ההנאה מהרכבת העדשות ומקילה באופן משמעותי על אוכלוסיות מסויימות כמו קשישים וילדים את השימוש.

מולטי ויטמין - לא רק לאטלטים וספורטאים
מולטי ויטמין - למי מתאים וחשוב לצרוך תוספי תזונה או מולטי ויטמין? מולטי ויטמין מכיל מגוון רב של ויטמינים ומינרלים החיוניים לגופנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI