דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פיתוח אתרים מידע בנושא אחסון אתרים ומגוון שירותי מחשוב
מידע בנושא אחסון אתרים ומגוון שירותי מחשוב
amit nir 16/05/12 |  צפיות: 4335

יש שוב תקלה בשרת?

בהנחה ובניתם פורטל אינטרנט, עיצבתם אותו, הזנתם בו תוכן מושקע והשקעתם בו זמן - יש לדבר על רכישת חבילת אחסון. כל דף אינטרנט, קטן או מקצועי, עליו להיות מאוחסן על גבי שרת מיוחד. שרת כזה זהו מחשב חזק מאוד שלא כמו מחשב פרטי המאפשר גיבוי של מס' גדול של קבצים בבת אחת.

אחסון אתרים זה אינו דבר של מה בכך, לא כל ספקית אחסון תתאים לאתר שלכם, מסיבה זו יש להכיר את הדברים הבאים -

סוג השרת - בעולם המחשוב יש לא מעט טכנולוגיות שונות, עמודי אינטרנט נבנים בקונפיגורציות שונות ולא כל סוג שרת יוכל לארח את האתר שלכם. יש צורך לבדוק אם השרתים של חברה מסוימת מתאימים לאתר שלכם.

האם זו חברה אמינה? - שרת שלא באוויר גורם לנזק רב לאתרכם, על אחת כמה וכמה אם זהו פורטל מסחרי. כל דקה בה האתר אינו באוויר זה אומר הפסד כספים. יש צורך בחברה אמינה ורצינית, כזו שיודעת לתחזק את חוות השרתים ולתקן תקלות אם התרחשו.

נפח חבילת האחסון - איזו חבילה אתם צריכים עבורכם? כמה זה יעלה? כמו בעסקאות אחרות, יש לבדוק איזו תמורה אתם מקבלים עבור המחיר. צריך לשים לב לנפח של חבילת האחסון ומהירות הגלישה.

המיקום של השרת - מי שמחפש מחשוב ענן במחיר זול, יכול למצוא את עצמו רוכש שרת בחו"ל. שרתי אחסון שכאלה עובדים מאוד לאט, הקצב של העברת הקבצים עלול להיות איטי להחריד ובמקרה של וירוס - אולי לא יהיה עם מי לדבר.

והדבר החשוב ביותר - בררו עם החברה שנשמר גיבוי לתכנים שמזינים לשרת, הפרט הקטן הזה עוד יחסוך לכם עוגמת נפש.

ומה השלב הבא?

רק אחרי שבחנתם את העניינים היסודיים האלה, תוכלו להשוות בין מספר הצעות. אחרי הכל, ודאי תרצו להיות בטוחים שהנכם זוכים לשירות טוב שיבטיח לאתרכם מהירות טובה.

עם האינפורמציה הזו בחירת חברת אחסון לפורטל שלכם לא אמורה להיות עבודה קשה במיוחד, צאו לדרך!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 amit nir


 


מאמרים נוספים מאת amit nir
 
לדעת הכל על קולטי שמש
20/05/12 | צרכנות
התקנה של דוד שמש תקטין באופן משמעותי את חשבון החשמל בבית ואפילו בבתי עסק. למעשה מתבצע ניצול של החום ששורר באזורנו לטובת חימום המים במקום שימוש באמצעי חשמלי או שיטות אחרות הצורכות כמויות עצומות של אנרגיה.

השקעות נדלן - האם זה משתלם?
20/05/12 | נדל"ן
אחת מהסוגיות החשובות שמי שמחפשים דירות נדרשים להתמודד איתה, בנוסף לגודל והמיקום, היא אם מוטב להעזר בשירותי משרד תיווך.

פשוט וקל - למצוא גן אירועים בדרום
ארגון מפגש משפחתי הוא התחלה של פרוייקט רציני. כל ארוע משפחתי מכיל בתוכו פרטים קטנים, כשכל פרמטר מבקש יחס ראוי. כשמגיעים ליום הארוע כולם יוצאים מרוצים, כשאתם יוצרים אירוע אדיר!

מבחר מובילים מומלצים ופתרונות מעבר יעילים
20/05/12 | מעבר דירה
המחיר הוא בד"כ רכיב מרכזי בבחירת חברת הובלות עבור רוב האנשים, אמנם האם מחיר נמוך משקף במרבית הפעמים את ההצעה הכי טובה עבורכם?

פרסום הודעות אבל - כל שירותי התחום
חשוב לדעת כי קיימים בעלי מקצוע שמסוגלים להכין ולהפיץ את המודעות 24\7, אז גם אם קרה האסון בשעה מאוחרת, כך שבלי לחץ. כמו כן, ישנם מקומות שמספקים אופציה של הדבקת המודעות בשכונה, עניין שבהחלט יכול לחסוך טרחה רבה.

גני אירועים בהרצליה, תל אביב ואפילו ירושלים - איך בוחרים?
תכנון מסיבה הוא סוגייה לא פשוטה. כל אירוע כולל בתוכו חלקים שונים, כשכל אחד מהם חייב לקבל מכם את הדגשים החשובים לו. כאשר מגיעים ליום האירוע הכל משתלם, בגלל שהפקתם ארוע בלתי נשכח!

רוצים לדעת יותר על תואר שני בעבודה סוציאלית?
בהנחה ומשקיעים כסף רב וכמובן מאמץ בשביל לשרוד את התואר, מי לא רוצה לקבל גם תמורה. בעצם, לפצוח בקריירה ולהמשיך לעסוק בתחום. איך לעשות את זה? לכך חובה ללכת על תואר הנדרש בשוק!

מידע בנושא אחסון אתרים ומגוון שירותי מחשוב
כל דף אינטרנט, קטן או מקצועי, עליו להיות מאוחסן על גבי שרת מיוחד. שרת כזה זהו מחשב חזק מאוד שלא כמו מחשב פרטי המאפשר גיבוי של מס' גדול של קבצים בבת אחת.

מחפשים שירותי הובלה במחירים סבירים?
16/05/12 | מעבר דירה
שעוברים דירה חשוב לבחור בקפידה חברת הובלה שתארוז לנו את הרכוש והזכרונות , שתוכל לאפשר לנו מעבר קל במידה האפשרית.

לימודי כלכלה או תואר שני בפסיכולוגיה?
אין מנוס אלא להשקיע מחשבה בבחירת התואר. הסיבה לזה ברורה, החלטה זאת משפיעה על מהלך חיינו. ישנו סיכוי טוב, שהתואר הראשון שתבחרו ללמוד, יהפוך למקצוע שתרצו לעבוד בו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI