דף הבית אינטרנט והחיים ברשת עיצוב אתרים בניית אתרים - הדרך הבטוחה אל השגשוג
בניית אתרים - הדרך הבטוחה אל השגשוג
נונה אור 18/05/12 |  צפיות: 4658


כמעט כל עסק המכבד את עצמו יש לו כרטיס ביקור וזה אתר האינטרנט שלו. על ידי בניית אתרים באינטרנט מתרחבות וגדלות מגוון האפשרויות לפרסום ושיווק בכל מרחבי הגלובוס. המאמר הבא נסוב  על אודות בניית אתרים ואודות קידום אתרים . תוכן המאמר יהיה יכול לסייע במיוחד לבעלי עסקים.

בניית אתרים -  איך נוכל לבנות אתר טוב

1. ישנם שני סוגים של אתרים ברשת האינטרנט. אתר סטאטי ואתר דינאמי. מומלץ לבנות אתר דינאמי, היות והוא שווה לכל נפש , בעל מערכת הפעלה נוחה ופשוטה המאפשרת גם למי שלא מצוי בנבכי האינטרנט לעשות בה שימוש קל תוך כדי הוספת תכנים, עדכונים ושינויים שונים.

2. אתר סטאטי כשמו כן הוא , אינו נתון לשינויים , עדכונים, מחיקות או הוספות.

3. כאשר רוצים לבנות אתר לבית עסק, רצוי לפנות אל חברה העוסקת בתחום בניית אתרים דינאמיים. בניית אתרים דינאמיים גם תקדם את האתר במנועי החיפוש. מנועי החיפוש מדרגים במקום גבוה את האתרים שבהם התכנים מתעדכנים כל הזמן.

4. בניית אתרים היא מטלה שדורשת מומחיות רבה ולכן צריך לפנות רק למומחים בתחום הזה. בניית אתרים יעילה מורכבת ממילות מפתח, אתר מאופיין, פנייה לציבור המתאים ביותר,לדעת לתקן טעויות ולמצוא את הנתיב שיוביל לאתר מוצלח. בגלל זה יש לפנות רק למומחים בשטח של בניית אתרים.

5. חלק מהותי בנושא של בניית אתרים הם תכנים הבנויים בצורה ראוייה ומתאימה לאתר,ידיעת שפת האינטרנט וכתיבת התכנים השונים בצורה ראוייה ומקצועית ישווקו את המוצרים בהצלחה.

6. בניית אתרים לבית עסק  תעזור  לכם לשמור על מערכת יחסים עם הקליינטים ותאפשר לכם להעביר מסר באמצעות הודעות, להודיע אודות מבצעים ועוד

7. ההבדל בין מכירה רגילה לדרך של מכירה באמצעות בניית אתרים הינו משמעותי ביותר כי באמצעות בניית אתרים ניתן לשווק בכל העולם כולו ובדרך הרגילה רק במקום בו קיימת החנות.


קידום אתרים –   כל דבר על אודות מילות המפתח


1. בחירת מילות מפתח מתאימות הוא המפתח של קידום אתרים. מילות המפתח הן המילים שאותן יקיש הגולש במנוע החיפוש כאשר הוא יחפש את המוצר שלכם.

2. את בחירת מילות המפתח יעשה איש המקצוע שמומחה בנושא של קידום אתרים. השיווק יכול להיכשל כאשר לא בוחרים את מילות המפתח המתאימות.

3. לצורך קידומו של האתר חשוב מאוד לכתוב כותרת מתאימה. גם בכתיבת הכותרת רצוי לשלב את מילת המפתח במטרה לקדם את האתר.

4. קישורים - אחד הדברים העוזרים לנושא קידום אתרים הוא קישורים יוצאים. החלפת קישורים עם אתרים העוסקים באתו נושא שהאתר שלכם מתעסק בו הוא מקדם שיווקי יעיל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נונה אור

Bloo הקמת אתרי אינטרנט - רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק - אתרי אינטרנט , תכנים וקידום.

בניית אתרים 077-4602099

www.Bloo.co.il



 


מאמרים נוספים מאת נונה אור
 
בניית אתרים - הדרך הבטוחה אל השגשוג
ישנם שני סוגים של אתרים ברשת האינטרנט. אתר סטאטי ואתר דינאמי. מומלץ לבנות אתר דינאמי, היות והוא שווה לכל נפש , בעל מערכת הפעלה נוחה ופשוטה המאפשרת גם למי שלא מצוי בנבכי האינטרנט לעשות בה שימוש קל תוך כדי הוספת תכנים, עדכונים ושינויים שונים.

בחירה נבונה של חברה לקידום אתרים
לאחר שהבנת שרשת האינטרנט היא הזירה המסחרית המודרנית ולאחר שהבנת שאם אתה לא שם,אתה לא באמת קיים, החלטת להקים אתר אינטרנט שישרת אותך ואת צרכיך העסקיים. כעת, כל שנותר לך הוא לבחור חברת קידום אתרים שתעזור לך להוציא את המטרה לפועל.

עולם הטכנולוגיה פתוח למשתמשים ללא הפסקה
יש לך רעיון להציע, יש לכם מוצר או גימיק מנצח אתה חושב שיש לך משהו טוב ואתה חושב שאתה הטוב ביותר. אתה רוצה שכולם יראו אחר מה שיש למוצר שלך למכור ומהר ובהחלט אתם כבר יודעים כי בניית אתרים באינטרנט ברשת היא אחת המשימות הראשונים שעליך

מי יבנה לכם את האתר לעסק
שאלו את עצמכם – האם הייתם נותנים לחובבן להיות אחראי ל'ילד' שלכם? חשבתי כך. בניית אתרים מחייבת הבנה עמוקה בעולם האינטרנטי, ותק מושתת ואהבת המקצוע.

לא תאמינו אבל זה טרנד חדש עיסוי דגים
גם אתם שמעתם על המונח החדש - עיסוי דגים וראיתם כל מיני אנשים שיושבים עם הרגליים בתוך אקווריום בקניון? אני מוכרחה להודות שזהו עיסוי שרק השם שלו נשמע מרתיע ומפחיד, ורק המחשבה על כך שהרגליים שלי, או חלק קטן קטנטן אר מתוך הגוף שלי, יכנסו לתוך אקווריום מלא דגים

סוגי הלוואות לעסק
הקמתם עסק חדש? יש לכם עסק הנמצא בקשיי מימון ואתם שואלים את עצמכם מאיפה אני יכול לגייס כסף? חשוב שתדעו כי עומדות בפניכם מספר אפשרויות ויש לכם כמה מקורות אשר מהם תוכלו לקחת הלוואות לעסק שלכם.

סגירת חברה ופירוקה לפי חוקי המדינה
בשוק חופשי תחרותי, כמו זה הקיים בישראל - סגירת חברה איננה מחזה נדיר, למרבה הצער. הסיבות לפעולה של סגירת חברה הינן רבות ומגוונות, וההליכים אינם עניין של מה בכך. למעשה – רב הפעילות מונחת על כתפיו של עורך הדין שנבחר לצורך פעולה זו, כך שהעומס הרב כמעט ולא מורגש בקרב בעלי מניות החברה.

החלום שפתח לי דלת
14/04/12 | מעבר דירה
דלת מעוטרת בזכוכיות צבעוניות עם שלל צבעים מרהיבים, עשויה עץ מלא וכבד ומשולבת עיטורי מתכת שונים ומשונים. הכנסתי את המפתח לחריץ הדלת, סובבתיו וניסיתי לפתחה אך זו הייתה דלת כה כבדה וכנראה גם מאובזרת בהתקן כלשהו שלא הבנתי לפשרו.

תהליך בנית אתרים יסודי ומקצועי חייב להכיל בתוכו את המרכיבים הבאים
אינספור נוגעים לעניין, גם בעלי מקצוע מומחים ובעלי אינספור ניסיון בתחום של בנית אתרים וגם אינספור לקוחות פרטיים אשר כבר חוו כמה וכמה ניסיונות ותהליכים של בניית אתרים מנסים לשים את האצבע ולהגדיר מהו תהליך בנית אתרים

עיסוי פרינאום
עיסוי פרינאום הוא העיסוי המומלץ ביותר לבצע כהכנה ללידה בכדי למנוע קרע או חתך העלול להתרחש בזמן הלידה. הזמן הטוב ביותר להתחיל לבצע עיסוי פרינאום הוא כשישה שבועות לפני המועד המשוער ללידה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI