דף הבית בידור ופנאי טלוויזיה ערוץ הילדים
ערוץ הילדים
דניאל אהרון 19/05/12 |  צפיות: 5276

ערוץ הילדים

שלום לכם קוראים יקרים, במאמר זה ברצוני לכתוב לכם על ערוץ טלוויזיה שסביר שכולם מכירים ואף יותר סביר שרוב הילדים צופים בו מידי יום. אני מדבר על ערוץ הילדים שכל הילדים אוהבים ושיש בו המון תוכניות שוות ומגניבות במיוחד שכולם אוהבים ויכולים לאהוב [מדובר בעיקר על ילדים שצופים ב ערוץ הילדים שיכולים לאהוב ופחות על מבוגרים].

ערוץ הילדים עם השנים מחליף תכנים בטלוויזיה ומציג לקהל שלו סדרות שונות ומגוונות שתמיד סוחפות את הילדים עם השחקנים הכי שווים שכולם מכירים ואוהבים. ערוץ הילדים הוא ערוץ שאף פעם לא שיעמם את הילדים שלי אישית ואני די בטוח שגם לא את מרבית מהילדים שלכם הקוראים. ערוץ הילדים הוא פשוט ערוץ שהילדים שלנו יכולים לצפות בו שעות מרוב כל הגיוון שקיים שם וכל הדברים בין אם הם מצוירים ובין אם הם לא.

במאמר זה אני גם מעוניין לספר לכם על מספר תוכניות וסדרות המשודרות בערוץ הילדים שאני אישית מכיר ממה שהילדים שלי רואים ואני בעצמי אהבתי.

אני רוצה להתחיל מסדרת מתיחות מצחיקות במיוחד שערוץ הילדים התחיל לשדר ולעשות עם המנחים דנה פרידר עודד פז וטל מוסרי וזאת יחד עם המתחן הגדול של הארץ יגאל שילון. היא נקראת "סתאאאם" וזו בעצם תוכנית בה בכל פעם מותחים מפורסם אחר בדרכים שונות ובכל פעם מצחיקות יותר ויותר.

ערוץ הילדים עושה גם בכל יום תוכניות שונות ומגוונות בשעה שלוש עם אותם המנחים הקבועים ולכל יום יש תוכנית/סדרה קבועה אחרת, כמו "בית ספר למוזיקה עולים כיתה" או "ממצחיק" וכל מיני דברים כאלה שווים שאני אישית מאוד אוהב לצפות בהם עם הילדים שלי בערוץ הילדים.

ערוץ הילדים כמו כן מביא לכם גם המון סדרות בסגנון טלנובלה עם שחקנים אמיתיים כמו למשל "אליפים" או "גאליס" או אפילו סדרות מחו"ל כמו שפעם היה את "כמעט מלאכים" שבזה בעצם ילדים מאוד אוהבים לצפות והם לרוב מרותקים לדברים האלה יותר מאשר תכנים אחרים המוצגים בפניהם בטלוויזיה בערוץ הילדים או בכל ערוץ אחר שאתם צופים בו.

בסך הכל, מה שאני רוצה לכתוב לכם כאן הוא שערוץ הילדים הוא ערוץ שמגוון מאוד בתוכניות והסדרות שלו, ויש בו המון סוגים של תכנים שילדים עלולים ובהחלט יאהבו מאוד וירצו לצפות בערוץ הילדים בכל יום ובכל פעם. אני אישית מאוד ממליץ לצפות יחד עם הילדים בערוץ הילדים או אפילו להשאיר אותם לצפות בו לבד, מה גם שהרבה פעמים בהרבה תוכניות מציגים בפני הילדים דברים מאוד חינוכיים שילמדו אותם דברים עם ערכים ועוד חשובים אחרים דרך הטלוויזיה.

אני מקווה שנהניתם לקרוא את המאמר שלי ערוץ הילדים (:


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל אהרון


 


מאמרים נוספים מאת דניאל אהרון
 
סידה ודן
מתחם מופלא ושלם של חלב וסידן הנקרא סידה ודן!

קייטנות קיץ לילדים
פוסט מרתק על קייטנות קיץ לילדים (:

תוכניות ערוץ הילדים
19/05/12 | טלוויזיה
מאמר מעניין במיוחד על תוכניות ערוץ הילדים השוות במיוחד!

ערוץ הילדים
19/05/12 | טלוויזיה
מאמר מעניין במיוחד על ערוץ הילדים בו תוכלו לקרוא על כל מיני תוכניות וסדרות המשודרות בערוץ הילדים יפה והחינוכי עם השחקים ומנחים הכי שווים! ערוץ הילדים הוא הערוץ הכי שיש (:

אגוצ'י eggochi
בואו קראו עכשיו על עולם מופלא במיוחד שנקרא אגוצ'י או באנגלית eggochi ! אגוצ'י משחק כיפי במיוחד!

monkey quest
monkey quest

moshi monsters
moshi monsters

משחקים לילדים
מאמר על משחקים לילדים

משחקי ילדים
מאמר מרתק על משחקי ילדים

משחקים
מאמר מרתק על משחקים באופן כללי ומשחקים באינטרנט
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI