דף הבית בניין ואחזקה בתים משותפים צביעת הבית איך?
צביעת הבית איך?
עוז הוגמן 19/05/12 |  צפיות: 3176

בית שעבר שיפוץ זה מקום שבו נעים לחיות, לכן אנו שומרים על הנקיון, ממלאים אותו בחפצים בעלי ערך, מסדרים בו ריהוט לפי הטעם, ומארגנים את אזורי המגורים בצורה נוחה ונעימה לעין. ומדי פעם בפעם, אנו אפילו שמים קצת כסף בצד לשיפוץ, בכדי לעצב את ביתנו כרצוננו ולהפוך את החלל למרחב המחיה המושלם - מבחינה דקורטיבית ופונקציונלית.

האם אתם מעוניינים לשפץ את בית המגורים עם תקציב נמוך, אך עדיין שייראה כאילו שיפצתם בעשרות אלפי שקלים? בעזרת כמה לוחות גבס וצבע טרי אתם יכולים להפוך גם את הבית הישן ביותר לארמון, ואפילו לא תצטרכו להוציא יותר מדי כסף.

מפתיע לגלות שמבין אנשי המקצוע בשוק שיפוץ הבית, דווקא בעלי מקצוע שעוסקים בצביעת חדרי ילדים ו- צביעת מטבח מקבלים מעט מאוד הערכה בקרב הלקוחות. העובדים בתחום הגבס, שרוב עבודתם עד לפני שנים מספר כללה הקמת ופירוק קירות חוצצים ומבנים ארעיים, עתה לוקחים חלק הרבה יותר גדול בתחום שיפוץ הבית עם עיצוב והקמה של נישות גבס, התקנת גופי תאורה ואף פריטי ריהוט כמזנונים המשתלבים בטבעיות עם הקיר התומך. כך הדבר גם בנוגע לצבעים, אשר עם פיתוח שלל גוונים שונים, סוגי החומרים והאפקטים הקיימים, יכולים להפיח חיים חדשים בכל חלל משעמם.

צביעת הבית נותנת את האפשרות לכל אחד שרוצה לרענן את הבית למלא את מבוקשו בתוך זמן קצר ועם השקעה כספית קטנה:

עבודתו של איש הגבס פעמים רבות זוכה להתעלמות בקרב אנשי מקצוע אחרים בשל התפיסה הרווחת, שכל אחד יכול להקים קיר גבס. אך לכולנו הזדמן להכנס בעבר לדירה שבה הוקמו מחיצות גבס באופן גרוע.

ככה למשל, צביעה של דירה לוקחת לרוב בין יום לשלושה ימים, אבל גורמת לבית להראות בקלות עשר עד חמש עשרה שנה פחות מגילו האמיתי. בניית נישות גבס, מערכת מדפים שקועה, או בניית גופי תאורה מגבס אף היא אורכת מספר קטן של ימים בדרך כלל, והופכת כל חדר למושקע ומטופח, גם בהשקעה קטנה.

אם גם אתם מעוניינים לשפץ את הבית, והייתם רוצים לעשות זאת בהשקעה קטנה של זמן וכסף, דעו שקל למצוא מקצוענים והמון מידע מועיל באתר שלנו נשאר לאחל לכם רק. שיפוץ קל!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI