דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה מבחר מובילים מומלצים ופתרונות מעבר יעילים
מבחר מובילים מומלצים ופתרונות מעבר יעילים
amit nir 20/05/12 |  צפיות: 4234

אין כמו לעבור!

עבור מרבית האנשים המעבר למקום חדש זה תהליך מפחיד אך מרגש. זה זמן נוח לסדר את החיים, לעבור על הדברים הישנים, להפרד מחלק מהדברים ולמצוא מקום לדברים חדשים. על אף הכל, כאשר עוברים דירה חשוב להקפיד ולבחור חברת הובלה מקצועית שתארוז ותוביל עבורנו את רכושינו היקר ושתאפשר מעבר קל וזריז כמה שניתן.

מה ההבדלים שבודקים כשמחפשים מחירון הובלות?

הרכיב הראשוני שאנשים ימהרו לחפש לפיו הוא המחיר הנדרש להובלה. המחיר הוא בד"כ רכיב מרכזי בבחירת חברת הובלות עבור רוב האנשים, אמנם האם מחיר נמוך משקף במרבית הפעמים את ההצעה הכי טובה עבורכם?

אל תהיו מופתעים אם מצאתם הובלה לכל תכולת הדירה עבור שבע מאות ₪ וכשאתם ארוזים ומוכנים הגיע מוביל בודד עם מסחרית חלודה וישנה. בדומה לזה שלא הייתם נותנים את הרכב הפרטי שלכם בידיו של כל מוסכניק, מאיזו סיבה תשימו את הרכוש שלכם באחריותו של סתם מוביל, על אף שהוא זול פי כמה.

אז מה כן עושים?

כשלא בטוחים עדיף לכם להשוות בין מספר חברות. על ידי ביצוע השוואה בין מספר חברות הובלה תוכלו לקבל מושג מה כל חברה וחברה נותנת ומה המחיר שתדרשו לשלם, בשיטה זו תוכלו לדעת מה חשוב לכם ולקבוע טווח של מחירים אותם אתם מוכנים להוציא ולדעת שקיבלתם את הטוב ביותר בטווח מחיר הזה, צריכים עזרה במציאת מוביל? צפו בפרטים נוספים כאן.

בבחינת הצעה הפער יתבטא ב:

ניסיון והמלצות - חברות הובלה הפועלות בענף תקופה ארוכה מעסיקות צוותים מנוסים שעובדים בזריזות תוך שמירה וטיפול מסור ברכוש שלכם. לחברות אלו מספר רב של לקוחות ויש ביכולתן להראות המלצות רבות.

אחריות מוגבלת - שימו לב שחלק ניכר מההצעות ה"אטרקטיביות" שתקבלו בכלל לא מזכירות אף סעיף ביטוחי. בעת העברת משרד כדאי להקפיד ולראות שנמצא סעיף מסוג זה ולשאול מה גובה כיסוי הביטוח כדי שתהיו רגועים.

גודל הצוות ורכב ההובלה - חברות הובלה רציניות יגיעו להובלה עם משאית בניגוד לכאלו שעוסקים על הדרך בהובלות שיגיעו לבדם או בליווי עובד מזדמן נהוגים על פיקאפ שבמקרה ואתם ברי מזל סגור עם חתיכת ברזנט. חברות הובלה הפועלות דרך קבע יגיעו עם צוות מובילים מקצועי של לא פחות משלושה מובילים, בהתחשב בגודל הפרוייקט - מה שגורם לשירות וטיפול טוב יותר בתכולת העסק.

שכירת מנוף להובלה - שימוש במנוף יגרום לתוספת מחיר ויהיו מקרים בהם לא תהיה בידיכם ברירה ותהיו מוכרחים להשתמש בו בשל מגבלות המקום. למרות זאת, כדאי לשקול שירות מסוג זה גם כשלא חייבים אותו מהסיבה שזה חוסך זמן וגם מצמצם אפשרות של פגיעה ברכוש בעת סחיבת הפריטים השונים בחדרי מדרגות צפופים.

בתקווה שנתתי לכם נקודת פתיחה למציאת הצעת מחיר להובלה שתשתלם לכם. זקוקים לעוד מגוון כלים ועצות לחיפוש חברת הובלות במחיר מציאה? כנסו עכשיו לאתר האינטרנט הבא ותוכלו לקבל עוד טיפים, מאמרים ואפילו מחירונים אשר יאפשרו לכם לחלוף על פני ההובלה במהירות, ככל הניתן.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 amit nir


 


מאמרים נוספים מאת amit nir
 
לדעת הכל על קולטי שמש
20/05/12 | צרכנות
התקנה של דוד שמש תקטין באופן משמעותי את חשבון החשמל בבית ואפילו בבתי עסק. למעשה מתבצע ניצול של החום ששורר באזורנו לטובת חימום המים במקום שימוש באמצעי חשמלי או שיטות אחרות הצורכות כמויות עצומות של אנרגיה.

השקעות נדלן - האם זה משתלם?
20/05/12 | נדל"ן
אחת מהסוגיות החשובות שמי שמחפשים דירות נדרשים להתמודד איתה, בנוסף לגודל והמיקום, היא אם מוטב להעזר בשירותי משרד תיווך.

פשוט וקל - למצוא גן אירועים בדרום
ארגון מפגש משפחתי הוא התחלה של פרוייקט רציני. כל ארוע משפחתי מכיל בתוכו פרטים קטנים, כשכל פרמטר מבקש יחס ראוי. כשמגיעים ליום הארוע כולם יוצאים מרוצים, כשאתם יוצרים אירוע אדיר!

מבחר מובילים מומלצים ופתרונות מעבר יעילים
20/05/12 | מעבר דירה
המחיר הוא בד"כ רכיב מרכזי בבחירת חברת הובלות עבור רוב האנשים, אמנם האם מחיר נמוך משקף במרבית הפעמים את ההצעה הכי טובה עבורכם?

פרסום הודעות אבל - כל שירותי התחום
חשוב לדעת כי קיימים בעלי מקצוע שמסוגלים להכין ולהפיץ את המודעות 24\7, אז גם אם קרה האסון בשעה מאוחרת, כך שבלי לחץ. כמו כן, ישנם מקומות שמספקים אופציה של הדבקת המודעות בשכונה, עניין שבהחלט יכול לחסוך טרחה רבה.

גני אירועים בהרצליה, תל אביב ואפילו ירושלים - איך בוחרים?
תכנון מסיבה הוא סוגייה לא פשוטה. כל אירוע כולל בתוכו חלקים שונים, כשכל אחד מהם חייב לקבל מכם את הדגשים החשובים לו. כאשר מגיעים ליום האירוע הכל משתלם, בגלל שהפקתם ארוע בלתי נשכח!

רוצים לדעת יותר על תואר שני בעבודה סוציאלית?
בהנחה ומשקיעים כסף רב וכמובן מאמץ בשביל לשרוד את התואר, מי לא רוצה לקבל גם תמורה. בעצם, לפצוח בקריירה ולהמשיך לעסוק בתחום. איך לעשות את זה? לכך חובה ללכת על תואר הנדרש בשוק!

מידע בנושא אחסון אתרים ומגוון שירותי מחשוב
כל דף אינטרנט, קטן או מקצועי, עליו להיות מאוחסן על גבי שרת מיוחד. שרת כזה זהו מחשב חזק מאוד שלא כמו מחשב פרטי המאפשר גיבוי של מס' גדול של קבצים בבת אחת.

מחפשים שירותי הובלה במחירים סבירים?
16/05/12 | מעבר דירה
שעוברים דירה חשוב לבחור בקפידה חברת הובלה שתארוז לנו את הרכוש והזכרונות , שתוכל לאפשר לנו מעבר קל במידה האפשרית.

לימודי כלכלה או תואר שני בפסיכולוגיה?
אין מנוס אלא להשקיע מחשבה בבחירת התואר. הסיבה לזה ברורה, החלטה זאת משפיעה על מהלך חיינו. ישנו סיכוי טוב, שהתואר הראשון שתבחרו ללמוד, יהפוך למקצוע שתרצו לעבוד בו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI