דף הבית בית משפחה וזוגיות נישואין שומרים על זוגיות
שומרים על זוגיות
עוז הוגמן 20/05/12 |  צפיות: 3717

יחסים טובים הם בסיס והכרח לחיים מאושרים יותר. במקרה שמרגישים שהיחסים מתערערים חשוב ביותר להתאמץ לתקן את השברים טרם הבחירה הקיצונית בפרידה או גירושין.

זוגות רבים במשבר שואלים את עצמם אם ניסו כל אמצעי להציל את מערכת היחסים? האם אין מוצא, או שאולי עוד אפשר לצקת תוכן חדש לתוך מה שנהרס? ייעוץ זוגי יכול להעניק מענה לאיתור ולפתרון הבעיות בקשר. יעוץ זוגי נמצא שם כדי להציע לנו את הכלים אשר יסייעו עם ההתמודדות הקשיים שעלו בחיי המשפחה.

אינספור סיבות מסוגלות ליצור סכסוכים במערכת היחסים הזוגית, החל בבגידה או סוג אחר של מעילה באמון ועד משברים נפשיים או אף אלימות. אולם גירושין אינם תמיד התשובה. לפני שבוחרים כל אחד ללכת לדרכו, תמיד ניתן עוד לקבוע תור עם אדם מקצועי המסוגל בפתרון משברים בחיי הזוגיות.

יש כאלה שמעדיפים לעשות צעד אחר למשל לפנות לחוקר פרטי פתרון בעייתי אבל שאין ברירה זה יכול גם לסייע. פנייה אל חוקרים פרטיים חייב להיות פתרון במקרים קייצונים וכדאי לשקול פתרונות אחרים לפני שתעשו את הצעד הזה.

הכרחי לזכור שייעוץ זוגי הוא לא פיתרון של קסם ולא כל בעיה ביחסים הזוגיים חייבת וניתנת לפתרון במסגרת הטיפול. המטרה בטיפול זוגי הוא בהכוונה של איש מקצוע, שמטרתה העיקרית היא גישור על פערים. בכל מקרה התהליך הטיפולי לא מסוגל להציע מזור לבני זוג אשר פשוט אינם מתאימים זו לזה, אולם מגלים זאת אחרי שמקיימים מערכת יחסים ממושכת.

אולם חשוב לזכור שאם אתם לא מסופקים מהזוגיות שלכם, היעדר החלטה אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם ולו הקשר המינימלי, עד המצב שבו כבר אין בסיס לטיפול. אולם אם תחליטו בעקבות הטיפול דווקא להיפרד, יעוץ זוגי עשוי לסייע לכם להגיע לפרידה טובה ככל האפשר, וגם זה לא הולך ברגל.

אם תרצו לדעת עוד על משרד חקירות פרטי חזרו בהקדם ותוכלו לקרוא את הטיפים שלנו או גלשו עכשיו לאתר שלנו בו תוכלו לקבל המון מידע, מדריכים והמלצות ועוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI