דף הבית חברה, פוליטיקה ומדינה חברה ומדינה חברות כח אדם
חברות כח אדם
איציק מזרחי 23/05/12 |  צפיות: 13789

היתרון לחברת כוח אדם מול מציאת עבודה בצורה פרטית

בפני מחפשי העבודה בישראל עומדות שתי אפשרויות עיקריות: האחת היא לחפש עבודה באמצעות חברת כח אדם, שתפנה את המחפש למקומות עבודה מתאימים והאפשרות השנייה היא לחפש עבודה בצורה פרטית, ללא עזרה משום גורם שלישי.

יותר ויותר מחפשי עבודה מעדיפים כעת לחפש עבודה באמצעות תיווכה של חברת כוח אדם, הודות לכל היתרונות עליהם נעמוד בהמשך המאמר. אם כן, מהו יתרונה של מדריך לבחירת חברת כח אדם מול מציאת עבודה בצורה פרטית, בשוק של ימינו?

יותר אפשרויות

גם אם עבדנו שנים רבות בתחום מסוים ויצרנו בו קשרים, סביר להניח שהם אינם משתווים לקשרים שיש לחברת כוח אדם הפעילה אותה כמות שנים בתחום. אנחנו יכולים להסתמך רק על הקשרים שלנו או לחילופין לקבל גישה למאגר רחב יותר של אפשרויות הודות לקשרים שתציע לנו איך מגיעים לחברת כח האדם.

חסכון בזמן

חברת כוח האדם מבצעת אבחון של נתוניו האישיים והמקצועיים של המועמד ומתאימה לו משרות. אפשרות זו חוסכת זמן, היות והיא מסננת אפשרויות לא מתאימות בדרך למציאת העבודה. זה אומר שהמשרות אליהן נבקש להגיש מועמדות הן משרות שעברו סינון ונמצאו כמתאימות, בעוד שחיפוש עבודה באופן פרטי יכול לשלוח אותנו לראיונות עבודה שיתגלו בדיעבד כלא רלוונטיים.

קידום אורגני לחברת כח אדם איכותיות, שמקדשות את המוניטין שלהן, דואגות לשתף פעולה אך ורק עם מעסיקים איכותיים. לכן, אם סיננתם ובחרתם את חברת כוח האדם המתאימה, תצטרכו להשקיע פחות משאבים וזמן בבדיקת המעסיקים שמשתפים איתה פעולה. מחפשי עבודה באופן פרטי לעומת זאת, צריכים לבחון כל מקרה לגופו ולוודא שכל מעסיק שפונה אליהם הוא אכן איכותי, מה שמביא לבזבוז זמן יקר.

לבסוף, כשאתם בוחרים לעבוד עם חברת כוח אדם, מתקבלת תחושה שיש מי שדואג לכם ואתם לא לבד בתהליך הזה, שהוא ממילא לא פשוט. התחושה הזו, כשאתם נמצאים במצב רגיש, היא מאוד משמעותית ויכולה להעניק מוטיבציה להמשך הדרך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איציק מזרחי


 


מאמרים נוספים מאת איציק מזרחי
 
מאמר כללי על שירותי קייטרינג בפרדס חנה
מחפשים שירותי קייטרינג באזור פרדס חנה? כל מה שצריך לדעת וטיפים נוספים בשורות הבאות. היום המאושר מתקרב כאשר תאריך האירוע עליו אתם עמלים זמן רב מתקרב ובא, אחד השירותים החשובים הדורשים את החלטתכם הוא ספק האוכל באירוע.

מסעדות במושבה הגרמנית בחיפה
המושבה הגרמנית בחיפה היא אחת השכונות הותיקות בעיר המודרנית. השכונה, הממוקמת במערב העיר התחתית, הוקמה בשנת 1868 על ידי נוצרים שמוצאם בגרמניה והיו חברים בכת הטמפלרית שהאמינה ביישוב ארץ ישראל כדרך לקרב את הגאולה ואת ביאת המשיח.

בחירת מכונות קפה לבית או למשרד
מאמר זה עוסק בתחום המכונות קפה לבתי עסק או לבית הפרטי שלכם

מאמר זה עוסק בתחום התכנון והקמת גינות
חברת אודי ודורית הינם מתעסקים בתחום התכנון ועיצוב של גינות

מתווך במרכז הארץ
10/05/13 | נדל"ן
מאמר זה עוסק בתחום המתווך דירות במרכז הארץ

עורך דין לנזקי גוף
מאמר זה עוסק בתחום העריכת דין ומתמקצע בנזקי גוף

חברת ציינג' אמינה לפריטת כספים
מאמרת זה עוסק בתחום הפריטה והמרת כפסים בתל אביב

התקנת מזגנים בנתניה
מאמר זה עוסק בתחום ההתקנת מזגנים בנתניה ומסביר שחשוב לבצע בדיקה לפני בחירת חברה המתמחה בהתקנת מזגנים

הובלות קטנות בחיפה
מאמר זה עוסק בתחום ההובלות הקטנות בחיפה ומסיבר שחשוב לבצע בדיקה לפני בחירת חברת הובלות

מכללה ללימוד הפקת אירועים
מאמר זה עוסק בתחום המכללות המכשירות תלמידים להיות מפיקי אירועים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI