דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אתרי משחקים מקדש האור – אחד מהמשחקים הפופולרים ברשת
מקדש האור – אחד מהמשחקים הפופולרים ברשת
אריאל 30/05/12 |  צפיות: 3842

לעיתים רחוקות אנו מוצאים משחק מחשב שבו כולם נהנים לשחק. מקדש האור נתפס כאחד מאותם משחקי רשת נדירים שנתקלים בהם פעם בכמה זמן וההסכמה לגבי רמתם משותפת לכולם. מדובר למעשה בחלק שני ומהנה מקבוצת המשחקים מתעדכנת, אשר במסגרתה משחקים בשתי פיגורות עיקריות – בן שמורכב מאש וילדה שעשויה ממים.
בהמשך הטקסט נספר עוד על המשחק האהוב מקדש האור וננסה להסביר מדוע למעשה גולשים כל כך מחפשים להשתעשע בו.

נשאלת השאלה, כיצד משחקים במשחק?

מקדש האור הוא משחק הנתפס ייחודי מבחינת שיטת שימוש בו. במשחק הזה, שחקן יחיד שולט בשתי דמויות עיקריות ומנסה להוביל אותן בכל שלב אל עבר נקודת הסיום. בודאי שהמסלול לנקודת הסיום אינה נוחה והינה מלאה במכשולים ואתגרים שנדרש לכסות, ולכן אחד הנושאים שכל משחק במשחק צריך להתחשב בם הוא שיתוף פעולה מוצלח בין דמויות המשחק.
על מנת להתפתח ולהתקרב לסוף השלב, חשוב לא רק ללהתקדם מהר אלא יש גם לבחון ממושכות – מי ירוץ קדימה ובאיזה זמן של המשחק? באיזה חלק יתרונותיו של אחת הדמויות יקבלו ביטוי בכדי לחלוף על פני חלק לא פשוט בשלב? מפני שצריך לתת אמון די הרבה במשחק הזה, גם גיימרים שאינם בוודאות מחפשים את הסגנון מתבדרים מהמשחק הנדון.

באיזה דרך שולטים בדמויות?

יוצרי המשחק תכנתו דרך מאד מהפכנית לשלוט על שני הגיבורים במקביל – במשחק מקדש האור המשחק נעזר בשתי הידיים בשביל לשלוט בדמויות – כל יד מפעילה דמות מהשתיים.
איבדתם כיוון? נשמח להסביר!
יד ימין נותנת פקודות לחיצים, אשר מפעילים אחת מהדמויות, לעומת היד האחרת מזיזה את המקשים השונים "WASD" השולטים בדמות האחרת. מלבד הפעלת תהליכי אסטרטגיה ופתרון הבעיות שצצות לאורך המשחק, המשחק מקדש האור מחייב את האדם המשחק במשחק לשלוט בדמות שונה בכל יד ובגלל זה משפר את הקואורדינציה.
לוקח זמן להתרגל לצורת השליטה, אבל לאחר מכן משחק המחשב מתקדם מהר ומי זוכר בכלל שמשחקים במשחק בדרך שונה.

האם יש עוד משחקים בסדרה?

כמובן! סדרת ילד האש וילדת המים הינה סדרה הכוללת מספר משחקי דפדפן כייפים במיוחד, שהינם דומים אחד לשני מבחינת משחק המחשב אבל כוללים הפתעות ואתגרים שונים ומשונים בכל פרק. באופן זה, האדם המשחק במשחק מרוויח לפגוש חידות מפתיעות ולהסתדר עם סיטואציות חדשות בכל אחד מהשלבים.
אנו ממליצים לנסות לשחק במשחק המחשב הזה, רק אזהרה אחת – משחק המחשב מאד ממכר, אז שימו לב לכך!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אריאל


 


מאמרים נוספים מאת אריאל
 
תמונות מצחיקות - כל הצחוקים כל הזמן
מרגישים מעט מדוכדכים או משועממים? בא לכם להרים קצת את מצב הרוח, לחייך או אפילו ליפול מצחוק? לא סתם הפך המשפט "תמונה אחת שווה אלף מילים" כה שגור. לא תאמינו מה תמונה אחת מקורית ומצחיקה יכולה לעשות.

משלוחי פרחים - מתנה נהדרת ליולדת
משלוחי פרחים הם מתנה נהדרת ליולדות, לנשים ביום האישה ולחוגגים ימי הולדת. השירות הנפוץ ביותר הוא שמתקשרים לחנויות שעושות משלוחי פרחים, מבררים לגבי עלויות וגדלים של הזרים, ומזמינים טלפונית.

לימודים אקדמאיים- לא לכל אחד
התואר ראשון מוענק לאלו שסיימו את תקופת הלימודים שלהם בהצלחה (בציון הנדרש), התואר מוענק בדרך כלל במסגרת לימודים שנמשכת לאורך שלוש שנים. יחד עם זאת- ישנם לימודים לתואר ראשון שנמשכים גם ארבע שנים ואף חמש שנים כמו במקרה של לימודי עיצוב ואדריכלות.

תואר שני- כל המידע המעודכן על לימודים מתקדמים
לימודים לתואר שני הם לימודי התמחות והעמקה בכל מיני נושאי לימוד, עליכם להכיר כי לימודי התואר הראשון לא חייבים להיות מקבילים לתואר השני ולמעשה מותר ללמוד תחום התמחות שונה לחלוטין מהלימודים בתואר הראשון.

תואר שני- כל המידע המעודכן על לימודים מתקדמים
לימודים לתואר שני הם לימודי התמחות והעמקה בכל מיני נושאי לימוד, עליכם להכיר כי לימודי התואר הראשון לא חייבים להיות מקבילים לתואר השני ולמעשה מותר ללמוד תחום התמחות שונה לחלוטין מהלימודים בתואר הראשון.

כל מה שרצית לדעת על לימודי שוק ההון
במהלך לימודי שוק ההון התלמידים בקורס זה רוכשים ידע עצום במקצוע הכלכלה, מנה"ע, החוק והמשפט והשיווק. ההתמחות בלימודים מגוונים בתחום הזה מתפקדת כנקודת מפתח לאנשים ששואפים להתקדם בעולם הזה והיות שכך הם מומלצים אף לאלו שכבר עובדים בתחום.

ההרשמה לפסיכומטרי דורשת בדיקה מעמיקה ויעילה
המודעות לציוני פסיכומטרי גבוהה מאוד כיום, משום כך, בכל עיר כמעט יהיה באפשרותכם למצוא כמה בתי ספר ללימוד פסיכומטרי, אך כיצד יש לבחור בניהם? ראשית לבחון את סגל המורים והאם יש להם ניסיון בלימודים מסוג זה.

הסמכה בלימודי משפטים לאקדמאיים
בעלי תואר אקדמי במקצועות שונים שמעניין אותם להגדיל את ידיעותיהם באופן שיהיה בו דברים גם מהעולם החוקי מסוגלים להתעניין במסלול אקדמי זה, שנועד לאנשים שכבר מחזיקים תואר אקדמי.

לעשות שיחות מארה"ב לישראל ולא לשלם בהגזמה
השתדרגות מעניינת וזריזה של התשתית ותחרות בין חברות טובה לצרכן בין הרבה ספקיות אמצעי תקשורת, אין יותר סינדיקט של ספקית סלולר יחידה. בימינו אפשר לעשות שיחות לארץ בכל מקום בעולם כולו, בכל שעה בלי פחד ממחירי ביצוע שיחה רמים באופן קיצוני ואינם הגיוניים.

שירות ענן מחשוב - רלוונטי עבור כל עסק
כדי שהלקוח לא יציב בבית העסק שלו שרת מחשב ממשי, בעל העסק קונה מוצרי שרתים ומשאבים של שרתים, כמו שמזמינים שירות מספקית אחרת, היא למעשה הספקית של מחשוב הענן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI