דף הבית חינוך ולימודים לימודי תעודה ומקצוע קורסים פופולריים במקצועות ההייטק
קורסים פופולריים במקצועות ההייטק
אריאל 04/06/12 |  צפיות: 3530


בשנים האחרונות החלה תופעה חדשה – כמות גדולה של אנשים מעוניינים להיכלל במקצועות ההיי-טק ובפרט במקצוע רשת האינטרנט. זהו תחום שרווחי לרכוש כלים בו, מפני שיש ביקוש מתמיד לאנשי מקצוע בשוק עבודה זו – והשכר גבוה. בני אדם מבלים ברשת רוב שעות היום, ולפיכך התחום מדבר אליהם.
עולה השאלה – מה צריך ללמוד כדי לעבוד בתחום זה? ננסה לענות על שאלה זו לאורך המאמר.

לקלוט שפות לבניית אתר

בשביל לבנות אתרי אינטרנט יש לתפוס שפות ספציפיות. השפה הראשונית שבה משתמשים במרחב האינטרנטי קרויה HTML וממנה מורכבים באופן עיקרי כל עמודי האינטרנט שאותם אנו רואים כשאנו גולשים. על כן, מי שמתכנן לבנות אתרי אינטרנט או לדעת כיצד האינטרנט פועל, ראוי שירכוש שפת תכנות זו. מובן מאליו שזהו רק חלק ממה שכדאי להבין: קיימות שפות תכנות אחרות שכדאי להבין. למשל, שפת התכנות HTML משתפרת כל הזמן ובהתאם לכך כאשר מכירים את הנושא – ראוי להירשם למסגרת לימודים של קורס HTML5 וללמוד את הקודים העדכניים ביותר של השפת תכנות.
חוץ מזה, ניתן למצוא שפות שעוזרות ללעצב עצמים אקטיביים והנפשות – אנימציה, חלונות קופצים, תנועה וכן הלאה – וזה נקודתית נבנה במסגרת לימודי jQuery שמסביר איך ללכתוב בשפה ייחודית במטרה לכתוב אלמנטים דינמיים בעמוד האנטרנט. שפה זו היא למעשה נגזרת של שפת התכנות JAVA SCRIPT וכוללת תחביר משל עצמה ופקודות למשל "הזז" או "סובב". שפת תכנות זו זו למעשה משתלבת עם הקוד של העמוד אינטרנט ובונה התנסות דינמית.

הקמת ממשקי ניהול ואתרי אינטרנט דינמיים

שפת תכנות להקמת אתרי אינטרנט אולי תלמד אותכם לבנות דף אינטרנט איכותי ותיתן לכם כלים מקצועיים להתאמה ספציפית של אתר האינטרנט – אולם מה אפשר לעשות במצב שמבקשים אתר אינטרנט דינמי?
על מנת ללעמול במקצוע בצורה מקצועית, עדיף לתת ללקוחותיכם לעשות תמורות בדף האינטרנט שלהם – ולכן נכתבו מערכות ניהול תוכן. הדבר הטוב הינו ומדובר באתר אינטרנט דינמי – אף על פי כן למרות זאת יש להבין איך פועלים המערכת. בין אם הינכם בעלים של אתר או בונים אתרי אינטרנט ללקוחות שלכם, יש ללהבין את מערכת הניהול בצורה מעמיקה. בגלל זה, אפשר לללכת לקורס המלמד WORDPRESS או קורס דרופל במטרה ללמוד מה שאפשר לחולל עם המערכות האלו ולהוציא מהן את המיטב. במקרים רבים מדובר בקורסי לימוד יחסית קצרים.

בסיכומו של דבר...

תחום ההיי-טק מאוד מגרה ורווחי, ומומלץ ללהבין נקודתית את נושא בניית אתרי האינטרנט – מהסיבה שיש הרבה מאד מה לעשות בו. אנחנו ממליצים ללחוץ על הקישורים במקרה והנושאים מרתקים אותכם ולהבין היכן ניתן ללמוד את התחומים האלו ולשווק את עצמכם ברשת האינטרנט!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אריאל


 


מאמרים נוספים מאת אריאל
 
תמונות מצחיקות - כל הצחוקים כל הזמן
מרגישים מעט מדוכדכים או משועממים? בא לכם להרים קצת את מצב הרוח, לחייך או אפילו ליפול מצחוק? לא סתם הפך המשפט "תמונה אחת שווה אלף מילים" כה שגור. לא תאמינו מה תמונה אחת מקורית ומצחיקה יכולה לעשות.

משלוחי פרחים - מתנה נהדרת ליולדת
משלוחי פרחים הם מתנה נהדרת ליולדות, לנשים ביום האישה ולחוגגים ימי הולדת. השירות הנפוץ ביותר הוא שמתקשרים לחנויות שעושות משלוחי פרחים, מבררים לגבי עלויות וגדלים של הזרים, ומזמינים טלפונית.

לימודים אקדמאיים- לא לכל אחד
התואר ראשון מוענק לאלו שסיימו את תקופת הלימודים שלהם בהצלחה (בציון הנדרש), התואר מוענק בדרך כלל במסגרת לימודים שנמשכת לאורך שלוש שנים. יחד עם זאת- ישנם לימודים לתואר ראשון שנמשכים גם ארבע שנים ואף חמש שנים כמו במקרה של לימודי עיצוב ואדריכלות.

תואר שני- כל המידע המעודכן על לימודים מתקדמים
לימודים לתואר שני הם לימודי התמחות והעמקה בכל מיני נושאי לימוד, עליכם להכיר כי לימודי התואר הראשון לא חייבים להיות מקבילים לתואר השני ולמעשה מותר ללמוד תחום התמחות שונה לחלוטין מהלימודים בתואר הראשון.

תואר שני- כל המידע המעודכן על לימודים מתקדמים
לימודים לתואר שני הם לימודי התמחות והעמקה בכל מיני נושאי לימוד, עליכם להכיר כי לימודי התואר הראשון לא חייבים להיות מקבילים לתואר השני ולמעשה מותר ללמוד תחום התמחות שונה לחלוטין מהלימודים בתואר הראשון.

כל מה שרצית לדעת על לימודי שוק ההון
במהלך לימודי שוק ההון התלמידים בקורס זה רוכשים ידע עצום במקצוע הכלכלה, מנה"ע, החוק והמשפט והשיווק. ההתמחות בלימודים מגוונים בתחום הזה מתפקדת כנקודת מפתח לאנשים ששואפים להתקדם בעולם הזה והיות שכך הם מומלצים אף לאלו שכבר עובדים בתחום.

ההרשמה לפסיכומטרי דורשת בדיקה מעמיקה ויעילה
המודעות לציוני פסיכומטרי גבוהה מאוד כיום, משום כך, בכל עיר כמעט יהיה באפשרותכם למצוא כמה בתי ספר ללימוד פסיכומטרי, אך כיצד יש לבחור בניהם? ראשית לבחון את סגל המורים והאם יש להם ניסיון בלימודים מסוג זה.

הסמכה בלימודי משפטים לאקדמאיים
בעלי תואר אקדמי במקצועות שונים שמעניין אותם להגדיל את ידיעותיהם באופן שיהיה בו דברים גם מהעולם החוקי מסוגלים להתעניין במסלול אקדמי זה, שנועד לאנשים שכבר מחזיקים תואר אקדמי.

לעשות שיחות מארה"ב לישראל ולא לשלם בהגזמה
השתדרגות מעניינת וזריזה של התשתית ותחרות בין חברות טובה לצרכן בין הרבה ספקיות אמצעי תקשורת, אין יותר סינדיקט של ספקית סלולר יחידה. בימינו אפשר לעשות שיחות לארץ בכל מקום בעולם כולו, בכל שעה בלי פחד ממחירי ביצוע שיחה רמים באופן קיצוני ואינם הגיוניים.

שירות ענן מחשוב - רלוונטי עבור כל עסק
כדי שהלקוח לא יציב בבית העסק שלו שרת מחשב ממשי, בעל העסק קונה מוצרי שרתים ומשאבים של שרתים, כמו שמזמינים שירות מספקית אחרת, היא למעשה הספקית של מחשוב הענן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI