דף הבית חינוך ולימודים לימודים אקדמאיים ללמוד את מקצועות העיסוי ולעזור לאנשים להבריא
ללמוד את מקצועות העיסוי ולעזור לאנשים להבריא
אריאל 13/06/12 |  צפיות: 3289


מקצוע המסאג'' מקובל זמן רב במנעד גדול של חברות. מדובר למעשה בקשר פיסי בין בן אדם לבן אדם כשכוונת המטפל לרכך את כאבי המטופל הנמצא בלחצים פסיכולוגיים ופיזיים וכמו כן אף לגרום שמחה וחוויית מרגוע אחרי המפגש.
חברות רבות מספור טוענות כי נוסף על האפקט המרגיע והרגשות השמחה באמצע הטיפול עצמו למסאז'' תועלות רפואיות רבות השפעה, מסאג'ים רפואיים אחרים מועילים ומשמעותיים לגוף האדם במיוחד אחרי כאבים בגלל שמשפיעים באופן חיובי על עצמות הגוף ובנוסף גם על שרירי הגוף. בנוסף, הפחתת ההסטרס הנפשי והפיזי מביאות להפחתה רבה בלחץ הדם וכפועל יוצא מכך הפחתה בסכנה לחלות בהתקף לב ומחלות לב למיניהם.
אפשר להבחין בכך שמקצוע העיסוי מתחיל לקבל מעמד נכבד בין צורות הריפוי המצויות. בהמשך הטקסט נבחן את הנחיצות של מקצוע ההמסאז' ונמצא מדוע זה הוא הסיטואציה.

אלו אנשים הולכים ללמוד מסאז'?

כדי להרחיב אופקים במסגרת לימודים של קורס עיסוי ובשלב מאוחר יותר ללהיפך למעסה מקצועי ומוצלח יש לחבב יצירת מגע וחמימות אנושי, כמו כן, מעסה בכלליות חייב להיות אדיב, גמיש ורך אל אלו המטופלים אצלו.
אוכלוסיית היעד של תוכנית הלימודים בנוי גברים ונשים כאחד המטפחים בעצמם מאפיינים אלה ומקבלים הנאה מהעזרה לאחר.

מסאג'ים – לא רק למבוגרים

לאחרונה מצאנו שלא רק בוגרים מרוויחים מהרווח של מסאג'ים.
קורס עיסוי תינוקות ילמד אותכם באיזה דרך לעסות בצורה הנכונה פעוטות וטף. חשיבות הנגיעה בילדים קטנים רבה מאוד. יותר מהכל, ביסוס התקשורת בין ההורים לילדם תורם סיפוק לשני הצדדים. לימוד עיסוי תינוקות מתאים הן לאמהות והן לאבות.
המסאג' מוקדש בעיקר לעולל ולילדכם, אבל אין שום התנגדות להוציא לפועל את המידע על ילדיהם של מכרים ובני משפחה. כיום ישנם מעסי תינוקות ממוקצעים שבנוסף להעברת העיסויים הם מנחים את ההורים למסאג'ים בביתם. זו עשויה להוות הכנסה משלימה או משרה מלאה. סטודנטים לעיסוי לעיתים לומדים תחומים נלווים לדוגמא קורס שיאצו, לימודי רייקי ותחומי רפואה אלטרנטיבית נלווים בעבור שיוכלו לעשות עיסוי מוחלט לתינוק החדש ובנוסף לכל המשפחה.

ערך עיסוי הפעוטות

עיסוי פעוטות וילדים תורם לגופם יתרונות רבים מספור. המסאג' משכלל את יכולתם המוטורית, משפר את שרירי גופם ומגמיש את מרפקיהם. העיסוי מחזק את המערכת החיסונית, מחדד את חושיהם, מקל על עבודת מערכת הקבה ומסייע לשחרור גזים. בנוסף, העיסוי משקיט אותם ומזרז אותם ליצור קשר. כל מי שהבחין באיזה אופן פעוטות נענים למסאג' מיומן, מבין על מה אנו מדברים. מבינים על התינוק החדש בזמן שהוא מתענג, וככל שהינו מתפתח, הוא יודע לבקש את העיסוי. עד לרמה זו אלו מסופקים. השמחה היא משותפת לשני הצדדים: תל ענק אין כמו העונג לספק לילדים שלכם בטחון ורווחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אריאל


 


מאמרים נוספים מאת אריאל
 
תמונות מצחיקות - כל הצחוקים כל הזמן
מרגישים מעט מדוכדכים או משועממים? בא לכם להרים קצת את מצב הרוח, לחייך או אפילו ליפול מצחוק? לא סתם הפך המשפט "תמונה אחת שווה אלף מילים" כה שגור. לא תאמינו מה תמונה אחת מקורית ומצחיקה יכולה לעשות.

משלוחי פרחים - מתנה נהדרת ליולדת
משלוחי פרחים הם מתנה נהדרת ליולדות, לנשים ביום האישה ולחוגגים ימי הולדת. השירות הנפוץ ביותר הוא שמתקשרים לחנויות שעושות משלוחי פרחים, מבררים לגבי עלויות וגדלים של הזרים, ומזמינים טלפונית.

לימודים אקדמאיים- לא לכל אחד
התואר ראשון מוענק לאלו שסיימו את תקופת הלימודים שלהם בהצלחה (בציון הנדרש), התואר מוענק בדרך כלל במסגרת לימודים שנמשכת לאורך שלוש שנים. יחד עם זאת- ישנם לימודים לתואר ראשון שנמשכים גם ארבע שנים ואף חמש שנים כמו במקרה של לימודי עיצוב ואדריכלות.

תואר שני- כל המידע המעודכן על לימודים מתקדמים
לימודים לתואר שני הם לימודי התמחות והעמקה בכל מיני נושאי לימוד, עליכם להכיר כי לימודי התואר הראשון לא חייבים להיות מקבילים לתואר השני ולמעשה מותר ללמוד תחום התמחות שונה לחלוטין מהלימודים בתואר הראשון.

תואר שני- כל המידע המעודכן על לימודים מתקדמים
לימודים לתואר שני הם לימודי התמחות והעמקה בכל מיני נושאי לימוד, עליכם להכיר כי לימודי התואר הראשון לא חייבים להיות מקבילים לתואר השני ולמעשה מותר ללמוד תחום התמחות שונה לחלוטין מהלימודים בתואר הראשון.

כל מה שרצית לדעת על לימודי שוק ההון
במהלך לימודי שוק ההון התלמידים בקורס זה רוכשים ידע עצום במקצוע הכלכלה, מנה"ע, החוק והמשפט והשיווק. ההתמחות בלימודים מגוונים בתחום הזה מתפקדת כנקודת מפתח לאנשים ששואפים להתקדם בעולם הזה והיות שכך הם מומלצים אף לאלו שכבר עובדים בתחום.

ההרשמה לפסיכומטרי דורשת בדיקה מעמיקה ויעילה
המודעות לציוני פסיכומטרי גבוהה מאוד כיום, משום כך, בכל עיר כמעט יהיה באפשרותכם למצוא כמה בתי ספר ללימוד פסיכומטרי, אך כיצד יש לבחור בניהם? ראשית לבחון את סגל המורים והאם יש להם ניסיון בלימודים מסוג זה.

הסמכה בלימודי משפטים לאקדמאיים
בעלי תואר אקדמי במקצועות שונים שמעניין אותם להגדיל את ידיעותיהם באופן שיהיה בו דברים גם מהעולם החוקי מסוגלים להתעניין במסלול אקדמי זה, שנועד לאנשים שכבר מחזיקים תואר אקדמי.

לעשות שיחות מארה"ב לישראל ולא לשלם בהגזמה
השתדרגות מעניינת וזריזה של התשתית ותחרות בין חברות טובה לצרכן בין הרבה ספקיות אמצעי תקשורת, אין יותר סינדיקט של ספקית סלולר יחידה. בימינו אפשר לעשות שיחות לארץ בכל מקום בעולם כולו, בכל שעה בלי פחד ממחירי ביצוע שיחה רמים באופן קיצוני ואינם הגיוניים.

שירות ענן מחשוב - רלוונטי עבור כל עסק
כדי שהלקוח לא יציב בבית העסק שלו שרת מחשב ממשי, בעל העסק קונה מוצרי שרתים ומשאבים של שרתים, כמו שמזמינים שירות מספקית אחרת, היא למעשה הספקית של מחשוב הענן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI