דף הבית עסקים יזמות עסקית אופציה בינארית
אופציה בינארית
דניאל 15/06/12 |  צפיות: 3856



אופציה בינארית הנקראת גם אופציה דיגיטלית. היא אופציה פשוטה למדי וניתן להבין אותה בקלות. אופציה זו עובדת תחת עיקרון אחד פשוט – אם נצפה בצורה נכונה את התנודות בשוק ההון לאורך תקופת האופציה, נרוויח. אך אם נצפה בצורה לא נכונה את התנודות, נפסיד את כספי ההשקעה באופציה.


אופציה בינארית פועלת בשני מודלים – המודל האירופאי והמודל האמריקאי


המודל האירופאי – לפיו, לא ניתן לממש או להפקיע את האופציה עד למועד עליו נקבע מראש.

המודל האמריקאי – לפיו, לעומת זאת, ניתן להפקיע או לממש את האופציה בכל רגע נתון מרגע רכישת האופציה ועד לרגע שבה פג תוקפה.


ברכישת אופציה בינארית, אחוז התשואה, במידה ואכן ערכו של הנכס יעלה, נקבע מראש. ולכן הדבר היחיד שחשוב לחזות הוא האם ערך הנכס יעלה או ירד. ישנה משמעות פחותה, אם בכלל, לכמות בה יעלה ערך הנכס במשך התקופה שמרכישת האופציה ועד לסופה.


אדם שרוכש אופציה, בעצם קונה את הזכות לרכוש נכס מסויים במחיר קבוע מראש ולאחר תקופה מסויימת. בין אם מדובר בניירות ערך, מדדים או נכס ממשי. לאורך התקופה, במידה וערכו של הנכס יעלה, מחזיק האופציה ירוויח גם את הכסף שהושקע ברכישת האופציה וגם את התשואה על הנכס. אם קנה נכס שערכו מיליון שקלים ב900 אלף, הרי שהרווח שלו הוא 100 אלף שקל, פחות הסכום בו רכש את האופציה.


במידה וערך הנכס יורד ומשתלם יותר לרכוש את הנכס בשוק החופשי מאשר בסכום הקבוע באופציה, ההפסד כולו מסתכם בסכום שהושקע ברכישת האופציה. לעתים ערך הנכס יורד ברמה שמפצה אפילו על הפסד זה.


לסיכום


אופציות בינאריות הן האופציות הפשוטות ביותר. אין צורך להסתבך, לחשב או להנדס. הצפי היחיד צריך להיות האם ערכו של נכס יעלה. אופציות אלה נקראות אופציות בינאריות מכיוון שהן מורכבות משתי תוצאות בלבד. 1- רווח, או 0 – הפסד. אלו האופציות המומלצות לאלו מביניכם שרק מתחילים לעסוק או להתעניין במסחר בשוק ההון, אופציות פשוטות שיש בהן סיכונים וגם אחוזי תשואה גבוהים, בהחלט מדובר בכוונת המשורר כשכתב על מסחר באופציות בשוק ההון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל


 


מאמרים נוספים מאת דניאל
 
חומצה הילאורונית - הג'ל הרך לקמטים הקשים
28/03/13 | רפואה
קמטי הפנים נחלקים לקבוצות שונות בהתאם לעומק שלהם ובהתאם למיקום.

עיצוב פנים דירות יוקרה
עיצוב פנים יכול להפוך דירה יד שנייה קטנה לדירת יוקרה יפהפייה. הכל תלוי במעצב פנים או באדריכל פנים אשר אתם שוכרים למטרת עיצוב פנים דירות יוקרה.

אבקת חלבון אקסטרים גיינר
27/02/13 | דיאטה
מתאמנים ומתלבטים אם לצרוך אבקת חלבון? במאמר הבא נציג לכם מספר עובדות ואתם תחליטו אם אבקת החלבון חיונית עבורכם.

אבקות חלבון מומלצות במיוחד
המפתח לבריאות איתנה הוא שילוב נכון בין כושר גופני לתזונה בריאה. בכדי להבטיח שהפעילות הגופנית תהיה אפקטיבית, חשוב להתאמן לפחות 3 פעמים בשבוע בעזרת אימון שהומלץ על ידי מדריך כושר מקצועי.

הלבנת שיניים
יש פעמים שאנו בוחרים לצאת לבילוי או צריכים להגיע לאירוע חברתי שתוכנן מראש, אנו מתארגנים בהתאם, מסתרקים, מתאפרים לובשים את הבגד החדש שקנינו, מסתכלים במראה והכל לכאורה נראה מושלם אבל דבר אחד הורס מעט וזה החיוך שלנו.

עיצוב פנים דיור מוגן
לקראת מעבר אל בית מוגן או בית אבות מתבקשים הדיירים המבוגרים לארוז את כל ביתם ולהקים אותו מחדש בתוך יחידת דיור קטנה. מדובר במשימה לא פשוטה גם בעבור מעצבי פנים מאוד מנוסים.

סמארטפון
22/01/13 | גאדג'טים
סמארטפון בעברית טלפון חכם, זהו בעצם מכשיר טלפון שכולל בתוכו יישומים רבים מעבר לתקשורת אלחוטית.

עיצוב פנים ואדריכלות
עיצוב פנים ואדריכלות הם אינם אותו מקצוע וזאת למרות שאדריכל יכול להיות מומחה בכל הקשור אל עיצוב פנים.

מראה נקי ומראה זוהר מתחיל עם פילינג
פילינג לעור הפנים נחלק בעיקר לשתי קבוצות. הפילינג הקל והטבעי והפילינג שנעשה תוך שימוש בחומצה. הפילינג הקל הוא זה המוכר מן הבית ומסבונים שיש בהם גרגרים לפילינג.

פיתוח אפליקציות- לומדים את התחום
בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה משמעותית בהיצע הקורסים של פיתוח אפליקציות למערכת ההפעלה אנדרואיד ומערכת ההפעלה IOS.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI