דף הבית ביטוח ביטוח משכנתא השוואת ביטוח משכנתא : ביטוח ישיר ביטוח משכנתא מול 9,000,000 ביטוח משכנתא
השוואת ביטוח משכנתא : ביטוח ישיר ביטוח משכנתא מול 9,000,000 ביטוח משכנתא
אבי 18/06/12 |  צפיות: 3522

ביטוח משכנתא הוא פעולה שאנו מחוייבים לבצע כאשר אנו ניגשים לקחת משכנתא מאחד הבנקים או מאחת החברות המציעות זאת. ביטוח משכנתא נועד לבטח את הבנקים למעשה, במידה ונקלעים למצב של מות אחד הלווים, על מנת שבני משפחתו ושאר יורשיו לא ישאו בעול החזרת המשכנתא. ביטוח משכנתא מכסה את החוב הנותר ומשאיר את הנכס הממושכן <הבית או הדירה> , בבעלות היורשים ללא חיובים כספיים נוספים לאחר מות הלווה. מצב זה טוב לכולם מכיוון שהבנקים, במחשבה על הכסף שהלוו, מכסים את עצמם ומונעים סיכון להפסדים. בעוד לווה המשכנתא חושב על משפחתו ועתיד ילדיו ומבטח את עצמו על מנת למנוע מהם חובות ואי נעימויות מיותרים בעתיד, לאחר מותו.

בעת פטירת אדם, החברה המבטחת תשלם את שארית חובו לבנקים בכל מצב, מלבד אם המוות נגרם על ידי התאבדות האדם וגם זאת בדרך כלל רק במשך השנה הראשונה למשכנתא.

למה זה טוב לבנקים?

מדובר בסכומי כסף גדולים במיוחד. מאות אלפי שקלים ויותר. אם ילווה הבנק סכום כסף בסדר גודל כזה, כמובן שירצה לדעת שיש לו בטוחה להחזרת הכסף. על מנת לא להגיע למצב שבו חוב הלווה מגיע אל היורשים, או שללווה אין יורשים חוקיים וכך הבנק עצמו צריך לספוג את ההפסדים – מחייבים כל לווה משכנתא ברכישת ביטוח משכנתא.

למה זה טוב לנו?

מכיוון שאף אחד לא רוצה להפיל את חובותיו על ילדיו לאחר מותו, אלא בדיוק להפך. כולנו רוצים לדאוג לילדנו, שיהיה להם ממה לחיות, שיהיה להם איפה לחיות. לכן לא מדובר בביטוח לא הכרחי או גזלני. אלא על ביטוח שבאמת בצורה יוצאת דופן בתחום הזה רואה את טובת כולם ודואג לכולם – למלווה, ללווה ואפילו ליורשים שאחריו.

השוואת ביטוח משכנתא ביטוח ישיר אל מול 9,000,000 ביטוח משכנתא

ביטוח ישיר ביטוח משכנתא, כמו גם 9000000 ביטוח משכנתא, שתיהן חברות בת של חברת ישיר איי. די. איי אחזקות. שתיהן פועלות באותה מתכונת ומציעות את אותם המחירים ואותן ההצעות, ממש אחד לאחד. לכן השוואה כאן תהיה מיותרת. נסקור בקצרה את פעילות ביטוח ישיר ביטוח משכנתא שמן הסתם היא אותה פעילות בדומה ל - 9000000 ביטוח משכנתא.

ראשית, החברות מתחייבות למחיר הנמוך ביותר מכל שאר החברות הקיימות בשוק ושתיהן בעלות מקצועיות וניסיון רב בתחומי הביטוח (במיוחד חברת ביטוח ישיר, חברת הביטוח הראשונה בישראל). כמו כן שתי החברות גם מעניקות 30 אחוז הנחה ברכישת ביטוח חיים וביטוח מבנה למשכנתא. ביטוח דירה גם הוא חובה וכאשר נעשה באמצעות חברה פרטית כולל הביטוח גם ביטוח מבנה וגם ביטוח תכולה ומכסה נזקים כמו רעידות אדמה, נזקי מזג אוויר, שריפות, נזקי מים, פיצוצי צינורות ועוד נזקים שונים.

למראית עין אין באמת הבדל בין שתי החברות הללו, במידה והן באמת החברות הזולות בשוק, ניתן בבטחה לרכוש מהן את שירותי הביטוח למשכנתא. הרי על מקצועיותן ואמינותן אין בכלל ספק, עבור כל מי שהתנסה וגם מי שעדיין לא.

בית חדש הוא חוויה מרגשת ללא ספק, אך הדרך אליו כרוכה בהרבה תחנות ביניים, לקיחת משכנתא ורכישת ביטוח משכנתא הן שתי תחנות הממוקמות ממש לקראת סוף המסע. החזיקו מעמד, הקפידו לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. אתם בדרך הנכונה וקרובים ממה שנדמה לכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI