דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אתרי משחקים משחקי קישוט והכנת עוגות
משחקי קישוט והכנת עוגות
דניאל אהרון 26/06/12 |  צפיות: 3139

משחקי קישוט והכנת עוגות

בפוסט הזה אני רוצה לכתוב לכם על סוג נוסף של משחקי בישול שהוא בעצם תת קטגוריה בבישול ואני בעצם מדברת על משחקי קישוט והכנת עוגות. משחקי קישוט והכנת עוגות אלו משחקים כיפים ממש שכמובן כמו שמובן נראה לי מהשם שלהם אלה משחקים שמתעסקים בהם הרבה בעוגות ועוגיות, או בראוניס ומאפינס כאלה מגרים וטעימים, שבעצם אחרי שמכינים את הבצק וכל אלה עליכם לקשט את העוגות שהכנתם בכל מיני ציפויי שוקולד מגניבים כמו למשל שוקולד חלב או שוקולד לבן וסוכריות מדליקות ממש שהעוגה או הבראוניס שהכנתם יהיו נראים ממש ממש טעימים ומגרים שכולם ירצו לאכול. יש המון סוגים של קישוטים לעוגות במיוחד במשחקי קישוט והכנת עוגות שהם וירטואלים והם בעצם במחשב ולא אמיתיים. במציאות קיימים מספר סוגים של סוכריות, למשל הצבעוניות שכולם מכירים ואוהבים בגלידה, או חומות כאלה בצבע שוקולד מגרת במיוחד. יש גם ציפויים שונים של סוגים של שוקולדים ופירות שכולם אוהבים על העוגות שלהם. כשצריך לקשט עוגה או עוגות במשחקי קישוט והכנת עוגות באינטרנט זה כמובן הרבה יותר פשוט מאשר במציאות כי כביכול יש הכול ולא חסר אף פעם כלום וזה יכול לצאת ממש יפה ושייראה טעים ממש.

בקישור שהבאתי לכם בתחילת הפוסט תוכלו למצוא המון משחקי קישוט ומשחקי הכנת עוגות ועוגיות שממש כיף לשחק בהם במיוחד לאנשים שאוהבים משחקי אפיה ואוהבים לאות במציאות או לצפות באנשים אחרים אופים עוגות טעימות ממש כמו למשל בתוכניות בישול ואפיה בטלוויזיה. ישנם משחקי קישוט והכנת עוגות שבעצם מדלגים על הקטע של להכין את העוגה או העוגייה הטעימה ופשוט מוצגת בפניכם עוגה פשוטה ועליכם רק לקשט אותה ולצפות אותה בציפויים ולהגיש לידה את המשקה שנראה לכם שהכי מתאים לה.

אני אישית אוהבת מאוד לאפות בחיי היום יום שלי מלא עוגות מכל מיני סוגים וכמובן שכשאני רוצה שהם גם יראו טעימות ומגרות ולא רק יהיו כך אני מוצאת לעצמי את הקישוטים המתאימים בשבילי לעוגה (למשלה בעוגת גבינה עם תפוזים אני אשים מעל העוגה תפוזים פרוסים בצורה יפה ככה שהעוגה תיראה ממש טעימה ומושקעת.). כיוון שאני אוהבת לבשל ולאפות, אני גם מראה לילדים שלי באינטרנט הרבה משחקי בישול ומשחקי קישוט והכנת עוגות כמו שאתם יכולים למצוא בדף הבית הראשון שלי בקישור שהבאתי לכם ולדעתי הם מתחילים לחבב את זה בדיוק כמוני וממה שאני רואה, הם נהנים ממש לשחק במשחקים אלו (כמובן שאם הם לא רוצים אני חלילה לא מכריחה, ונותנת להם לשחק במה שהם רוצים).

לסיכום, משחקי קישוט והכנת עוגות וכל מיני דברים שקשורים לקישוט עוגות ועוגיות וכל מיני כאלה הם משחקים שלדעתי ממש כיף לשחק בהם כמו בכל המשחקי בישול המעניינים והכפיים ממש.

תודה שקראתם את הפוסט שלי על משחקי קישוט והכנת עוגות :)


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל אהרון


 


מאמרים נוספים מאת דניאל אהרון
 
דרגון פייבל
מאמר קצר על עולם וירטואלי דרגון פייבל

משחק אנגרי בירדס
מאמר על משחק אנגרי בירדס

משחקי כדורגל
מאמר על משחקי כדורגל

פסטיגל 2012
פסטיגל 2012 מאמר מעניין במיוחד

באבלס משחקים
באבלס משחקים מאמר מעניין

משחקי מכוניות
פוסט מעניין על משחקי מכוניות

משחקי איפור
מאמר על משחקי איפור שווים

משחקי בנות
מאמר על משחקי בנות באינטרנט

משחקי הלבשה
מאמר מרתק על משחקי הלבשה בדף הבית הראשון שלי

מועצת החלב
מאמר מעניין ומרתק במיוחד על מועצת החלב של דף הבית הראשון שלי
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI