דף הבית חוק ומשפט אובדן כושר עבודה תביעה אובדן כושר עבודה
תביעה אובדן כושר עבודה
לילך כהן 02/07/12 |  צפיות: 13717


מימוש הביטוח בהתאם למצב התובע

זה יכול לקרות בכל מקום עבודה ולכן לא רק מי שעובד בעבודה פיסית אלא גם אנשי משרדים ומנהלים שונים יכולים לחוות במלוא עוצמתה את תוצאותיה הקשות של תאונת עבודה. חשוב מאוד להבין שבכל תביעה אובדן כושר עבודה נבחן מזוויות שונות הקשורות לאופי פעילות הארגון ולצורת עבודתו של התובע.

יש כאלו שנפגעו בצורה קשה מנפילת חפץ כבד על גופם ויהיו כאלו שירגישו כיצד פעולות שונות גרמו להם למחלת מקצוע מסוימת. כך או כך התוצאה אינה נעימה והיא מגבילה את העובד עד לרמה כזו שלעתים הוא אינו יכול לבצע את עבודתו כלל. זאת מעבר למקרים שבהם נפגעת רק חלקית יכולתו של העובד להתפרנס.

ההגדרות השונות של אובדן כושר עבודה

לשון החוק היא דבר סבוך בכל תחום בחיים. גם בדינים הקשורים לאובדן כושר עבודה אפשר לראות עד כמה יתבצעו ניתוחים של נתונים שונים ושל מצבו של הנפגע על מנת להבין האם הוא יכול לחזור לעבודה מסוג מסוים שביצע בעבר או שהוא יהיה חייב לעבור הסבה מקצועית על מנת שיוכל למצוא מסגרת מתאימה אחרת.

לכן בעת בדיקת כל תביעה אובדן כושר עבודה הוא דבר יחסי שמנסים לעמוד על דיוקו ולראות מה יהיה על התובע בעתיד. אין ספק שפגיעות שונות מחייבות לא רק פיצוי כספי אלא גם סיוע בשיקום וכיו'. לכן בהתאם להגדרת מצבו של התובע ניתן יהיה להציע לו את הדרך הטובה ביותר שתחזיר את חייו למסלולם.

להצלחה או כישלון יש השלכות רבות

בישראל של היום יש עדיין לא מעט אנשים שנפגעו בצורה כזו או אחרת ונשארו קירחים מכאן ומכאן. הכוונה היא שהם נשארו עם פגיעה פיסית שכמעט ולא מאפשרת להם להתפרנס ומצד שני הם לא זכו באחוזי נכות למשל שיכלו לאפשר להם קבלה של קצבה חודשית, סיוע בתעסוקה ועוד דברים שיתרמו למצבם הלא פשוט.

לכן חשוב מאוד להבין עד כמה לסיכויי ההצלחה של תביעות שונות יש השלכות מרחיקות לכת על חייו של מי שנפגע קשה. לאחר הגשת תביעה אובדן כושר עבודה שאושר בצורה התואמת למצבו של התובע, ימנע מצב שבו אדם צעיר יחסית ייאלץ לבלות את לא מעט השנים של חייו כשהוא בבעיות כלכליות, גופניות ואף נפשיות קשות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI