דף הבית חינוך ולימודים לימודים אקדמאיים מתחילים את הדרך לקריירה
מתחילים את הדרך לקריירה
פרו קיד 08/07/12 |  צפיות: 4273

מתחילים את הדרך לקריירה

קורות החיים של מחפשי העבודה היום בשוק הישראלי חיבים לכלול את השורה של תעודה ממוסד ללימודים גבוהים. אין ספק שמי שמעוניין לעשות דרך מוצלחת כמעט בכל תחום שהוא רואה כיצד תואר ראשון הפך לדרישה כמעט אלמנטארית במקומות עבודה רבים. בין אם מדובר במוסדות ממשלתיים ובין אם מדובר בארגונים פרטיים גדולים או במשרדים של בעלי מקצועות חופשיים הרי שרק לימודי תואר ראשון יכולים לפתוח דלת בדרך לקריירה עשירה ומוצלחת. מסיבה זו אנו רואים כיצד ישראלים רבים נוהרים אל האוניברסיטאות והמכללות השונות ברחבי ישראל.

כיום לימודי תואר ראשון אפשריים במגוון של תחומים ומסלולים, ניתנים להתאמה וגמישות לכל אחד , כך שניתן לבחור את זה המתאים לכל מטרה בצורה ממוקדת. בין התחומים הבולטים נמצאים לימודי –

  • משפטים
  • כלכלה.
  • מנהלעסקים.
  • מדעיהמחשב.

גם לימודי רפואה נחשבים לנחשקים אך הם מציגים תנאי קבלה גבוהים וניתן ללמוד אותם רק באוניברסיטאות ולא במכללות. כך, בין קורסי חובה לקורסי זכות ובין מסלול בוקר או ערב מוצאים את עצמם רבים משתלבים במקום הלימוד המתאים להם.

כרטיס כניסה בסיסי לארגונים רבים

עבור מי שמעוניין במסגרת של לימודי תואר ראשון חשוב להתמקד ולראות כיצד יש הבדל בין לימודי רוח וחברה לבין תואר במדעים. כך אפשר להיות בטוחים שמקבלים את הכלים הנכונים בדרך להשתלבות בשוק העבודה או בדרך לפתיחת עסק פרטי למשל. בנוסף יש להתייחס לאלמנט הזמן ולראות כיצד הדרך לקבלת תואר ראשון אורכת בין 3-4 שנים (6-8 סמסטרים), אך אם מדובר בהנדסה ואדריכלות הדבר יכול להתארך עד ל-4-5 שנים אקדמיות.

בכל הקשור לתנאי הקבלה הרי שניתן לראות כיצד מעבר לבסיס מסוים יש שוני בין מוסד לימודים אחד למשנהו. כך יכול מועמד להתחיל לימודי תואר ראשון לאחר שהיה צריך להציג ממוצע בגרות גבוה יחוד עם ציון פסיכומטרי גבוה, כשלעומתו סטודנט במכללה מסוימת או במסלול אחר הציג ממוצעים צנועים יותר. בהתאם למקצוע שבוחר כל אחד ובהתאם למשתנים שמציג כל מוסד לימודים יש לבדוק את תנאי הקבלה על מנת לעמוד בהם בצורה מלאה. חשוב לציין כי לימודי תואר שני חייבים בתעודה קודמת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 פרו קיד


 


מאמרים נוספים מאת פרו קיד
 
בדיקה גנטית חדשה תנבא תוצאות קליניות של חולי GBM
12/12/12 | סרטן
מדי שנה בארה"ב מתגלים כ-18 אלף חולים חדשים ומתוכם יותר מ-12 אלף יאבדו את חייהם. מחקרים חדשים ומרגשים מתרחשים ברגעים אלו על מנת לעזור לחולי ה-GBM וחלקם אף מניבים תוצאות חיוביות להארכת החיים וגם שיפור אורח החיים.

התקדמות נרשמה בתחום הטיפולי של סרטן הריאות
12/12/12 | סרטן
מדי יום נשמעים דיווחים על טיפולים חדשים בתחום הסרטן. בעת האחרונה, דיווחים עדכניים מספרים על טיפולים חדשים בתחום סרטן הריאות.

דרכי טיפול בסרטן הקיבה
12/12/12 | סרטן
סרטן הקיבה הינו אחד מסוגי הסרטן הקשים ביותר והוא מתגלה לרוב בשלב מאוחר של המחלה. דרכי הטיפול בחולי סרטן הקיבה כוללים כיום שיטות קונבנציונאליות שהיו קיימות כבר שנים רבות בשילוב עם שיטות חדשות יותר.

מעשנים סיגריות? תתחילו לחשוש גם מסרטן הלבלב
12/12/12 | סרטן
אפשר לחשוב שלמעשנים אין מספיק צרות – סרטן ריאות, מחלות לב ועכשיו מצטרף לרשימה גם סרטן הלבלב. נמצא כי מעשנים נמצאים בסיכון גבוה יותר לפתח את סרטן הלבלב ולמי שאינו מכיר את המחלה - היא בהחלט לא נכנסת לקטגוריה של המחלות שניתן להתגבר עליהן בקלות.

עושים התאמות לדרישות הגבוהות
התחרות בשוק העבודה הולכת וגדלה בכל שנה. בישרל , כיאה למדינה שבה יש הון אנושי ברמה גבוהה אפשר לראות כיצד יש לא מעט מוסדות וארגונים שמעוניינים להמשיך ולפתח את הפעילות שלהם תוך הישענות על אנשי מקצוע בכירים

להשתלב בתחום רחב ומספק
ולם ללא אחיות .. תתארו לעצמכם איך היה נראה וכמה חמלה וחום היו חסרים בעולמנו. נראה כי לא רק רופאים מומחים וטכנאים בתחום הרפואה היו מורטים את שערותיהם ללא אחיות רציניות לצדם אלא שגם אלו המתאשפזים או המגיעים לבדיקות שונות היינו רואים עד כמה חשוב החלק של אשת מקצוע זו בחיינו.

מתחילים את הדרך לקריירה
בכל הקשור לתנאי הקבלה הרי שניתן לראות כיצד מעבר לבסיס מסוים יש שוני בין מוסד לימודים אחד למשנהו. כך יכול מועמד להתחיל לימודי תואר ראשון לאחר שהיה צריך להציג ממוצע בגרות גבוה יחוד עם ציון פסיכומטרי גבוה

הסבה לתחום מגוון ומרתק
בתקופות שונות של החיים מחליטים רבים לעשות הסבה מקצועית לתחום שמעניין אותם יותר או כזה שיכול להציע להם סיפוק גדול יותר ממה שהם עושים כיום וכמובן משכורת גבוה יותר ומכובדת יותר.

אופציות מגוונות לקבלת התואר הנכסף
כיום לימודים אקדמיים הם כבר לא נחלתם של בעלי ממון או של מי שמכוון גבוה מאוד.

התקנת מעלית
28/06/12 | שיפוצים
אז אילו יתרונות בכלל קיימים בהתקנת מעלית? ובכן, קודם כל שיפור איכות החיים והנוחות של הדיירים בעליה הן בעליה יום- יומית במעלית במקום המדרגות ואפילו לצורך העלאת הקניות או משאות אחרים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI