דף הבית פיננסים וכספים שוק ההון מסחר בבורסה
מסחר בבורסה
מירב שמש 08/07/12 |  צפיות: 4236

על מנת למקסם את יתרונות המסחר והתועלות הפוטנציאליות הגלומות בו, חשוב להכיר היטב סוגי מסחר אחדים. דוגמה לאחד מהם הוא מסחר באמצעות CFD, המעניק מינוף של פי עשרה במנויות ופי 100 לסחורות, מסחר במט"ח ומדדים.  במסחר זה אין מועד פקיעה.מערכת מסחר זו כוללת יותר מ -4000 מוצרים הכלולים בסל שתכולתו מגוונת ועשירה בסחורות, במניות, במט"ח, במדדים ועוד. המערכת מאפשרת קניית מספר רב של ניירות ערך ופיזורם בתיק השקעות מגוון ביותר.

מסחר בבורסה – הטכנולוגיה לשירותכם

הבורסה היא זירה עסקית, אשר השפעתה של הטכנולוגיה ניכרת בה באופן מוחשי. אחד הביטויים שלה הוא מסחר אלגוריתמי שמבוסס על תכנת מחשב. התכנה היא זו ששולחת פקודות מסחר על פי אלגוריתם ממוחשב. חבר בורסה יכול לאמץ שיטה זו, העשויה לשמש אותו באסטרטגיות מגוונות של  מסחר בבורסה. עם הזמן, המסחר האלגוריתמי שפותח, בשעתו, כדי לצמצם את עלויות העסקאות השונות, הפך לאסטרטגיית מסחר מרכזית ובולטת.

היתרון של המכונה בכלל ושל  המחשב בפרט בא לידי ביטוי בעיקר בממד שהוא קריטי למסחר בבורסה- מימד הזמן.  בין אם אתה חבר בורסה ישראלית ובין אם אתה חבר בורסה אמריקאית – למהירות ביצוע עסקה יש חשיבות מכרעת בקביעת רווחיותה. כאשר האלגוריתם מחליף את שיקול הדעת האנושי – העברת הנתונים וקליטתם במהירויות הנאמדות ונמדדות במיקרו-שניות היא קריטית.

מסחר בבורסה  - interactive broker

עם סוגי המסחר השונים נמנית גם שיטה, לפיה פותחים חשבון נאמנות בחברת אינטראקטיב ברוקר השייכת לסיטי בנק בארצות הברית. שימוש החברה בכספי המפקיד מתבצע אך ורק בהוראתו, היות שהכסף אינו מהווה חלק מההון העצמי של החברה. הלקוח הוא היחיד  שמורשה ומוסמך למשוך את הכסף לחשבונו.

מסחר עצמי בבורסה עשוי להניב תשואות אבל כרוך בו גם סיכון. אלא שסיכון קיים גם בכל שיטה אחרת, לרבות מסחר אוטומטי. במסחר זה אין מעורבות של שיקולים רגשיים ופסיכולוגיים. מנוטרל גם שיקול הדעת, היות שהאלגוריתם הוא הקובע את טיב העסקה. עם זאת, מדובר במערכת מורכבת. על מנת להגביר את הסיכוי לקבלת תשואה – יש לבנות ולגבש אסטרטגיית מסחר אפקטיבית, אשר יילקחו בה בחשבון פרטים קטנים רבים. שימת לב אליהם היא תנאי הכרחי להצלחה בה.

עיניכם הקוראות עדות: מסחר בבורסה הוא עולם ומלואו. עולם תזזיתי, משתנה, המחייב בקיאות והבנה באסטרטגיות מסחר, ערנות, אצבע על הדופק, פיזור ניירות הערך במוצרים מגוונים ואמונה בכוחו ובהשפעתו של המזל. בהצלחה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מירב שמש

Betrader- ביטריידר מירב שמש

בורסת ת"א.



 


מאמרים נוספים מאת מירב שמש
 
קרנות גידור- שומרים עלייך מביצוע טעויות
03/06/13 | בורסת ת"א
קרנות גידור- ללכת על הכי בטוח שאפשר

יועץ השקעות- בדרך שלכם
06/05/13 | בורסת ת"א
יועץ השקעות- לבחירה הטובה ביותר
עולם המסחר היה שייך בעבר רק לאנשים העשירים, אך כיום, השתנו פני הדברים. כיום יכולים כולם לעסוק במסחר עצמאי בבורסה, לקבל את סיועו של חבר בורסה ולסחור בארץ ובחו"ל בכל סגנונות המסחר אשר קיימים. בימינו, יכולים הסוחרים לבצע מסחר באמצעות מערכות מסחר מתקדמות ביותר. כמו כן, יכולים הסוחרים לשלם עמלות מוזלות ולהעביר את הפקודות שלהם און ליין.


CFD- לסחור בביטחון
07/04/13 | בורסת ת"א
CFD- באושר ועושר
בין סגנונות המסחר הרבים אשר קיימים בבורסה, קיים גם סגנון מסחר אשר נקרא CFD. מסחר זה נקרא בעברית מסחר בחוזה הפרשים. מדובר במוצר פיננסי אשר חל על מניות, סחורות, מט"ח ועוד.


מסחר המט"ח – שלום אני נוסעת
03/03/13 | בורסת ת"א
מסחר המט"ח- וול סטריט מחכה לי

מסחר המט"ח- דרכים ליצירת רווחים
14/02/13 | בורסת ת"א
מסחר המט"ח- הרחב את התודעה
בימים אלו, בהם עולם הצריכה הופך להיות יקר יותר ויותר, מחפשים אנשים רבים דרכים מגוונות להרוויח כסף .כמובן שאין הנושא חדש עבור רבים.


מסחר ב CFD- משתלם לך יותר
06/01/13 | בורסת ת"א
מסחר ב CFD- למה זה חשוב לך?
שוק ההון אינו מפסיק להתפתח. ההתפתחות והאפשרויות המתווספות אליו כה רבות עד כי קשה להישאר עם היד על הדופק ולהתעדכן לגבי כל החידושים.


מסחר במט"ח- אפשר להצליח גם בלי להיות תותח
06/01/13 | בורסת ת"א
מסחר במט"ח- משקיעים נכון ובחוכמה
ראשית, הוא תמיד פנוי, עשרים וארבע שעות ביממה, תמיד זמין עבורכם, לילה ויום.


מסחר ב CFD להשקעה טובה ורווחית
23/12/12 | השקעות
מהו מסחר ב CFD?
חלופה למסחר יקר ובר סיכון הוא מסחר ב CFD שהם ראשי תיבות של Contract for Difference. בעברית מסחר מסוג זה נקרא מסחר בחוזים הצמודים. הכוונה היא להסכם צמוד בין הקונה למוכר על ההפרש בין המחיר העכשווי של נכס בסיס לבין מחירו העתידי.


הקריטריונים לבחירת יועץ השקעות אישי
10/10/12 | השקעות
שוק ההון הישראלי עבר מהפך גמור בעקבות יישום המלצות ועדת בכר. ההשלכות של השינוי באו לידי ביטוי בחדירה של בתי השקעות חדשים לזירה, והחלשות התלות של הציבור בבנקים בכל הקשור להשקעות השוטפות.

הCFD- "החוזה הצמוד"
23/09/12 | שוק ההון
אילו הן ראשי תיבות של המילה - "Contracts For Difference" שהמשמעות היא "חוזה צמוד".
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI