דף הבית עסקים ניהול פרטים על חברות ייעוץ ארגוני
פרטים על חברות ייעוץ ארגוני
דניאל טולדנו 09/07/12 |  צפיות: 3642

צריכים ייעוץ? במידה ואתם חוששים שהחיים "השגרתיים" שלכם לא ממש הולכים לאן שכיוונתם ויותר מזה, אתם מוגבלים מבחינת התקציב למרות שאתם מרווחים משכורת טובה, מומלץ ואף רצוי שתשקלו את הצורך שלכם בקבלת יעוץ בתחום הכלכלי.

ליווי עסקי, אולי זה הפתרון?

יש כמה הצעות וטיפים שיש מצב שישמשו אתכם בכל מה שקשורל"להיות בפלוס". קודם, הדבר החשוב ביותר הוא להכיר טוב את המגבלות הפיננסיות שלכם. נקודות כמו: סך ההכנסות, הוצאות סדירות, דברים שאי אפשר בלעדיהםוהבילויים, ובהתאם לגורמים האלהלהתנהל נכון. להלן דוגמא-

סך ההכנסות שלכם- משכורת של 7400 ₪

ההוצאות הסדירות שלכם- ארנונה וש"ד 2250 ₪, חשבונות 430 ₪, חוגים לילדים 300 ₪

דברים שאתם חייבים- הוצאות רכב 520 ₪, חיתולים לתינוק 100 ₪

ברגע שנחסיר את כלל ההוצאות מההכנסות נוכל להבין מה היא היתרה לבזבוזים. לפי התחשיב שעשינו נפעל בשגרה ולא נתנהל הפוך, כפי שרוב האנשים בוחרים לעשות.

היה ואתם לא טובים במיוחד בהנהלת חשבונות עצמית, אנו ממליצים בחוםשתשקלו את אחד משירותי העזר הקיימים במטרייה הזו של חשבונאות עצמית, כמו - בדיקת כדאיות, חשוב מאוד לציין שרוב השירותים מתאימים גם לאנשים וגם לחברות גדולות.

בכל אופציה שתבחרו- להעזר בשירותי יעוץ כלכלי או "לשרוד" לבד, חשוב שתבינו שיש מספר מצבים שמחייבים התייחסות ייחודית לאספקט התקציב. מצבים לדוגמת: בניית בית או הימור כושל בברוסה. סיטואציות מסוג זה מתאפיינות בשינוי רציני של כלל ההכנסות וגם של ההוצאות שלנו בתקופה מסויימת.

כשם שהסברנו במאמר, יש מספר גדול של אופציות שיכולות לעזור לאנשים לפעול פיננסית בצורה חכמה, הקטע החשוב הוא לנסות לחשוב ולהבין איזה שירות אתם צריכים. רוצים לשמוע בהרחבה? כנסו וקראו עוד .

טיפ חזק לחיים בתחום הפיננסי, הוא לא "להתקלקל" ולהיות מאלו שאומרים בפומבי "לעסק שלי זה לא יקרה" וגם "אני מאמין שאני מבין" ולהיפך, להיות ערים ובאמת לדעת מה משתנה בסיבבתכם במטריית התקציבית.

לסיום, אם הינכם לא בטוחים מה נחוץ לכם, או אם ישנן עוד שאלות אחרות", "אתם מוזמנים לבקר באתר שלנו ולקבל מענה משובח.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל טולדנו


 


מאמרים נוספים מאת דניאל טולדנו
 
נכסים מניבים באמריקה
19/07/12 | נדל"ן
נכס בחו"ל - פתרון או טרנד חולף? בתקופה בה אנו חיים כל הקשור להתעסקות בקניית בית פרטי השתנה והפך מנושא מובן מאליו לפנטזיה ובגלל זה, אנו צריכים לנסות להבין ולמצוא רק את השיטות הטובות ביותר כדי לרכוש דירה במחיר מציאה ויותר מכך, לקנות בית בעל פוטנציאל שישא רווח חיובי כאשר נרצה למכור אותו.

הפקות אירועים מדהימים
כל הדרכים לחגוג אירוע - עד לפני כמה שנים הפקת אירועים יוקרתית הייתה בעבר עבור עשירים, אבל היום זה כבר הפך לסטנדרט. לא עוד הימים של עשרות ספקים ונותנים שירות, מעבירים פשוט את העניינים למפיק ארועים מיומן ופשוט הולכים לישון. מחפשים מארגני אירועים? עברו לאתר.

ביטוח רכב אספנות ישן
19/07/12 | ביטוח רכב
כמעט לכולם יש רכוש יקר-ערך. הפריטים הללו לא רק עלו ביוקר, אלא יש להם גם ערך מוסף עבורנו. מסיבה זו ע"מ שדבר לא יפגע ברכושנו, חובה לברר אם יש להכל ביטוח שיכסה נזקים בכל מצב.

הובלת משרד מהירה ונוחה
עבור רובנו מעבר לבית חדש זה תהליך משמח. זהו שלב מצויין לסדר, למיין חפצים שאספנו, להפרד מדברים לא נחוצים ולאפשר מקום לדברים חדשים. למרות זאת, כשעוברים דירה צריך לבחור בקפידה חברת הובלה מקצועית שתארוז בשבילנו את החפצים היקרים לליבנו , שבזכותה יתאפשר לנו מעבר קל ונעים ככל האפשר.

איפה מזמינים כריכים מוכנים?
מגש גבינות או פלטת פירות? מי שאירח בחייו לבטח יסכים איתי שזו אף פעם לא משימה קלה. הקניות, ההכנות וניקיון הבית או המשרד, לכולם יש מחיר משמעותי ויותר ממחיר כספי, אלא בנוסף על זה גם כאב ראש גדול וזמן. בפוסט הזה אנסה לתת לכם כללים שיכולו לסייע גם למארח המודאג והלחוץ ביותר להנות מהיום הזה ולא להרגיש שהוא מאבד את הראש.

מחשוב ענן לחברה קטנה
בהנחה וכבר בניתם פורטל ברשת, בחרתם לו עיצוב, שמתם בו טקסטים איכותיים והשקעתם בו מחשבה, כסף וזמן - מתעורר הצורך לברר לגבי קניית חבילה אחסון. כל פורטל או אתר, מסחרי או פרטי, מוכרח להיות מאוחסן על שרת חיצוני. השרת הזה הוא סוג של מחשב על שלא כמו מחשב PC שבאפשרותו ניתן לגבות מס' גדול של קבצים בו זמנית צריכים מידע נוסף? קראו עוד באתר.

אירגון נכון של מסיבות רווקים
מתחתנים עוד שבועיים? על מסיבת רווקים כבר שמעתם? עוד משחר ההיסטוריה נוהגים לארגן חגיגה צבעונית לפני טקס הנישואים כדי לציין את סיום החיים כרווק. חגיגות שכאלה הן תמיד סיבה מצויינת לצאת מהכלים, לחסל כמה דרינקים ולשיר קריוקי. אין סיבה להחמיץ חוויה כו!

הכל על ביטוח רכב לחיילים
18/07/12 | ביטוח רכב
כמעט לכולם יש חפצים יקרי ערך. דברים אלו לא רק שעלו לנו הון תועפות, אלא גם יש להם ערך סנטימנטלי. מהסיבה הזאת בדיוק כדי שדבר לא יפגע ברכושנו, חשוב מאוד לעשות ביטוח שיכסה נזקים במקרה חירום.

חיפוש של לופט אשדוד
עוד רגע ואתם נשואים? לא מוותרים על מסיבת רווקים! כבר שנים רבות קיים המנהג להרים הילולה בלילה לפני ליל הכלולות כדי לציין את תום החיים כרווקים. מסיבות צבעוניות כאלה הן במרבית במקרים תירוץ מצוין להשתולל כל הלילה, להרים שוטים ולרקוד עם חשפנים. בהחלט לא כדאי לפספס את החוויה שבדבר!

המלצה על לופט למסיבת רווקים
מחר החתונה ואת היסטרית? מסיבת רווקים ארגנתם? לאורך שנים רבות היה נהוג לארגן חגיגה גדולה ביום לפני ליל הכלולות בכדי לחגוג את תום חיי הרווקות. חגיגות מסוג זה הן תירוץ טוב להתפרע לגמרי, להתבסם ולהזמין חשפן מסוקס. אין סיבה לוותר על כל זה!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI