דף הבית עסקים ניהול בחירת תוכנה לניהול עסק
בחירת תוכנה לניהול עסק
אפי להב 12/07/12 |  צפיות: 3589

פתיחת עסק היא רק ההתחלה, ללקוחות צריך לתת  שרות הולם, צריך לנהל את הספקים, את העובדים, חיובים ותשלומים, לארגן את הזמן. כל המטלות האלה אמנם מבורכות כי משמען שהעסק עובד וגדל ומצליח אבל הן גם מחייבות התייחסות הולמת כדי ששום דבר לא ייפול בין הכיסאות, כדי שכל תחום בעסק יקבל התייחסות מלאה והולמת.

ואם תשקלו לצרף את ידיה העובדות של תוכנה לניהול עסק, תגלו שהיא לא רק מארגנת לכם את כל התחומים בעסק, היא משכללת אתהיכולת שלכם,משפרת את הדיוק והיעילות שלכם, מרוויחה עבורכם כסף וחוסכת לכם זמן. מערכת חכמה שיודעת לארגן עבורכם הצעת מחיר משתלמת, או מנהלת עבורכם את חיובי השעות לגביה עתידית מבטיחה לכם מקסימום רווח. שימוש במערכת מידע מעניק לארגון כלי שליטה, ניהול, זיכרון ויכולת חישוב. כמעט בכל עסק המרכיבים הללו עשויים להשפיע האם העסק יצליח או יכשל.

אז למה חשוב לשים לב?

קודם כל תבחנו את העסק שלכם ותראו מה הצרכים שלכם- האם אתם צריכים מערכת תזכורות משוכללת כדי שלא תשכחו כלום או שמא מערכת לשליחת מיילים קבוצתיים? האם אתם צריכים מערכת שתסייע לכם להוציא מספר רב של חשבוניות בלחיצת כפתור או מערכת המאפשרת לכם גישה אל המידע מכל נקודת אינטרנט? במערכת כוללת ישנם מרכיבי שליטה, ניהול, זיכרון ויכולת חישוב.

האם היא מתאימה לעסק שלכם? הרבה תוכנות מדף פיתחו מודולים מובנים אשר מתאימים לעסקים מסיימים באופן ספציפי: תוכנה לניהול סטודיו גרפיקה או עיצוב, תוכנה לניהול משרד אדריכלים, תוכנה לניהול גני ילדים, תוכנה לניהול חוגים, תוכנה לניהול סדנאות, תוכנה לניהול קבוצות, תוכנה לניהול בתי תוכנה, תוכנה לניהול בתי דפוס, תוכנה לניהול אמרגנים, יזמים, קבלנים, וכדומה.

אחר כך תראו מה התוכנה דורשת מכם- האם התוכנה "מסתדרת" עם המחשב שכבר יש לכם? האם ההתקנה קצרה ופשוטה? האם המערכת יודעת להעביר את המידע מבסיס הנתונים הקיים למערכת החדשה?

ותראו מאיפה היא באה- האם התוכנה כבר קיימת מספר שנים? האם מפתחי התוכנה מקפידים לעדכן, לשכלל ולפתח את התוכנה? האם תוכלו להרחיב את התוכנה ולהוסיף מרכיבים באם הצרכים שלכם ישתנו והעסק שלכם יתפתח?

ומי עומד מאחריה- האם המפתחים הם אנשי מקצוע מיומנים? האם שירות מוענק לתוכנה באופן שוטף? האם יש עם מי לדבר, עם מי להיפגש? האם הלקוחות הקיימים מרוצים? התמיכה וזמינותה חשובים שכן בהרבה מקרים מערכת המידע הופכת להיות לב העסק.

ועכשיו תנסו אותה- האם היא "נאה" בעיניכם? האם השימוש בה פשוט לטעמכם? קל להבנה? קל להסביר לאחרים? בקשו להתנסות בה, השתמשו בה ותראו האם היא באמת מקיימת את מה שהיא מבטיחה? תוכנה טובה לניהול היא תוכנה קלה לתפעול, נוחה וידידותית שנעים לעבוד איתה.

וכמה היא עולה- בסופו של דבר מחיר חייב להתאים ליכולות, המחיר חייב גם להתאים למה שאתם מוכנים להשקיע וגם חייב להיות הולם למה שאתם מקבלים מהתוכנה. בחרו תוכנה לניהול עסק אשר עונה על שני הקריטריונים.

פיתחתם עסק בשתי ידיים- למה שלא תנהלו אותו באצבע אחת?

אפי להב, סמנכ"ל שיווק senzey.com סנזיי הינה תוכנה לניהול עסק, תוכנה לניהול פרויקטים, תוכנה לניהול משימות, תוכנה לניהול עובדים, תוכנה לניהול זמן, תוכנת ניהול משרד ויומן, ניהול כספים, ניהול לקוחות ושיווק. מהדורות המותאמות לבתי תוכנה, בתי סטודיו, בתי דפוס, משרדי אדריכלים, קבלנים, יזמים, גני ילדים, חוגים וסדנאות, קבוצות ועוד 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אפי להב

אפי להב, סמנכ"ל שיווק senzey.com

סנזיי הינה תוכנה לניהול עסק, תוכנה לניהול פרויקטים, תוכנה לניהול משימות, תוכנה לניהול עובדים, תוכנה לניהול זמן, תוכנת ניהול משרד ויומן, ניהול כספים, ניהול לקוחות ושיווק.

לסנזיי מהדורות המותאמות לבתי תוכנה, בתי סטודיו, בתי דפוס, משרדי אדריכלים, קבלנים, יזמים, גני ילדים, חוגים וסדנאות, קבוצות ועוד



 


מאמרים נוספים מאת אפי להב
 
פתרון בעיות- שלבים במקום שיטות
בפתרון בעיות אין שיטת קסם, יש עבודה נכונה בדרך להבנת המקור של הבעיה ואיך אפשר לתכנן את הפתרון.

מולטיטסקינג- האם לבצע כמה משימות במקביל זה רעיון טוב?
19/02/13 | ניהול
זה נראה מפתה ונראה לנו כי זה מעיד על כשרון ניהולי יוצא דופן - אבל האם עבודה כזו באמת יעילה כפי שהיא נדמית והאם לפצל את תשומת ליבנו באמת משפר את הביצועים שלנו?

פתיחת עסק קטן למתן שרות
• היתרון הגדול בלהיות נותן שרות עצמאי הוא העובדה שאתה הבוס של עצמך • מי יכול לפתוח עסק כזה? כל אחד וכולם. כל אחד יכול להעניק איזשהו שרות, מתוך ידיעותיו, ניסיונו, השכלתו, הכשרתו עבורו אנשים יהיו מוכנים לשלם, או שיהיו מוכנים לשלם כדי ללמוד אותו.

תוכן שיווקי- טיפים לשיווק באינטרנט ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאליים
שיווק באינטרנט עוזר לא רק לאתר את הלקוח הבא אלא כדי לרתום ולחזק את הקשר עם לקוחות קיימים. ישנן הרבה דרכים להשתמש בתוכן כדי לשווק באינטרנט ויש כאן רשימה של טיפים שיעזרו לכם להצליח.

טיפים לפתיחת סטודיו
גם לפתוח סטודיו צריך לדעת איך- ישנם כמה שלבים חשובים בדרך אשר יסיעו לנו להצליח בהתמודדות עם פתיחת העסק החדש

ניהול בעזרת אסטרטגיה מנצחת
אסטרטגיה היא לא רק מילה תיאורטית היא תכנית הפעולה שלפיה יגזרו היעדים של כל עובד וסביבה תיבדק הצלחת העסק לנצח את מתחריו

טיפים להצליח בעסקים קטנים ובינוניים
עסקים קטנים ובינוניים מציבים אתגרים שונים מאלה שמציב עק גדו משופע בעובדים, כל אחד עם התמחות צרה וממוקדת בה הנוא מומחה. אך את הגודל אפשר להפוך ליתרון אשר יעזור לעסק לצמוח

ניהול מוצלח של עסק משפחתי
עסק משפחתי מאופיין באתגרים יחודיים שאינו נתקל בהם מי שלא עובד עם בני משפחתו מתוקף כך שהם... הבני משפחתו. זה יכול להיות הצלחה גדולה ולהביא סיפוק גדול- ככה עושים את זה:

מקורות מוטיבציה גם בעונת הקיץ המתישה
כן חוץ מלהדליק מזגן ולפתוח את הטלויזיה על הערוץ הסיבירי יש לנו עוד כמה רעיונות שיעזרו לכם לשמר את המוטיבציה שלכם לעבוד, גם בקיץ ארוך בו כל מה שבא לנו לרוב לעשות הוא לנזול אל תוך הפריזר ולחכות ליורה. אנחנו נוטים “לנדוד” אל מה שיהיה ולא להתרכז במה שעל השולחן לפנינו, לברוח אל חלומות על חופשה, על מקלחת קרה, על כל מקום שהוא לא העבודה. הרבה אנשים בקיץ סובלים מהאטה ביצירתיות, ממוטיבציה נמוכה ומתפוקה פחותה.

טיפים לעבודת צוות
צוות- קבוצת אנשים בעלי מטרה משותפת ובה כולם עובדים להשגת אותם יעדים. עבודת צוות יכולה לשפר את היחידים שעובדים בו ויכולה לסייע לארגון בהשגת המטרות טוב יותר ומהר יותר מאשר כשעובד אחד מטפל בהן לבדו. טיפים לעבודת צוות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI