דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אתרי משחקים משחק אנגרי בירדס
משחק אנגרי בירדס
דניאל אהרון 14/07/12 |  צפיות: 5248

משחק אנגרי בירדס

משחק אנגרי בירדס הוא משחק שמוכר לכולם וכולם מכירים אותו מהאייפונים וממכשירי הגלאקסי למינהם ומכל הסמארטפונים המשוכללים והמדליקים. למי שלא יודע מה זה משחק אנגרי בירדס אני אסביר עליו בהמשך והנה אני רוצה לחדש לכם משהו קטן למי שכן מכיר אותו, יש את המשחק (משהו דומה ממש למשחק המקורי) גם במחשב ולא רק במכשירי הטאץ' המוכרים לכולם. אם נמאס לכם לשחק במשחק דרך מכשיר הפלאפון שלכם או שסתם אין לכם מכשיר מספיק משוכלל בשביל לשחק במשחק אנגרי בירדס עכשיו תוכלו ליהנות ממנו כמו כולם ולשחק בו דרך המחשב בפרטי והאישי שלכם. המשחק אנגרי בירדס הוא משחק מוכר ואהוב על המון אנשים ובעקבות המשחק יצאו המון דברים של אנגרי בירדס כמו בובות או מגנים לטלפון וכל מיני דברים כאלה מדליקים אחרים של המשחק אנגרי בירדס! טוב, אז אתחיל להסביר מה זה בעצם אנגרי בירדס שכתבתי עליו עד עכשיו למי שלא יודע.

המשחק אנגרי בירדס במקור הוא משחק שפותח למכשירי אנדרואיד (המערכת הפעלה של הרבה פלאפונים של טאץ') והוא משחק מיומנות ומשחק חשיבה מאוד מצליח שפותח עבור האייפונים והמכשירים הדומים. במשחק זה הציפורים נלחמות בחזירים. לפי השם ניתן להבין שמדובר במשחק על ציפורים שהן זועמות (הפירוש המילולי של אנגרי בירדס מאנגלית לעברית הוא "ציפורים זועמות,כועסות"). החזירים גנבו לציפורים את הביצים שלהן ולכן הציפורים יוצאים למסע נקמה בחזירים ומטרת המשחק היא בעצם לחסל את כל החזירים. בכל שלב, לאחר שתחסלו את כל החזירים תעברו לשלב הבא במשחק אנגרי בירדס.

כיצד משחקים במשחק אנגרי בירדס? בכל שלב ברשותכם מספר ציפורים כאשר לכל ציפור יש תכונה מיוחדת, ובהתחלה סביר להניח שלא יהיו להם תכונות מיוחדות. עליכם לירות את הציפורים במין מקלע כזה לעבר החזירים בזווית הנכונה ובעוצמה הנכונה כך שהם יפגעו בהם וישמידו אותם. המשחק אנגרי בירדס שהוא בדרך כלל משוחק בפלאפוני ומכשירי טאץ' משחקים בעזרת האצבע על מנת לכוון ולמתוח את המקלע. עכשיו כאשר משחק אנגרי בירדס ישנו גם על המחשבים שהם לא טאץ' משחקים בעזרת העכבר על מנת לכוון למתוח את המקלח ולשחרר.

תוכלו למצוא באינטרנט על ידי חיפוש מהיר ופשוט הרבה אתרים בהם יהיה את משחק אנגרי בירדס בגרסת המחשב ואני אישית יכול להגיד לכם שתוכלו למצוא גם את המשחק באתר דף הבית הראשון שלי ואני אפילו הבאתי לכם כאן קישור ישיר למשחק כדי שלא תצטרכו לחפש הרבה את המשחק באתר הזה וגם כי אני אישית מחבב את המשחק הזה מאוד.

אני ממליץ מאוד לשחק במשחק זה אפילו ברגעי שיעמום קטנים וגם לתת לילדים לשחק בו כי הוא מפתח את החשיבה והמיומנות בו זמנית! בהצלחה!

להתראות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל אהרון


 


מאמרים נוספים מאת דניאל אהרון
 
דרגון פייבל
מאמר קצר על עולם וירטואלי דרגון פייבל

משחק אנגרי בירדס
מאמר על משחק אנגרי בירדס

משחקי כדורגל
מאמר על משחקי כדורגל

פסטיגל 2012
פסטיגל 2012 מאמר מעניין במיוחד

באבלס משחקים
באבלס משחקים מאמר מעניין

משחקי מכוניות
פוסט מעניין על משחקי מכוניות

משחקי איפור
מאמר על משחקי איפור שווים

משחקי בנות
מאמר על משחקי בנות באינטרנט

משחקי הלבשה
מאמר מרתק על משחקי הלבשה בדף הבית הראשון שלי

מועצת החלב
מאמר מעניין ומרתק במיוחד על מועצת החלב של דף הבית הראשון שלי
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI