דף הבית ביטוח ביטוח - אחר השוואה בין ביטוח נסיעות לבין ביטוח בריאות בחו"ל
השוואה בין ביטוח נסיעות לבין ביטוח בריאות בחו"ל
אבי 15/07/12 |  צפיות: 3670

כאשר אנחנו רוצים וצריכים לרכוש פוליסת ביטוח שתכסה אותנו בעת השהות שלנו בחו"ל אנו מוצאים כי ישנן כמה אופציות שונות העומדות לרשותנו. פוליסות שונות מתאימות לסוגים שונים של נוסעים או שוהים בחו"ל ולמאפיינים שונים של נסיעות או מגורים בחו"ל, וכאן אנחנו ננסה להציע לכם מעט מידע ראשוני על אופציות אלו ועל הדרך להתאים בין הצרכים לכם למה שיש לשוק הביטוח להציע. ככלל, האופציות העקרוניות העומדות בפניכם הן של ביטוח בריאות בחו"ל או האופציה הרחבה יותר של ביטוח נסיעות, וכאן אנחנו נסביר עליהן ,על המרכיבים השונים המהווים את הפוליסות וכן נסביר למי מתאימה כל אחת מהאופציות השונות של ביטוח בעת שהות בחו"ל.

 

למה אני צריך ביטוח בחו"ל

בכל זמן שבו אנחנו שוהים בחו"ל אנחנו איננו מכוסים על ידי הביטוח הרגיל שלנו ובעקרון עלולים להיות חשופים להוצאות רפואיות עצומות במקרים בהם אנו חולים או נפצעים וזקוקים לטיפול על ידי מוסדות רפואיים בחו"ל. רכישת ביטוח מבעוד מועד היא הדרך לבטח את עצמנו כנגד מצבים כאלו ולהבטיח כי אנחנו נוכל לקבל כל סוג של טיפול שלו אנחנו זקוקים גם בעת השהות שלנו בחו"ל. במקרים של נסיעות וטיולים אנחנו גם רוצים להיות מבוטחים כנגד מקרי חירום שאינם בהכרח רפואיים כמו למשל מצבים בהם איבדנו את המטען שלנו.

 

למה כדאי לי ביטוח בריאות בחו"ל

ביטוח בריאות בחו"ל נותן מענה לצורך שלנו להיות מכוסים מבחינת הוצאות רפואיות בעת השהות שלנו בחו"ל. פוליסת ביטוח כזו מציעה לנו כיסוי כנגד מגוון גדול של הוצאות רפואיות שונות הכוללות רפואת חירום ורפואת שגרה. הפוליסה מכסה הוצאות של טיפול רפואי, ייעוץ, רכישת תרופות, אשפוז, טיפולי שיניים ועוד צרכים שונים שעלולים להתעורר בעת שהות ממושכת מחוץ לגבולות המדינה. למעשה, כל ביטוח לחו"ל כולל מרכיב של ביטוח בריאות אך ישנן אופציות מורחבות יותר שכוללת כיסוי על מצבים שאינם רק רפואיים.

 

למה כדאי לי ביטוח נסיעות

ביטוח נסיעות הוא למעשה סוג של ביטוח בריאות מורחב הכולל גם מרכיבים שאינם רק הוצאות רפואיות. בנוסף לכיסוי של מצבי חירום רפואיים (ופחות מצבי שגרה ורפואה שוטפת) מציע ביטוח כזה גם פיצוי כנגד גניבה או אובדן של חפצים אישיים או איחור בהגעה שלהם מהארץ. הביטוח גם מכסה אותנו במקרים של ביטול טיסות מסיבות שאינן תלויות בנו ומקרים המצריכים הוצאות כמו אובדן מסמכים אישיים. כמו כן, הביטוח מציע לנו כיסוי כנגד מקרים בהם דרוש לנו חילוץ, פינוי והטסה הביתה בשל מצבי חירום שהתעוררו במהלך הטיול.

 

ולא לשכוח גם את האופציה של ביטוח תרמילאים

סוג נוסף ומיוחד של ביטוח נסיעות הוא האופציה של ביטוח תרמילאים. תרמילאים בדרך כלל שוהים בחו"ל למשך תקופות ממושכות של עד שנה ויותר ונוטים להעדיף יעדים אקזוטיים של עולם שלישי המתאפיינים בתשתיות רפואה לא מפותחות יחסית. ביטוח תרמילאים מציע כיסוי רפואי המותאם לצרכים של תרמילאים עם דגשים על מקרי חירום שונים שיכולים להתעורר במסגרת טיול תרמילאי כמו למשל הצורך בפינוי, חילוץ והצלה. גם ביטוח זה מציעה כיסוי כנגד מצבים כמו אובדן ציוד או גניבה שלו ובעיות אחרות שיכולות להתעורר בחו"ל.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI